تعداد بازدید: 3146

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 28 فروردين 1390-23:3

فوتبال در شورا

در جلسه شوراي شهر ساري مطرح شد:هیئت مدیره تيم فوتبال صنعت ساري خود را معرفی نکرده اند/هیئت فوتبال استان ، ضد فوتبال است/ تیم صنعت برای ما غریبه است/تربیت بدنی استان با جیب خالی و پز عالی می خواهد تیمداری کند/ اگر شهردار در جلسه شورا حضور ندارد حتما معاون فنی شهردار باید حضور داشته باشد/صدا و سیمای مرکز مازندران در حق شورای ساری کم لطفی کرده است/روابط عمومی شهرداری ساری تعطیل است.


مازندنومه:در جلسه علني اين هفته شوراي شهر ساري،به علت حضور دو تن از اعضای شورای شهر و نيز شهردار ساری در پایتخت(جهت پیگیری کارخانه کمپوست) و به حد نصاب نرسیدن اعضا، ابتدا جلسه شورا از سوی ریاست شورا لغو و او پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. ساعتی پس از این سوال و و جواب ها چهار عضو دیگر شورا هم از راه رسیدند و جلسه علنی شورا برگزار شد.گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار ما- را از اين جلسه بخوانيد.

--------------------------

رئیس شورای شهر ساری در جلسه علنی یکشنبه شب در رابطه با بسته شدن پل تجن گفت:مرمت درز انبساط این پل که از مصالح معمولی نبوده و ابزار آن از خارج تهیه می شود ، منجر به بسته شدن اين پل شد.

 مهدی رضایی فرح آبادی افزود:در ارائه مواد اولیه تهیه آسفالت پل هم که آسفالت سبک است تاخیر به وجود آمد که دلیلی بر طولانی شدن روند مرمت پل شد.

 وی در رابطه با طرح تفصیلی شهر ساری اظهار داشت: آخرین طرح تفصیلی مربوط به سال 84 بود که پس از تقاضای اصلاح طرح، مشاور انتخاب شد و طرحی تهیه کرد که در کمیته فنی مسکن و شهرسازی مورد بررسی قرار می گیرد.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف برخی رانندگان تاکسی در دریافت کرایه خاطرنشان کرد:تاکسی ها، نرخ مصوب و مسیر مشخص دارند.

وی با بیان اینکه حق به جانب مسافران است یادآور شد: اما مشکلات رانندگان تاکسی را هم باید مد نظر قرار دهیم.

رضایی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش قیمت سوخت ، برخی رانندگان درآمد مکفی ندارند تصریح کرد:کیوسک های بازرسی تاکسی رانی در سطح شهر فعال هستند که مردم می توانند موارد تخلف رانندگان تاکسی را گزارش دهند.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه تاکسی رانی به صورت هفتگی کمیته انضباطی تشکیل داده و به موارد تخلف رسیدگی می کند گفت: بازرسان تاکسی رانی در صورت آگاه شدن از تخلف، به شدت با فرد خاطی برخورد می کنند.

وی اظهار داشت: تکرار تخلف منجر به جریمه های سنگین می شود اما اگر بازهم تخلف تکرار شود قانون جای ایراد دارد.

رضایی با اشاره به اینکه افزایش جرایم باعث از بین رفتن تخلف نبوده و صرفا تا حدودی کاهش تخلف را به همراه دارد خاطرنشان کرد: تشویق باعث از بین رفتن تخلف می شود که قوانین ما تشویقی نیستند و بر روی این مسائل کار نشده است.

 وی نصب جی پی اس بر روی تاکسی ها را نقطه عطفی برای برخورد با تخلف رانندگان تاکسی دانست و افزود:با نصب این دستگاه کنترل بر تاکسی ها بسیار راحت تر شده و می توان بهتر با تخلف ها برخورد کرد.

