تعداد بازدید: 3701

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 20 ارديبهشت 1390-20:58

همه کانوني ها

26 ارديبهشت ماه مدیران پس از انقلاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در ساری گردهم می آیند-سید صادق رضایی،سید باقر پیشنمازی و سید جمال صبح خیز آخرين مديران کانون بودند.


بنا بر خبر رسيده از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به مازندنومه، نشست  مدیران پس از انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری استان به ابتکار قاسم عزیززاده گرجی-مدیر این دستگاه فرهنگی- برای نخستین بار در مازندران برگزار می شود.


در این نشست مدیرانی که دوره ای تصدی مدیریت کانون پرورش فکری مازندران را بر عهده داشتند ، ضمن هم اندیشی و بررسی راهکارهای توسعه و پیشرفت این مجموعه فرهنگی هنری مختص کودکان و نوجوانان به تبادل نظر می پردازند.


مازندران در طول دوران پس از انقلاب اسلامی 9 مدیر را  در کانون پرورش فکری به خود دیده است که از جمله می توان به سید صادق رضایی مدیر عامل فعلی کانون پرورش فکری کشور،سید باقر پیشنمازی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و سید جمال صبح خیز مدیر کل حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش را یاد کرد که آخرین مدیران این مجموعه قبل از عزیززاده گرجی به شمار می روند.

خاطر نشان می شود ، این نشست قرار است در روز دوشنبه 26 اردیبهشت در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان برگزار شود.


گفتني است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در روز 25  اردیبهشت نيز مجتمع بزرگ فرهنگی هنری کانون را با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح مي کند.اين مجتمع فرهنگي در پارک سنگ خیابان رودکی (شهبند) ساری قرار دارد.



    ©2013 APG.ir