تعداد بازدید: 2862

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 29 فروردين 1390-21:52

آمل تشنه لب!

فرماندار آمل گفت:مسئولان گذشته بدون کار کارشناسي آب شهرستان آمل را به شهرهاي همجوار انتقال دادند و باعث شدند الان ما با کمبود آب مواجه شويم/ آب مارا مي برند ولي بايد حق آب بها را خودمان پرداخت كنيم/ قطعا" كساني با اعمال نفوذ باعث انتقال آب آمل شدند،بايد جوابگو باشند.


يدالله اكبرزاده- فرماندار شهرستان آمل- در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان با اشاره به اينكه مردم با كمبود آب مواجه هستند،گفت: مسئولان قبلي شهرستان به خاطر سهل انگاري و كارشناسي نکردن مسئله،آب اين شهر را که حق مردم امل بود به شهرهاي همجوار انتقال دادند.

به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-فرماندار آمل با اشاره به اين امروز شهرستان دچار كمبود آب است و بعضي از روستاها ساعت ها آب ندارند، افزود: تاسف ما به خاطر اين است كه آب مارا مي برند ولي بايد حق آب بهاي آن را هم پرداخت كنيم.

 وي با ابراز نگراني از وضعيت پيش آمده كه باعث ناراحتي شهروندان شده اظهارداشت: قطعا كساني كه با اعمال نفوذ چنين حركتي انجام دادند بايد جوابگو باشند.

 وي با بيان اينكه در بحث اشتغال زايي 100هزار سهم براي مازندران در نظر گرفته شده گفت: با توجه به وجود 46 درصد صنعت مازندران در شهرستان آمل بيشترين سهم اشتغال مربوط به آمل است.


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 1
    شنبه 3 ارديبهشت 1390-0:0

    ماهها گذشت و حرفی درست از دهانتان جاری شد. آقای اکبرزاده شما و ما میدانیم چه کسانی نفوذ داشتند و از چه سالی استفاده از آب آمل شروع شد پس بیا آنها را به دادگاهی بیطرف بیاور، آیا میتونی؟ حرف نون و آب نمیشه، به عمل کار برآید به سخن دانی نیست. " البته اگه به صلاح مملکت و بقیه چیزا میبینید!". این نکته رو هم بگم که امسال با کمبود شدید آب برای کشاورزی روبرو هستیم، هرچه زودتر باید فکری کرد.

    • کارشناس ابپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 30 فروردين 1390-0:0

      در دوره ای که مردم چندین شهر با گندابه سر میکردند سفره شیرین و غنی دامنه البرز تشنه لبان را مهمان خود کرد و انان را از بیماریهای مرتبط رهانید . انروز نمیشد دست روی دست گذاشت و اجازه داد غنای سفره و پتانسیل زلال البرز دست نخورده بماند و چندین شهر و ابادی سر به گندابه کنند! حالا اگر امروز دارند روان اب جاری رودهای غرب مازندران را که به حجم افزون و اضافه راهی دریا میشود به دشت تشنه شرق مازندران میرسانند ایا خیانت است که جناب فرماندار امل واژه انرا به کار بردند؟ در هر زمان باید به نگاه ملی دست به کار شایسته زد که در ان سالها شایسته ترین کار همین بود که صورت گرفت .یادمان باشد که امروز افزونی جمعیت و مصرف بی رویه در همه زمینه ها مضایقی بار اورد که نباید مغفول بماند . ایضا شیوه انحصاری کردن منابع که طبعا و قطعا اقای فرماندار محترم هم نمی پسندش اگر باب شود انرژی فسیلی باید تعلق به جنوبی های عزیز داشته باشد و در زمان قطعی نفت و گاز فرماندار اهواز و مسجد سلیمان هم با همان واژگان از مسئولین وقت یاد کنند
      مراد این بنده توجیه یکسر عملکرد مدیران ماضی نیست اما چه کنم که دیری تلمذ در محضر اب کردم و دریغم از سکوت امد

      • سه شنبه 30 فروردين 1390-0:0

        برای ما اب ندارد برای بعضیها نان داشته

        • سه شنبه 30 فروردين 1390-0:0

          حالا نیییم تقصیر را گردن قبلیها بیندازیم.مسئولان فعلی همت کنند تا آینده ها نیایند بگویند باز قبلیها تقصیر داشتند.همتی باید.


          ©2013 APG.ir