تعداد بازدید: 2866

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-14:37

به شدت تکذيب مي شود

نقل قول مستقیم گفته شده از جانب فرماندار مرکز استان به شدت تکذیب می شود.(جوابيه روابط عمومي فرمانداري ساري به يک يادداشت+توضيح ما)


در پي انتشار يادداشتي با تيتر"من به عنوان فرماندار..."،توضيحي از سوي روابط عمومي فرمانداري ساري به دست ما رسيد که ضمن سپاس از تعامل مناسب اين روابط عمومي با رسانه ها،متن نمابر عينا" در زير درج مي شود:

پایگاه خبری تحلیلی مازندنومه،سلام علیکم

باصلوات بر محمد و آل محمد (ص) وبا تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، با توجه به درج خبر با عنوان من به عنوان فرماندار ... در سایت خبری ، تحلیلی مازندنومه و به منظور اطلاع رسانی آگاهانه و دقیق جوابیه فرمانداری ساری جهت درج در آن سایت ایفاد می گردد.

 در خبر فوق نقل قول مستقیم گفته شده از جانب فرماندار مرکز استان به شدت تکذیب می شود و درج چنین خبری خارج از رسالت والای رسانه های خبری می باشد.

 انتظار می رود عنوان چنین مسائلی از رسانه های محترم گروهی که سبب تشویش اذعان(اذهان) عمومی شده و خارج از مسائل اخلاقی مطبوعات می باشد پرهیز شود.

 سیدمحمدرضا احمدی، مسئول روابط عمومی فرمانداری ساری

توضيح ما

در يادداشت مورد بحث، دو جا اظهارات فرماندار داخل گيومه قرار گرفت.يک بار در اين جمله:1-« بنده به عنوان فرماندار اعلام می کنم هیچ گونه آلودگی میکروبی و شیمیایی در آب آشامیدنی در ساری وجود ندارد.»

و بار ديگر در پاراگراف نهايي متن:2-بیاییم یکبار دیگر جمله آقاي زارعی را واقعی بخوانیم:« من به عنوان فرماندار اعلام می کنم ... دکتر جمال باقری اشتباه می کند، رئیس کمیسیون بهداشت و نظارت شورای شهر هست که باشد، دکتر است که باشد، رئیس مرکز بهداشت بود یا هست که باشد، اما من فرماندارم.»

توضيح اين که به اصل جمله فرماندار در قسمت نخست که با عدد 1- آمده،اشاره شده و در قسمت دوم که با عدد 2 جدا کرده ايم،تحليل محتوا و منظور جمله نخست آورده شده است و به همين دليل نويسنده از واژه"واقعي" استفاده کرده:"یکبار دیگر جمله آقاي زارعی را واقعی بخوانیم..."يعني مي شود از اظهارات فرماندار به اين نتايج رسيد،نه اين که اين جمله ها عينا"در صحبت هاي فرماندار محترم وجود داشته است.

نويسنده يادداشت هرگز تلاش نداشته که در اظهارات آقاي فرماندار دخل وتصرف صورت دهد و فقط تحليل و باورداشت هاي خود را نوشت.به هر روي از حسن توجه و پاسخگويي روابط عمومي فرمانداري ساري سپاس منديم.


  • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

    وقتی روابط عمومی فرمانداری ساری ، جوگیر می شود!!!!!!

    • بییننده سایتپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

      من تعجب میکنم که روابط عمومی چطوری به این نتیجه رسیده؟خب بروند بار دیگر مطلب را ببینند،مشخص است که نویسنده استنباط شخصی کرده و آن چیزها در صحبتهای فرماندار نبوده.تکذیب کردن نمیخواست دیگه.

      • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

        آفرين به روابط عمومي فرمانداري ساري با جواب مودبانه وكوتاهش و آفرين به سايت مازند نومه با درج نظرات همه بينندگانش نشان داد كه بي طرف است.

        • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

          سلام. با تشکر از نظرات روابط عمومی محترم خواهش می شود مجدد متن نامه را بخوانید به نظر می رسد شما نیازمند گزینش مجدد باشید .


          ©2013 APG.ir