تعداد بازدید: 3340

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 فروردين 1390-0:25

در اين سال سي

درگفت و گوي نوروزي با محمود شعبانزاده-رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران- مطرح شد:دو پسر و يک دختر دارم/يک ميليون و 50 هزار تومان حقوق ناخالص من است/ماهانه 400 تا 500 هزار تومان اضافه کار مي گيرم/مرخصي ام را از استاندار مي گيرم/پسر بزرگم مخترع و داراي عناوين زيادي است.


محمود شعبانزاده رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و متولد سال 1334 رامسر است.

وی در گفت و گوي نوروزي خود با مازندنومه اظهار داشت : بیش از 30 سال است که در بخش های مالی فعالیت می کنم.

 شعبانزاده که دارای دو پسر 23 و 18 ساله و یک دختر 14 ساله است در رابطه با میزان عیدی که به فرزندانش داده گفت: فرزندانم با عیدی که من و اقوام دریافت می کنند در مجموع هر کدام حدود 200 تا 300 هزار تومان عیدی می گیرند.

 وی در خصوص فرزندانش تصریح کرد: فرزند اولم تحصیلاتش را به اتمام رسانده، فرزند دومم در سال سوم کارشناسی رشته مکانیک مشغول به تحصیل است و فرزند سومم هم کلاس سوم راهنمایی است.

شعبانزاده با بیان اینکه مازندران دارای سه میلیون و 30 هزار نفر جمعیت است اظهار داشت: بیش از سه میلیون و یکهزار نفر ثبت نام اولیه قانون هدفمندی یارانه ها را انجام داده اند.

 وی با اشاره به اینکه کار سازمان امور اقتصاد و دارایی مازندران در زمینه هدفمندی یارانه ها مورد قبول وزیر کشور قرار گرفته یادآور شد: شخص وزیر برای استاندار مازندران در این رابطه تقدیرنامه فرستاد.

وی در رابطه به حقوق دریافتی اش خاطرنشان کرد: حداکثر حقوق دریافتی ماهانه ام یک میلیون و 50 هزار تومان است که با کسور به 600 هزار تومان کاهش می یابد، اما ماهانه حدود 400 تا 500 هزار تومان اضافه کاری دریافت می کنم که به این مبلغ اضافه می شود.

شعبانزاده در پاسخ به این سوال که اجازه مرخصی اش را از چه کسی می گیرد گفت: مرخصی را از استاندار گرفته و به وزارتخانه هم اطلاع می دهیم.

وی صحبت هایش را با این جمله به پایان رساند: که مازندران شهر ما یاد باد / همیشه بر و بومش آباد باد

 گفتنيست خبرنگار مابا همسر رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي مازندران نيز تماس گرفت تا ميزان رضايت مندي او را از شوهرش بپرسد که به دلیل اینکه در مسیر رفتن به رامسر بود ، این ارتباط قطع و تماس مجدد میسر نشد.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي مازندران با بیان اینکه خانم ها معمولا از همسران خود راضی هستند، افزود: این رضایت باعث تداوم زندگی می شود.

خاطرنشان مي کنيم سینا شعبانزاده ، فرزند اول رئیس سازمان امور و اقتصاد و دارایی مازندران که جزو نخبگان استان است ، اختراعات متعددي را به ثبت رسانده، از جمله خون گیر اتوماتیک و خانه هوشمند.

وي هم چنين دارای بیش از بیست عنوان برتر در جشنواره ها و مسابقات بین المللی است.

سینا شعبانزاده مقالات بسیاری به همایش های بین المللی ارسال و در مسابقات اختراعات و ابداعات 12 کشور اروپایی و آسیایی شرکت کرده است.



    ©2013 APG.ir