تعداد بازدید: 4614

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 8 فروردين 1390-15:43

تنها در خانه

درگفت و گوي نوروزي با عبدالرضا شريعت نژاد-مديرکل فني و حرفه اي مازندران-مطرح شد:فقط یک دست کت و شلوار دارم/حضور کم در منزل،مهمترین مشکل زندگی ام است/در منزل ناهار نمي خوريم که ظرف بشورم/روز زن به همسرم سکه ربع بهار دادم/حقوقم 670 هزار تومان است.


عبدالرضا شریعت نژاد دارای مدرک کارشناسی عمران ، کارشناسی ارشد علوم اجتماعی و دانشجوی مقطع دکترای رشته جامعه شناسی است. وی متولد سال 1351 بوده و از سال 71 به عنوان مدرس و مربی در تشکیلات فنی و حرفه ای فعالیت می کرد.

او از سال 87 تا 89  معاون فرماندار ساری بود و در خرداد ماه 89 به عنوان مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای مازندران منصوب شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران در گفت و گوي نوروزي خود با مازندنومه،در پاسخ به این سوال که آیا در خانه تکانی به همسرش کمک کرده گفت: من و همسرم هیچکدام وقت خانه تکانی نداشتیم اما اگر بتوانم در کارهای خانه کمک می کنم.

عبدالرضا شریعت نژاد با بیان اینکه فقط یک دست کت و شلوار دارم، در رابطه با مهمترین مشکل زندگی اش اظهار داشت: حضور کم در منزل ، مهمترین مشکل زندگی ام است.

 وی که دارای یک فرزند پنج ساله به نام مصطفی است با اشاره به اینکه ديروقت وارد منزل می شوم، تصریح کرد:امیدوارم 24 ساعت شبانه روز به لطف خدا به 28 ساعت افزایش یابد یا اینکه ساعات کاری ام کمتر شود تا بیشتر در خانه بمانم.

شریعت نژاد با بیان اینکه از هفت صبح تا حول و حوش 9 شب در محل کارش حضور می یابد افزود: گاهی اگر برنامه خاصی باشد تا حدود ساعت 23 هم در محل کار می مانم.

وی با اشاره به اینکه مطمئنا خانواده ام از این وضعیت راضی نیستند یادآور شد: اما همسرم شرایط را درک می کند.

 از مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران پرسیدیم آیا در منزل در شست و شوی ظرف هاي ناهار نقش دارد یا نه که گفت: ما در خانه ناهار نمی خوریم که ظرفی برای شست و شو داشته باشیم اما بخشی از کارهای منزل را انجام می دهم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عیدی به فرزندش داده ، افزود: پسرم پس از تماشای یک سی دی از من پرسید بابانوئل چیست و من به او گفتم بابانوئل همان عمو نوروز خودمان است ؛ بنابراين هر سال قبل از ایام نوروز از پسرم می پرسم دوست دارد عمو نوروز برایش چه چیز عیدی بیاورد و هرچه که او آرزو کند برایش خریده و شب عید وقتی خواب است کنار بالشتش می گذاریم.

وي افزود: سال گذشته برای پسرم یک بازی لگو عیدی خریدم.

شریعت نژاد در رابطه با حقوق دریافتی ماهانه اش گفت: میزان حقوق ماهانه ام 670 هزار تومان است که پس از کسر کسور به 560 هزار تومان کاهش می یابد و حدود 340 هزار تومان هم اضافه کاری دریافت می کنم.

 وی با بیان اینکه پاداش خاصی دریافت نمی کند،خاطرنشان کرد:پاداش من به اندازه پاداشی است که همکارانم دریافت می کنند .

 شریعت نژاد گفت: یک باب منزل شخصی دارد و مستاجر نيست.

گفتني است همسر شریعت نژاد دانشجوی دوره دستیاری پزشکی است. مهرنوش سهراب به خبرنگار ما گفت : شریعت نژاد در کارهای خانه کمک می کند.

 وی علت اصلی پیشرفتش در تحصيل را کمک های همسر و خانواده همسرش عنوان کرد و افزود: همه زوج ها دوست دارند زمان بیشتری در کنار یکدیگر باشند اما چون در زندگی اهداف مهمي دارند ، برای رسیدن به این اهداف و خواسته ها مانند ادامه تحصیل مجبورند کمتر کنار یکدیگر باشند.

سهراب تصریح کرد: آخرین عیدی را روز زن از همسرش گرفته که یک ربع سکه بهار آزادی بود.


  • شنبه 29 تير 1392-0:0

    شریعت خیلی دوسنن دارم

    • امیر حسین شریعت نژادپاسخ به این دیدگاه 7 0
      دوشنبه 30 ارديبهشت 1392-0:0

      من برادرزاده عبدالرضا شریعت نژاد و پسر عموی مصطفی شریعت نژادم خیلی هم از این بابت راضی ام.

      • يکشنبه 1 مرداد 1391-0:0

        لطفا صحبتها را دقيق منعكس كه باعث نگراني نشود در ضمن خيلي از مسئولين خوب هستند كه هيچ چيزي ندارند

        • شریعت نژادپاسخ به این دیدگاه 7 1
          چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

          دوست عزیز آقای N/Aاین مصاحبه در قالب نیمه جدی و با صدای مرکز مازندرا بوده که دوستان مازند نومه به نام مصاحبه با خودشان چاپ نمودند بنده یادم نمی آید که گفته باشم یک دست کت وشلوار دارم ولی اگر گفته شده باشد هم در قالب شوخی بوده اما اله وکیلی که گفتی در حال حاضر 5دست کت وشلوار ست دارم .در عین حال بنده دانشجوی دوره دکتری جامعه شناسی دانشگاه آکادمی علوم تاجیکستان میباشم واگر خدا بخواهد ووقت اجازه بدهد باید حدود اواخر سال2011یا اوایل2012از رساله ام با عنوان تفاوت بین نسلها دفاع کنم اگر بازهم قبول نداری حضوری مدارک ومستندات را تقدیم نمایم.در ضمن بنده ازسال1379به استخدام سازمان آموزش فنی وحرفه ای در آمده ام که اشتباهی 71 چاپ شده با تشکر

          • سلیم بهرامیپاسخ به این دیدگاه 1 3
            دوشنبه 22 فروردين 1390-0:0

            تبریک می گوییم آقای شریعت بخاطر قبولی در دکتری.شاید این خوبی فنی و حرفه ای باشد برخی مدیران دکتری خودشونو در این جا رو می کنن

            • شنبه 20 فروردين 1390-0:0

              آقای شریعت کی دانشجوی دکتری شد.اله وکیلی فقط یه دست کت و شلوار داره.


              ©2013 APG.ir