تعداد بازدید: 3541

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 خرداد 1390-23:12

احمدي نژاد:کانديدا نمي شوم

داود احمدي نژاد در گفت و گو با مازندنومه مطرح کرد:قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارم/همه ملت ایران اصولگرا هستند/هنوز نمی دانم 5+6 چیست؟


 داود احمدی نژاد در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای سروینه باغ ساری ، در پاسخ به سوال خبرنگار مازندنومه مبنی بر اینکه آیا قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم را دارید ، اظهار داشت:قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارم.

 وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ما که ارزيابي شما از مجلس آينده چگونه است و آیا اکثریت مجلس نهم در اختیار اصولگرایان خواهد بود،تصريح کرد:همه ملت ایران اصولگرا هستند و یک عده قلیلی هستند که فتنه سبز را می آفرینند، پس در این 32 سال انقلاب اسلامی ، اکثر افرادی که به عنوان نماینده مجلس انتخاب شدند در مسیر ولایت بودند و این حرف ها در بدنه مملکت و مردم هیچ جایی ندارد.

برادر رئیس جمهوري در پاسخ به سوال دیگر ما مبنی بر اینکه آیا در انتخابات مجلس نهم از لیست خاصی همچون 5+6 حمایت خواهد کرد،یادآور شد: من هنوز نمی دانم 5+6 چیست و هیچ خبر و اطلاعی ندارم.


  • جمعه 20 خرداد 1390-0:0

    واقعا این بشر نمیدونه 5+6 چیه؟پس چه جوری ادعای سیاست مداری داره؟شماره شو بدین من بهش بگم داستان چیه؟!

    • جمعه 20 خرداد 1390-0:0

      نه اینکه برادرات گل کاشت ! تو رو خدا بیا کاندیدا شو

      • جمعه 20 خرداد 1390-0:0

        به اقا داوود بگین دیگه دیر شده و تو نمیتونی با این دست و پا زدن خان داداشتو نجات بدی....رقبا بیکار که ننشستن اونا هم رشته هاتو پنبه میکنن من میگم اینجور دفاع از ولایت پذیری بدنه دولت و تخطئه فامیل و سردسته انحراف دونستنش هم کار همون منحرفه و شما دارین نسخه اونو می پیچین تا اقامون بگن (با رئیس جمهور کار نداشته باشین)! پدرجان چرا مارو دست کم میگیرین؟ ما فقط نجیبیم..همین!


        ©2013 APG.ir