تعداد بازدید: 3912

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-14:36

آن سه زخم

هرمز محمودي راد-مدير کل محيط زيست مازندران- گفت:براي همسرم طلا خريدم اما نتوانستم مجابش کنم زباله ها را تفکيک کند!/در بحث زباله ساري من با تک تک مسئولان مرتبط صحبت کردم و رضايت همه را جلب کردم،اما همين مسئولان وقتي جمع مي شوند همه چيز به هم مي خورد/خداوند از ازل طرفدار محيط زيست بود.


پيش از ظهر روز سه شنبه جلسه اي در اداره کل محيط  زيست مازندران برگزار شد که تعدادي از مسئولان روابط عمومي دستگاه هاي استان و برخي نمايندگان سازمان ها و اداره ها حضور داشتند.


به گزارش مازندنومه،اين جلسه به بهانه هفته محيط زيست که 16 تا 23 خردادماه برگزار مي شود و آمادگي براي بهتر برگزار کردن اين هفته برپا شد.


بر اساس اين گزارش هرمز محمودي راد در اين جلسه گفت:من 39 سال سابقه کار دارم و 33 سال است که با همسرم زندگي مي کنم.


وي به شوخي گفت:در اين 33 سال نتوانستم همسرم را مجاب کنم که زباله ها تفکيک کند،در حالي که برايش طلا هم خريده ام تا از ابزار تشويقي هم استفاده کرده باشم،حالا چطور بتوانم مردم را تشويق به اين کار کنم؟!


محمودي راد ضمن درخواست کمک از رسانه ها براي فرهنگ سازي در مورد معضل زباله،افزود:من در محيط زيست تنها هستم و عزم جدي براي رفع اين معضل لازم است.


مديرکل محيط زيست مازندران در جاي ديگري از اظهارات خود با اشاره به وجود سه زخم در جامعه،يعني زخم زباله،زخم فاضلاب وزخم هوا گفت:در بحث زباله ساري من با تک تک مسئولان مرتبط صحبت کردم و رضايت همه را جلب کردم،اما همين مسئولان وقتي جمع مي شوند همه چيز به هم مي خورد،چرا که ما در استان وحدت رويه نداريم.


محمودي راد افزود:آخر هفته قرار است رييس سازمان محيط زيست کشور به استان بيايد تا کارخانه زباله سوز ساري را کلنگ زني کنيم،اما استان هنوز آمادگي لازم را ندارد.


وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود بيان داشت:درباره تصادف ما قانون داريم و مردم مرگ و مير ناشي از تصادف را مي بيينند،اما مرگ و مير در بخش محيط زيست،هر چند بيشتر از مرگ ناشي از تصادف است،ديدني نيست و مرگي خاموش است،به همين دليل مردم و مسئولان کم تر به آن توجه مي کنند.


محمودي راد اين جمله را هم گفت که خداوند از ازل طرفدار محيط زيست بود،چرا که او به حاجيان يادآور شده که موقع محرم شدن جنبنده و حشره اي را نکشند و شاخ درختي را نشکنند.


  • جمعه 30 ارديبهشت 1390-0:0

    بنازم؛
    مگر محیط زیست روبط عمومیه که برخورد با تخلف و متخلف رو عاطفی می بینه؟
    اگه اینطوره پس باید فاتحه نسل های آینده رو برای بهره برداری از طبیعت، از همین حالا خوند!
    همه با هم ... .

    • محیط زیستیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

      تکلیف معلوم شد دیگه،مدیر کل که دستها را بالا بردند!همه از محیط زیست می نالند،محیط زیست از دیگران


      ©2013 APG.ir