تعداد بازدید: 2950

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 21 فروردين 1390-8:9

روحاني:شما چرا پول تان را آنجا گذاشتید؟!

امام جمعه بابل درباره تعاوني هاي اعتباري بحران زده گفت:گفت:جای تاسف است که برخی از مرکز از خود سلب مسئولیت می کنند و می گویند به ما ربطی ندارد. از یکی از اینها شنیدم که گفت که هر چند که اسم ما در زیر این موسسه نوشته بود شما چرا پول تان را آنجا گذاشتید؟!


بنا بر گزارش رسيده از دفتر امام جمعه بابل به مازندنومه،حجت الاسلام حسن روحاني با ابراز گلایه نسبت به برخی مسائل رخ داده در مورد موسسات تعاون اعتباری تصریح کرد: در چند ماه اخیر در بابل و دیگر شهرستانها شاهد بودیم که بعضی از صندوق های اعتباری با مشکلات مالی مواجه شدند و برخی از آن ها برای مردم مشکلاتی را به وجود آوردند و تاسف من اینجاست که شنیدم برخی از اینها مجوز لازم را برای اینکه در سیستم بانکی فعالیت کنندنداشتند.

امام جمعه بابل افزود:نمی دانم این همه صندوق های اعتباری و انواع و اقسام بانک ها که سراسر شهر را پر کرده اند، تا چه اندازه با قوانین بانکی همخوانی دارند؟

وي تصريح کرد: صندوقی که در شهری شعبه تاسیس و وارد جریان پولی و مالی می شود و تابلویی  بر سردر آنها با مجوز یک وزارتخانه  نصب می شود این مطلب را می رساند که دولت اسلامی بر کار اینها نظارت می کند و بازرسانی این روند را مورد ارزیابی قرار می دهند و نمی گذارند اطمینان مردم سلب شود.

روحاني بابيان اين که در این چند روز مکرر افرادی به صورت حضوری و یا تلفنی و حتی با نامه درباره مشکل پيش آمده به او مراجعه کرده اند،گفت:مردم به همان موسسه اعتباري مراجعه کردند و متوجه شدند که آنجا تعطیل شده است .

 وي ادامه داد:جای تاسف است که برخی از مرکز از خود سلب مسئولیت می کنند و می گویند به ما ربطی ندارد. از یکی از اینها شنیدم که گفت که هر چند که اسم ما در زیر این موسسه نوشته بود شما چرا پول تان را آنجا گذاشتید؟!

بر اساس اين گزارش امام جمعه بابل با اشاره به اين که این جور نباید با افکار عمومی بازی شود و نباید این گونه مردم دچار لطمه شوند،افزود: افردی بودند که مبلغی در این گونه موسسات به عنوان سپرده گذاشتند تا وامی بگیرند و برای فرزندشان عروسی بگیرند يا وامی بگیرند و منزلی بخرند که هم به اصل پول و هم به وام نرسيدند و بيچاره شده اند.

وي با طرح اين سئوال که چرا برای مردم فکری نمی کنید و چرا  مجوزهای نادرست به دست برخی افراد داده می شود؟ تصريح کرد: این صندوق هایی که برخی نهادهای اعتباری تاسیس می کنند تا سرمایه ها را از این شهرستان ببرند و در جای دیگر خرج کنند ومن بسیار متاسف هستم که سرمایه گذاری در برخی شهرستان ها با سرمایه های مالی این شهرستان صورت می گیرد.

روحاني گفت:در این سالی که رهبر معظم انقلاب سال جهاد اقتصادی نامیده اند بسیار گله مندم و افرادی که سرمایه دارند به خودشان بیایند و این پول ها را برای سرمایه گذاری و اشتغال و تولید ببرند.


  • چهارشنبه 24 فروردين 1390-0:0

    من هم ازامام جمعه محترم بابل که به این موضوع توجه نشان دادند خواهشمندم که بر خلاف بسیاری از مسئولان دولتی ، این مسئله را پیگیر شوند. همه سپرده گذاران مانند بنده از اقشار کم درآمد هستیم. تاکنون کسی به ما جواب حسابی نداده.
    با تشکر

    • بد تیتر نزن! لطفا!پاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 23 فروردين 1390-0:0

      آقای مدیر مازندنومه! جمله ی عجیب " شما چرا پولتان را آنجا گذاشته اید؟ " از امام جمعه محترم شهر بابل نیست که آنرا به نقل از ایشان تیتر کرده اید. ایشان در سخنرانی خود فرموده اند که یک مسئولی این جمله را گفته است. متاسفانه شما باز هم سخنان امام جمعه بابل را بگونه ای تیتر زده اید که در نگاه اول و برای کسانی که -تیترخوان- هستند ایجاد شبهه می شود که چرا امام جمعه بابل چنین گفته در حالی که واقعیت چنین نیست. برای ما جای تاسف است که شما که خود را مدعی گردش آزاد اطلاعات می دانید چرا و به چه حقی به شکل نرم و اصطلاحا زیرپوستی قصد تخریب شخصیت ایشان را دارید. امیدواریم آنقدر سعه صدر داشته باشید تا بتوانید فعالیت رسانه ای همگان را در جامعه مشاهده کنید.

      • سه شنبه 23 فروردين 1390-0:0

        ضمن قدردانی و تشکر از صحبتهای حجت الاسلام روحاني ما مالباختها از ایشان خواهشمندیم که پیگیر موضوع شوند تا ما به اصل پول خود برسیم وام تو سرشان بخورد ما نمی خواهیم حداقل اصل پولمان را همانطور که یکجا از ما اخذ کردند یکجا هم پرداخت کنند
        حاج آقا روحانی مسئولین که خوابند لطفا شما هوای این مردم مالباخته را داشته باشید

        • دوشنبه 22 فروردين 1390-0:0

          تا وقتي توي اين مملكت نزول خورها قدرت دارند مراكزي از قبيل وحدت و بهمن ايثار كه به مردم خدمت ميكردند و به همين دليل مورد استقبال قرار گرفتند كله پا ميشند.

          • دوشنبه 22 فروردين 1390-0:0

            ای کینی شمه فامیلون هسنه دیگه کره پس دننی

            • دوشنبه 22 فروردين 1390-0:0

              نظر امام جمعه محترم بابل درست است ولی حالا که برخی سرمایه شان بر باد رفته باید فکری به حال انها هم کرد

              • يکشنبه 21 فروردين 1390-0:0

                با تشکر از امام جمعه بابل
                من از زمره سپرده گذارانی هستم که دقیقا مطابق حرف ایشان تمام سرمایه خود را به امید اخذ وام جهت مراسم عروسی و رهن منزل در بهمن ایثار گذاشتم. در حال حاضر خودم که هیچ دو خانواده را دچار ناراحتی کرده ام. دو ماهه روی این که برم پیش هر دو خانواده را ندارم. نمی دانم چه کار کنم. خدا از مسببان این ماجرا نگذرد. امیداورم خود روزی این روزی که من دارم میبینم را ببینم. از مسئول سایت هم خواهش میکنم این نوشته من را حتما بگذارد . اقا خیلی وضعم خراب است

                • يکشنبه 21 فروردين 1390-0:0

                  دو کلمه حرف حساب


                  ©2013 APG.ir