تعداد بازدید: 3716

توصیه به دیگران 1

شنبه 6 فروردين 1390-23:44

عيدي؛سرويس طلا!

درگفت و گوي نوروزي با محمدتقی حسین زاده-مديرعامل آب و فاضلاب مازندران- مطرح شد:سه فرزند دختر دارم/9:30 شب به خانه برمي گردم/در دوران کودکي با عيدي هايم دوربين خريدم/هر سال به همسرم سرويس طلا عيدي مي دهم/در خانه تکاني به همسرم کمک نکردم.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در گفت و گوي نوروزي با مازندنومه در رابطه با میزان حقوق دریافتی خود ، بدون اینکه به مبلغی اشاره کند،گفت:حقوق من و همکارانم در شرکت آب وفاضلاب مازندران ،به هم نزدیک است .

محمدتقی حسین زاده ضمن قدردانی از همسران کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: همسران این افراد ، به صورت غیرمستقیم در پیشبرد امور شرکت کمک کرده و پشتیبان ما هستند.

وی در رابطه با اعضای خانواده خود اظهار داشت: سه فرزند دختر دارم.

 حسین زاده با بیان اینکه ساعت هفت و 30 دقیقه صبح در محل کارم هستم،تصریح کرد:حدود ساعت 21 و 30 دقیقه به خانه برمی گردم.

به گزارش مازندنومه،حسین زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و متولد سال 1339 است.

همسر وی نیز در گفت وگویی تلفنی به خبرنگار ما گفت: حسین زاده اصلا در خانه تکانی کمک نکرده،چون وقت کمک نداشته است.

 همسر مديرعامل شرکت آب وفاضلاب استان مازندران افزود: اگر شوهرم در شرکت آب و فاضلاب کار خود را به خوبی انجام دهد و مردم و کارکنان راضی باشند برای من کافی است.

 از همسر مديرعامل آب و فاضلاب استان پرسيديم:شوهرش به او چه چيزي عيدي داده،که تصريح کرد: همسرم هر سال عید برایم سرویس طلا می خرد و امسال هم یک سرویس طلا به عنوان عیدی برایم خرید.

 وی یادآور شد: حسین زاده همیشه کارهایی انجام می دهد که زود رفتن ها و دیر آمدن هایش را جبران می کند. گفتني است همسر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ، معلم آموزش و پرورش است.

حسين زاده در ادامه با اشاره به اینکه بهترین عیدی را در دوران کودکی گرفته تصریح کرد:در آن سنین در یک سال عیدی من به اندازه ای بود که توانستم یک دوربین بخرم.

وي بهترين عیدی بعد از پیروزی انقلاب را در جبهه ها گرفت و بيان داشت: حدود سال 66یا 65 در جبهه بودم و مردم نامه هایی را برای رزمندگان می نوشتند که یکی از آن نامه ها هم به دست من رسید و جملات زیبای آن نامه بهترین عیدی من در آن دوران بود.

مديرعامل آب و فاضلاب استان در بخش ديگري از اين گفت و گوي نوروزي با اشاره به اینکه در سال 89 عوارض حفاری های سطح شهرها کمتر شده یادآور شد: این کار به دلیل کم شدن کار شرکت های حفار نیست بلکه روش کار را تغییر داده ایم تا مزاحمت کمتری برای مردم ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ضمن اشاره به پروژه حفاری میدان امام (ره) تا سه راه جویبار با بیان اینکه این پروژه باید چهار سال قبل انجام می شد خاطرنشان کرد: 90 درصد این پروژه را ظرف مدت یک ماه و نیم انجام دادیم، در حالی که نسبت به گذشته فقط 10 درصد برای شهروندان مزاحمت ایجاد شد که دلیل آن انجام کار در طول شب بوده است.

 حسین زاده با بیان اینکه طی کار شبانه از 5/4 تا 5/8 متر حفاری انجام می شد افزود:اين در حاليست که مردم کمترین مزاحمت را متحمل شدند.

وی گفت و گویش را با این جمله به پایان رساند: دنیا را برای تان شاد شاد و شادی را برای تان دنیا دنیا آرزومندم.


  • يکشنبه 7 فروردين 1390-0:0

    سلام.بنده هم به نوبه خودم برای جناب آقای مهندس حسین زاده و خانواده محترمشان دنیایی شاد شاد آرزومندم


    ©2013 APG.ir