شایان ذکر است که خبرنگار مازندنومه سوالی درباره انتقاد سرمربی تیم صنعت ساری از اعضای شورا پرسید که رئیس شورای شهر از این مسئله ابراز بی اطلاعی کرد اما شاهد از غیب رسید و سرپرست تیم صنعت ساری میهمان این نشست شد.

 کاوه پاشایی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود تیم صنعت ساری توسط بخش دولتی مورد حمایت قرار گیرد گفت:اما از حدود پنج ماه قبل تاکنون بخش خصوصی به صورت ناقص از این تیم حمایت می کند.

 وی با اشاره به نخستین سال حضور تیم صنعت ساری در لیگ یک فوتبال کشور اظهار داشت: با توجه به سرمایه گذاری کلان سایر تیم ها ، تیم صنعت علی رغم مشکلات مالی وضعیت خوبی در جدول رده بندی داراست.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری با بیان اینکه انتظار نداشتیم تیم صنعت در نخستین حضور در لیگ یک راهی لیگ برتر فوتبال شود تصریح کرد: اگر چنین می شد وضعیت فوتبال کشور زیر سوال می رفت.

 وی افزود: تیم فوتبال صنعت در فضایی قرار گرفته که برای تثبیت جدول و دستیابی به رتبه بالاتر باید سه بازی پایانی را آبرومندانه به پایان برساند.

پاشایی در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورای شهر ساری مبنی بر اعلام اسامی اعضای هیئت مدیره این تیم گفت: هیئت مدیره خود را معرفی نکرده اند و من آنها را نمی شناسم.

وی با بیان اینکه برای استفاده از زمین چمن دانشگاه امام محمد باقر (ع)  10 جلسه به ریاست این دانشگاه مراجعه کردم یادآور شد: رئیس دانشگاه من را به فرد دیگری ارجاع داد که آن فرد هم برای هر جلسه استفاده از این زمین مبلغ 30 هزار تومان طلب کرد که پرداخت این مبلغ در توان باشگاه نیست.

شایان ذکر است که تیم فوتبال صنعت ساری با 32 امتیاز پس از تیم نساجی قائم شهر در رده ششم لیگ یک قرار گرفته است.

اما دیگر عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه یکی از مخالفان خریدن تیم برای ساری بودم گفت: از تیم های استان حمایت نشد اما حدود 700 میلیون تومان برای خرید تیم لیگ یک هزینه کردند.

 فرامرز نقیبی با اشاره به اين که هیئت فوتبال استان ، ضد فوتبال است،افزود:نساجی تیم مازندرانی بود و باید حمایت می شد و اکنون تیم صنعت برای ما غریبه است.

نقیبی یادآور شد: تربیت بدنی استان با جیب خالی و پز عالی می خواهد تیمداری کند.

وی در تماس با مسئول ورزش دانشگاه امام محمد باقر (ع) گفت: به تیم صنعت اجازه تمرین در زمین مذکور داده شود و شورا نسبت به پرداخت مبلغ 300 هزار تومان بابت اجاره 10 جلسه تمرین در این زمین اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ما سایر اعضای شورا با ورود به این نشست ، جلسه را به حد نصاب رساندند و جلسه علنی شورا از این قسمت به بعد آغاز به کارکرد.

نائب رئیس شورای شهر ساری در این نشست اظهار داشت: حفاظت از امکانات و تجهیزات پارک ها باید مد نظر قرار گیرد.

 میرصالح صالح نیا تصریح کرد:تخلفات و درگیری هایی در برخی از پارک ها اتفاق افتاده که منجر به زخمی شدن نگهبان پارک شده است.

وی یادآور شد: کیوسک پلیس در این مناطق مستقر است اما برای جلوگیری از درگیری های احتمالی ، پلیس وجود ندارد.

 صالح نیا خاطرنشان کرد: نگهبانی و نگهداری مهمتر از ایجاد این مکان ها است.

 رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه شهردار برای بهره برداری از پارک منطقه سه ساری (بلوار کشاورز) اعلام آمادگی کرده افزود: نخستین سرمایه گذار شهرداری در روزهای آینده با پروژه 80 میلیارد تومانی(که توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود) نسبت به سرمایه گذاری مجتمع تفریحی توریستی در ساحل ساری اقدام خواهد کرد. 

رضایی با اشاره به اینکه برخی افراد امنیت مناطق اطراف پارک را زیر سوال می برند ،گفت: نباید فضای پارک ها به گونه ای باشد که ساکنان اطراف پارک ها تقاضای تعطیل شدن این مکان ها را داشته باشند.

 دیگر عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه اگر شهردار در جلسه شورا حضور ندارد حتما معاون فنی شهردار باید حضور داشته باشد اظهار داشت: وضعیت رفت و روب شهرستان ساری نسبت به گذشته بسیار مناسب شده است.

 فرامرز نقیبی افزود: از نظر آماری شهرداری ساری نیازمند 300 کارگر در زمینه رفت و روب است اما 200 نفر به این کار مشغول هستند.

 وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز مازندران در حق شورای ساری کم لطفی کرده یادآور شد: در طول چهار سالی که عضو شورا هستیم حتی یک عضو شورا هم در سیما دیده نشده تا مردم با خدمات شورا آشنا شوند.

نقیبی گفت: اگر سیمای طبرستان با ما رابطه خوبی داشت نسبت به اطلاع رسانی بسته شدن پل تجن به مدت سه روز ، اقدام می کرد و مردم هم در جریان این مسئله قرار می گرفتند اما سیمای طبرستان اصلا" اطلاع رسانی نکرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی شهرداری ساری تعطیل است که صرفا به نصب چند بنر در این خصوص بسنده کرده افزود: راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی در جریان این مسئله قرار داشتند اما به راننده ها آگاهی ندادند.

نقیبی خاطرنشان کرد: متاسفانه این مسئله جا افتاده که اگر قرار است در شهر کاری انجام شود فقط باید شهرداری پای کار باشد.

 وی با بیان اینکه مردم صبور ساری همکاری و مساعدت می کنند، گفت: اگر همکاری مردم ساری نبود همین اندازه کار هم در شهر انجام نمی شد.

 نقیبی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات شورا تصریح کرد: مردم اگر در جریان امور قرار گیرند مساعدت بیشتری با شورا و شهرداری خواهند داشت چرا که در ابتدای شورا پرداخت عوارض توسط مردم 25 درصد بود اما اکنون به 40 درصد رسیده است.

 وی با بیان اینکه در مجموع به شهرداری ساری نمره 12- 13 می دهم اظهار داشت: نمره مشروط نیست ولی خوب است.

نقیبی با اشاره به اینکه اگر همه کارکنان شهرداری کار می کردند وضعیت اینگونه نبود تصریح کرد: تا پایان شهریور شهر ساری را ساماندهی می کنیم تا مردم از وضعیت راضی باشند.


  • چهارشنبه 31 فروردين 1390-0:0

    در باره ی تیم ورزشی گل گفتند من نمی دونم با این بی پولی چرا به جای حمایت از بقیه ی تیم های استانی رفتند تیم دسته 1 خریدند مگر قائمشهر که الان 2 تا تیم دسته 1 دارد مال این استان نیست !!!!؟؟؟؟؟؟؟

    • سه شنبه 30 فروردين 1390-0:0

      شورای شهر زیراب یاد بگیره که چطوری از ورزش شهر دفاع میکنند

      • سه شنبه 30 فروردين 1390-0:0

        نتیجه:یک هیچ به نفع شورا!!!

        • دوشنبه 29 فروردين 1390-0:0

          درود بر آقاي نقيبي وحمايت بيدريغشان از ورزش استان ،ايشان بايد بجاي پريچهره مدير تربيت بدني استان مي شدند.


          ©2013 APG.ir