تعداد بازدید: 3031

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 ارديبهشت 1390-19:38

سنگ کرچک بئو طالب ره ندي؟

 همايش بين‌المللي طالب آملي 27 ارديبهشت ماه در آمل برگزار مي شود/در اين همايش علاوه بر مهمانان داخلي،انديشمنداني از ديگر کشورها نيز حضور دارند/وزير فرهنگ يکي از سخنرانان مراسم است/در اين همايش آيت‌الله جوادي آملي پيام خود را قرائت مي‌كنند و احتمال دارد آيت الله حسن‌زاده آملي هم حضور يابند.


به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل- يدالله اكبرزاده-فرماندار اين شهرستان-گفت: با توجه به بين‌المللي بودن اين همايش مي‌توان بسياري از ظرفيت‌ها، آثار و ابنيه‌ تاريخي و مذهبي، طبيعي، گردشگري و امامزادگان مازندران و شهرستان آمل را به مهمانان داخلي و خارجي معرفي كرد.

 وي با بيان اين که در اين همايش علاوه بر مهمانان داخلي،انديشمنداني از ديگر کشورها نيز حضور دارند،تصريح کرد: دكتر سيد محمد حسيني -وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي- يکي از سخنرانان همايش است.

 اکبر زاده ادامه داد:در اين همايش آيت‌الله جوادي آملي پيام خود را قرائت مي‌كنند و احتمال دارد آيت الله حسن‌زاده آملي هم در اين نشست ادبي حضور يابند.

فرماندار آمل با اشاره به اين که خبرنگاراني از تهران هم به آمل سفر مي کنند،افزود:بايد بقعه ناصرالحق و شمس‌آل رسول بيش از گذشته به گردشگران معرفي شود.

بر اساس اين گزارش،رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آمل نيز در اين باره بيان داشت: 28 عنوان مقاله كه 5 اثر آن از كشورهاي خارجي است، از بين 105 آثار ارسالي داخلي و خارجي انتخاب شده است كه مقاله رئيس اداره آموزش و پرورش آمل هم در اين بين جاي دارد.

 محمدي گفت:در حاشيه همايش، با همكاري مركز بنياد بين‌المللي علوم وحياني اسراء نماشگاه عرضه آثار و دست نوشته‌هاي آيت‌الله حسن‌‌زاده آملي و آيت‌الله جوادي ‌آملي و ديگر عالمان و فقهاي ديني آمل برپا مي‌شود.



©2013 APG.ir