تعداد بازدید: 2931

توصیه به دیگران 6

يکشنبه 29 اسفند 1389-21:48

نوروزنامه(5)

بسته نوروزي مازندنومه:فرماندار چالوس:هنوز برای رفتن به مسافرت تصمیم نگرفته ایم/  فرماندار قائم شهر:معمولا عیدها جایی نمی روم-خانواده به شرایط ما عادت کرده اند.


مازندنومه: سه سئوال ثابت مان را از دو فرماندار رسانه دوست استان پرسيديم،ميرقديررضايي،فرماندار چالوس و علي پيرفلک فرماندار قائم شهر.پرسش ها بدين قرار است:

1-سال 89 چگونه گذشت؟ 2-سال 90 را چگونه ارزيابي مي کنيد؟ 3-عيد امسال را چگونه مي گذرانيد؟

پاسخ اين دو مسئول را به اين سئوال ها بخوانيد.

---------------------------

*رضايي:سال برنامه هاي فرهنگي

فرماندار چالوس سال 89 را به فرموده مقام معظم رهبری ، سال کار توام با وحدت و همراهی عنوان کرد.

میرقدیر رضایی افزود:سال 89 سالی همراه با تدبیر و توام با آرامش و خدمت برای چالوس بود.

وی با بیان اینکه اتفاق های بزرگی در مجموعه های مختلف علمی ، فرهنگی و زیربنایی اتفاق افتاد تصریح کرد:تصویب طرح مطالعاتی قطعه 25 بزرگراه تهران شمال از کارهای مهم و بزرگی بود که در چالوس اتفاق افتاد.

رضایی با اشاره به اینکه برای آینده چالوس نیازمند رسیدگی به وضعیت شهری هستیم یادآور شد:این طرح نعمت بزرگی برای آینده درخشان چالوس خواهد بود.

 وی با بیان اینکه در سال 90 اولویت فرهنگی در برنامه ها مد نظر است اظهار داشت : باید برنامه های فرهنگی را در حوزه شهرستان چالوس نهادینه و آغاز کنیم.

 فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: چالوس شهری گردشگرپذیر است و فرهنگ باید جایگاه خاص خود را با نگاه دولت پیش ببرد.

 وی توسعه شهرستان چالوس در مقوله های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی را از سایر برنامه های سال 90 عنوان کرد و گفت: هر تحولی در شهرستان چالوس زیر نظر تصمیم گیری های رهبری و پیگیری سیاست های دولت است.

 فرماندار چالوس با تبریک سال نو به مردم اظهار داشت: امیدوارم سال جدید ، سالی همراه با وحدت ، همراهی و اقتدار و قدرت برای نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا باشد.

رضایی گفت: هنوز برای رفتن به مسافرت تصمیم نگرفته ایم.

*پيرفلک:سال پرتحول و پرتحرکی بود

فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری سال 89 ، سال کار مضاعف و همت مضاعف بود، گفت: شاهد تلاش قابل توجهی در عرصه های مختلف و کسب توفیقات علمی و سیاسی بودیم.

علی پیرفلک با تاکید بر مقام آوری در بازی های آسیایی گوانگجو افزود:خنثی سازی حرکات فتنه گران در کشور و خیزش انقلابی در خاورمیانه علیه دیکتاتورها از دیگر موارد قابل ذکر در سال 89 است.

وی با بیان اینکه شاهد اجرای طرح های خوبی در شهرستان قائم شهر بودیم یادآور شد:بخشی از این طرح ها ، اجرای مصوبات سفر در زمینه خدمات و عمران شهری بود.

پیرفلک با اشاره به اینکه در بخش فرهنگی از مصوبات سفر سوم دولت بی نصیب نماندیم تصریح کرد:با توجه به اجرای مجتمع فرهنگی ورزشی ، طرح توسعه مصلی و موافقت برای توسعه شهرک صنعتی در رستم کلا،موافقت برای احداث پل زیرگذر در داخل شهر ، تقاطع درون شهری برای چهار راه ترک محله و سایر مصوباتی که از طریق استان باید انجام شود ، سال پرتحول و پرتحرکی بود.

 فرماندار قائم شهر با بیان اینکه پیگیری بخشی از اقدامات بر زمین مانده در چشم انداز سال 90 برنامه ریزی شده اظهار داشت:پیگیری نیازهای فرهنگی ، جذب سرمایه گذار در زمینه گردشگری ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی ، دام و طیور ، رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک به ویژه در مرکز شهر  و ساماندهی دست فروشان از برنامه هایی است که حتما باید در سال جدید صورت گیرد.

 وی با اشاره به پیگیری سایر پروژه های شهری از جمله ساماندهی رودخانه سیاه رود که بحث باز شدن ضلع شرقی رودخانه برای تردد شهروندان و رفع محرومیت منطقه تصریح کرد:پاکسازی محله های آلوده از سوداگران مواد مخدر از دیگر برنامه های سال 90 است.

 پیرفلک با ضروری دانستن تکمیل پروژه های راه و توسعه اماکن ورزشی گفت: افزایش ظرفیت استادیوم های ورزشی از پنج هزار نفر به 20 هزار نفر و حمایت از احداث مجموعه ورزشی 30 هزار نفری در منطقه بخشی از برنامه های سال آینده است.

وی با بیان اینکه معمولا عیدها جایی نمی روم اظهارداشت : سعی می کنم در کنار مردم باشم تا بتوانم با همکاری مجموعه ، برای مردم و مسافران خدمات خوب و موثری ارائه دهم و مسافران با خاطره خوشی قائم شهر را ترک کنند.

پیرفلک با اشاره به اینکه خانواده به شرایط ما عادت کرده اند خاطرنشان کرد: از توفیقاتم داشتن خانواده خوب و همراه است که از خودگذشتگی نشان می دهند تا در ایفای مسئولیت در مقابل خدای متعال و مردم شرمنده نباشیم.

 وی گفت: اگر در طول سال تعطیلی و فرصت مناسبی غیر از نوروز به وجود آید به مشهد سفر می کنیم.



    ©2013 APG.ir