تعداد بازدید: 4021

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 24 اسفند 1389-22:40

فقط تا پايان سال

بخشدار مرکزی بابل گفت: 12 تخلف دهیار دهستان پایین گنج افروز بابل مورد تایید قرار گرفت و در سال آينده فرد ديگري جاي او را خواهد گرفت.


 "غلامرضا سماکوش" به خبرنگار مازندنومه در بابل گفت:تخلفات دهیار دهستان پایین گنج افروز بابل اعم از مالی و غیره که از سوی مردم گزارش شده است، توسط بخشداری مرکزی این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اين گزارش ها بعد از بررسی و تایید به استانداری ارایه شد و طبق ارزیابی اي که از سوی مدیر کل دفتر ارزیابی استانداری مازندران از دهیاری مذکور انجام گرفت، ضعف مدیر دهیاری تایید شد.

سماکوش با اشاره به اینکه این دهیاری چهار شورای موافق و یک شورای مخالف عملکرد دهیار دارد؛ گفت:پس از برگزاری پنج جلسه با اعضای شورای مقرر شد تا پایان سال جاری این دهیار در حوزه مسئولیتش کار کند و در سال جدید از حضور فرد دیگری در این حوزه استفاده شود.

بخشدار مرکزی بابل بیان کرد: دهستان پایین گنج افروز با جمعیت پنج هزار نفری پتانسیل خوبی برای رشد دارد و به مردم اعلام می کنم که با تغییر مدیريتی دهیاری و به کارگیری نیروی توانمند در راس دهیاری کار خدمت رسانی به مردم منطقه را شتاب خواهيم داد.


  • نا معلوم پاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 26 اسفند 1389-0:0

    بسیار خوب است که باید نسبت به این موارد با قاطعیت برخورد شود تا حق کسی پایمال نگردد.

    • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 25 اسفند 1389-0:0

      برخي دهدارها دچار تخلف مالی و اجرایی در روستای خود میباشند. ولی اصلا گزارش و پیگیری نمیشود. این نشان از آن دارد که جماعتی به هر سمتی دست یابند به فکر پرکردن جیب خود هستند. ...چرا کسی که دچار تخلف مالی میباشد باید تا پایان سال در سمتش باشد؟ چرا نباید چند برابر تخلف و زیانی که وارد کرده است از وی گرفته شود تا عبرتی باشد برای سایرین؟


      ©2013 APG.ir