تعداد بازدید: 3276

توصیه به دیگران 1

جمعه 23 ارديبهشت 1390-21:21

کانديداهاي اصولگرا بخوانند

...بعضی نمایندگان و کاندیداهای مجلس به کفیل جریان انحرافي مراجعه کرده و توبه نامه و عهدنامه وفای به عهد داده اند تا از حمایت مادی و معنوی آنها بهره مند شوند-مدیران استان هم باید مواظب باشند و اعتقادات خود را به این جریان انحرافی نفروشند.(يادداشتي از علي صابري، رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری و دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران)


ابتدا بايد گفت حد و مرز اصولگرایی معلوم است و همانی است که جامعتین آن را اعلام نموده اند،بنابراين جبهه پیروان خط امام (ره) و احزاب اصولگرا در همان چارچوب در انتخابات ورود پیدا می کنند و از کسانی حمایت می نمایند که در آن چارچوب قرار دارند، نه با جریان های انحرافی کشور که سوژه بحث داغ یک ماهه ی اخیر بوده است.

 البته این جریان از قبل وجود داشته که بانی و مدعی مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام هستند،ليکن تازه  افکارشان برای همه آشکار شده است.

پول(بیت المال) و قدرت در اختیار اين گروه است.آن ها برای انتخابات نرسیده هزینه زیادی کرده و در حال هزینه کردن هستند .

بعضی نمایندگان و کاندیداهای مجلس به کفیل این جریان مراجعه کرده و توبه نامه و عهدنامه وفای به عهد داده اند تا از حمایت مادی و معنوی(؟) آنها بهره مند شوند.

 این عده باید حساب شان را از اصولگرایان جدا کنند، هرچند در حوزه انتخاباتی خود ادعای اصولگرایی داشته باشند ؛ چرا که هم خدا و هم خرما نمی شود!

 همين جا مي گويم که حتی مدیران استان هم باید مواظب باشند و اعتقادات خود را به این جریان انحرافی نفروشند، چراکه همیشه حق ماندنی و باطل رفتنی است.

در طول انقلاب اسلامی این گونه جریان ها زیاد ظهور نموده و سریع هم رسوا شدند که در واقع فتنه هایی است که استکبار برای مبارزه با انقلاب اسلامی و عمود انقلاب ، یعنی ولایت فقیه طراحی می کند.

پیروی از ولایت فقیه باید برای همه اصل باشد، نه اشخاص و جریان های خاص که مدعی پیروی ولایت هستند ولی وقعی به نظرات ولی امر نمی گذارند.

 شعار قانون حرف جدیدی نیست و بنی صدرها آن را کهنه کردند، مردم ما هم تابع ولایت فقیه و ولایت امر هستند و با هیچ کس عقد اخوت نبستند.

 تفکیک قوا در قانون اساسی کاملا روشن و آشکار است و قانون اساسی ضد استبداد است و تفکر استبدادی حتی در چارچوب شعار قانون هم منجر به شکست است .

 این موضوع را علاوه بر کاندیداها ، نمایندگان مجلس و مدیران استان هم باید بدانند که در فرداي نزدیک، دیگر نمی توانند چرخش 180 درجه ای بزنند.

 امروز تابعیت ولی امر بودن مهم است و از جریان های انجرافی باید فاصله گرفت و این ملاک برای جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری مهم و تعیین کننده است.


  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390-0:0

    خدایی عجب روزگاری شده است ؟! تمام آنهاییکه برای دنیای خودشان نگرانند , چگونه از اخلاق سیاسی اجتماعی مینویسند و بعضی ها هم ... می نظرند!بر همین سبیل. راستی من نه از احمدی نزاد راضی ام و نه از دوستانش اما همینها که روزی اگر میگفتی بالای چشم محمود خان ابروست سر میبریدند حالا نق و نوقشان رآمده ...این طایفه چون اخلاص ندارند غیرقابل اعتمادند و نظراتشان نیز غیرقابل اعتناء

    • شنبه 24 ارديبهشت 1390-0:0

      تا دیروز اصولگرایان داشتند ریشه اصلاح طلبان را خشک میکردند،حالا که تنها شدند دارند ریشه خودشان را میزنند!!الان معلوم هست کی به کیه؟اصولگرای واقعی کیه؟همون اصلاح طلبان بودند بهتر بود.آدم با یک جماعت سروکار داشت نه با ده دسته و گروه اعم از خاص وغیر خاص!!

      • شنبه 24 ارديبهشت 1390-0:0

        در نماز جمعه دیروز هم شیخ جنتی علیه این جریان صحبت کرد.او که تا دیروز شدیدا از هر کار این دولت دفاع میکرد.بنظر من احمدی نژاد با خانه نشینی ده روزه اش دیگر اعتبار سابقش را ندارد.حتی مصباح و جنتی واین علمای همفکرش نیز از او دفاع نمیکنند چه برسد به منتقدینش.مشایی و رحیمی بدجوری برای او دشمن تراشی کرده اند

        • س.نعمت زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 24 ارديبهشت 1390-0:0

          بنویسید که در استان ما چه افرادی که الان کاندیدای احتمالی هستند نیروهای مشایی و اینا هستند؟اینها نمیگویند تا ردصلاحیت نشوند.

          • محمد نادریپاسخ به این دیدگاه 0 0
            شنبه 24 ارديبهشت 1390-0:0

            الان همه دارند خط خودشان را از جریان اطراف رییس جمهور جدا میکنند.بنظر شما چرا خود رییس جمهور همچنان حامی این خط است؟او دوستان سابقش را دارد از دست میدهد فقط بخاطر این جریانی که آقای صابری گفت

            • جمعه 23 ارديبهشت 1390-0:0

              آقایان اصولگرایی که در انتخابات آینده میخواهند در فهرست اصولگرایان استان قرار بگیرتد حجت بر آنها تمام شد.اگر گوش نکنید که آقای صابری چی گفتند از لیست خط میخورید.اطرافیان مشایی خارج از لیست و بتنهایی باید کاندید شوند.


              ©2013 APG.ir