تعداد بازدید: 3734

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 26 ارديبهشت 1390-23:56

بارها گفته ام و بار دگر مي گويم...

 مسئولان برای معضل تردد ساکنان باغ ملی رامسر چاره اندیشی کنند... باید منتظر بمانیم که ان شاءا.. فرمانداری رامسر بعد از حدود چهارماه جلسه شورای ترافیک را برگزار کند تا شاید برای رفع مشکل یاد شده حرکتی انجام گیرد. (يادداشتي از سهیلا محمدی-خبرنگار-رامسر )


دیر زمانی است که ساکنان باغ ملی شهرستان رامسر و اطراف آن شکایت هایی مبنی بر جابه جا نشدن مسافر را از سوی رانندگان تاکسی به محور باغ ملی دارند که در دو-سه ماه اخیر این مشکل به اوج خود رسیده است .

 نگارنده ،پیاده کردن خانمی را از تاکسی توسط راننده آن به صرف اینکه مسافر باغ ملی بوده است ، شاهد بودم،به همین دلیل به عنوان یک خبرنگار ضروري دانستم تا مسئله را رسانه اي کنم و به گوش مسئولان امر برسانم ؛ هر چند که بارها و بارها این موضوع توسط مردم و نهادهای مرتبط به گوش مدیران ذی ربط رسیده است.

البته این همه ی مشکل نیست؛با اینکه مردم باغ ملی رامسر حق شان است که از وسیله حمل ونقل عمومی استفاده کنند ،این یک طرف قضیه است و در طرف دیگر آن مشکل بزرگ تری وجود دارد که مربوط به رانندگان تاکسی است .

با وجودی که اداره کل راه و ترابری استان مازندران و شهرستان رامسر اقدامات مثبت و ارزنده ای را در محور باغ ملی (نظیر تامین روشنایی و احداث بلوار) انجام داده است، نبود بریدگی قبل از پل باغ ملی باعث آن شده که رانندگان تاکسی رامسر دچار مشکل شوند.

حتما خوانندگان محترم مستحضر هستند ، چنانچه تاکسی ها از حوزه شهری بدون برگه خروج خارج شوند و اگر خدای ناکرده حادثه ای برای آنان رخ دهد ، پلیس راهور برای آنان کروکی نکشیده و همچنین قانون بیمه نیز در خصوص آنان در خارج از حوزه شهری اعمال نمی شود و نبود بریدگی قبل از پل باغ ملی موجب شده تا رانندگان برای دور زدن به بریدگی بعد از پل باغ ملی که خارج از حوزه شهری است مراجعه کنند.

با این توصیفات رانندگان تاکسی نیز تا حدودی محق هستند تا در امر جابه جایی مسافران محور مذکور کوتاهی کنند.

لازم به ذکر است که سازمان حمل و نقل همگانی رامسر در حال پیگیری این معضل بوده و باید منتظر بمانیم که ان شاءا.. فرمانداری رامسر بعد از حدود چهارماه جلسه شورای ترافیک را به زودی برگزار کند تا شاید برای رفع مشکل یاد شده حرکتی انجام گیرد. 

ايميل نويسنده: (noora1355@yahoo.com)


  • سهیلا محمدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390-0:0

    با تشکر از همه کسانی که برایم نظر گذاشتند ، در مقام یک خبرنگار تعارف با هیچ مدیری نداشته و در صورت کوتاهی در امور محوله شان حتما بعد از تذکر به مدیر مربوطه ، در صورت عدم بررسی آن را ندید نگرفته و رسانه ای خواهم کرد. از همشهریانم می خواهم تا در رصد کردن مشکلات مستند شهرستانمان ما را یاری کنند تا بتوانیم با انتقاد سازنده و درست شاید تلنگری را به مدیرانمان وارد کنیم.

    • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

      خانم محمدی
      تشکر از قلمتان

      • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

        جای مقاله ها ومطالب غاز غرب استاندر رسانه های مرکزی خالیست.لطفا بیشتر از مطالب وخبرهای خبرنگاران غرب استان استفاده شود.با سپاس.ازتنکابن

        • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

          من چند وقت پیش رفتم آب گرم سادات شهر-خیلی کیف و نابسامان بود.استخرهای دیگر هم جالب نیست.رامسریها همتی کنند و آبگرمها را بهداشتی و امروزی تر کنند.شبیه سرعین که بعضی آبگرمهایش مدرن و جالب و بهداشتی است.در ضمن کمی از مسافران پول اضافی میگیرند و خدمات گران است

          • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

            بی زحمت به این خانم خبرنگار بفرمایید که مشکلات دیگر شهرمان را رصد کند و در اینجا بنویسد تا پیگیری شود.مثل ترافیک خسته کننده غروبها-شلوغی سی ان جی-نبود پارکینگ برای پارک ماشینها-

            • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

              اگر اراده نباشد با نوشتن مطلب هم مشکل حل نمیشود اما اگر اراده باشد مطلب هم نوشته نشود کار درست میشود

              • غرب استانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

                خبرنگار يعني همین،یعنی کسی که مسایل ریز مردم را ی بیند و بازتاب میدهد.تشکر به خاطر پیگیری رسانه ای مشکلات غرب مازندران


                ©2013 APG.ir