تعداد بازدید: 4128

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 خرداد 1390-12:6

مازندران حیاط خلوت تهران نيست-مسکني

فرمانده نيروي انتظامي مازندران گفت:بسیاری از طرح هاي دريا آمادگی لازم برای پذیرش مهمانان را ندارند و برخی از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند/ زیرساخت های طرح دریا آماده نیست/270 کیلوگرم مواد مخدر در یک روز کشف شد/با کسانی که که بخواهند در سواحل ناهنجاری ایجاد کنند،برخورد می کنیم/با حمل کنندگان سگ برخورد مي شود/کشف مشروبات الکلی 60 درصد افزايش داشت/جمع آوری آنتن های ماهواره از 25 خرداد شروع مي شود.


به گزارش مازندنومه ، سرتیپ دوم علیرضا مسکنی در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اظهار داشت: طرح های سالم سازی دریا به عنوان یکی از کارهای مهم و به نوعی سخت نیروی انتظامی در مازندران است.

 وی با اشاره به اینکه دریا ، وجه تمایز مازندران با سایر استان ها است، تصریح کرد: مازندران در خصوص دریا حتی با سایر استان های شمالی مانند گیلان و گلستان هم متفاوت است.

 مسکنی با بیان اینکه طرح های دریا از ماموریت های سخت و زمان بر در تابستان است ، افزود: زیرساخت های طرح دریا آماده نیست و توقع مردم هم در این زمینه بالا است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این طرح ها آمادگی لازم برای پذیرش مهمانان را ندارند و برخی از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند ، گفت:به همین دلیل مردم رغبتی برای استفاده از این طرح ها ندارند.

مسکنی با بیان اینکه در یک روز از سه روز تعطیلات خردادماه 14 نفر غرق شدند ، اظهار داشت: این مسئله زیبنده یک استان تفریحی و توریستی نیست.

 وی گفت: اگرچه این افراد در خارج از طرح های دریا غرق شدند اما این اتفاق در همین دریا افتاده است.

 فرمانده نیروی انتظامی مازندران یادآور شد: با کسانی که که بخواهند در سواحل ناهنجاری ایجاد کنند ، برخورد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در برخی روزها تا 2هزار نفر نیرو را در دریا به کارگیری می کنیم،تصریح کرد: چهار قرارگاه در شهرهای ساری، محمودآباد ، چالوس و تنکابن تشکیل دادیم که نیروها به صورت شبانه روزی در این قرارگاه ها مستقر هستند.

مسکنی با بیان اینکه طرح برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از 25 خرداد در استان های مازندران ، گیلان و تهران اجرا می شود ، گفت: پس از اجرای طرح در این سه استان ، در سایر استان ها هم این طرح به اجرا درمی آید.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مجریان قانون باید با مظاهر بی قانونی مقابله کنیم ، خاطرنشان کرد: برای حجاب در قانون ما ، قوانیني وضع شده و به عنوان پدیده ای که جرم مشهود است تلقی می شود.

 مسکنی با بیان اینکه برخی می خواهند مازندران را حیاط خلوت تهران حساب کنند ، افزود: می خواهند با هر شکل و شمایلی در کوچه و بازار ظاهر شوند اما قطعا این افراد دستگیر می شوند.

 وی با اشاره به اینکه خودروهای با راننده بدپوشش متوقف می شوند ، گفت:با برخی مردها که پوشش نامناسب داشته باشند هم برخورد می شود چراکه پوشش مرد هم ضوابط دارد و به عنوان مجری قانون موظف هستیم قانون را رعایت کنیم.

 مسکنی با اشاره به اینکه در برخورد با مظاهر بدحجابی ، رنگ پوشش مد نظر نیست افزود: با کسانی که پوشش ظاهری را رعایت نکنند برخورد می شود.

فرمانده نيروي انتظامي مازندران با بیان اینکه با ایجاد کنندگان آلودگی صوتی و حمل کنندگان سگ هم برخورد می شود،خاطرنشان کرد: عده ای به این خیال نباشند که اینجا محیطی است که می توانند هرکاری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ما وی با اشاره به کشف 270 کیلوگرم مواد مخدر در یک خودروی نیسان در قائم شهر ، گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند که از ساکنان بابل هستند.

مسکنی با بیان اینکه کشف مشروبات الکلی از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ، 60 درصد افزایش داشته ، افزود: متاسفانه به هیچ وجه از آمار بالا خوشحال نیستیم .

 وی با اشاره به اینکه برابر قانون مصوب مجلس و ابلاغ دولت به نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری ماهواره ، یادآور شد: مسئول ارزیابی استفاده خوب یا بد از ماهواره من نیستم و در این زمینه هم جست و جو نمی کنیم، بلکه برای مصوبه عمل می کنیم.

 فرمانده نیروی انتظامی مازندران از جمع آوری آنتن های ماهواره از 25 خرداد خبر داد و افزود: مخالف استفاده از تکنولوژی نیستیم اما استفاده های نابجا از ماهواره اوج گرفته است.

وی با بیان اینکه کشفیات ماهواره نسبت به سال قبل 25 تا 30 درصد افزایش یافته ، خاطرنشان کرد: بالغ بر شش هزار و 800 دستگاه ماهواره را از ابتدای سال تاکنون جمع آوری کرده ایم.

مسکنی با اشاره به یک فقره سرقت از خودروی حمل پول بانک در محمودآباد با بیان اینکه این سرقت ساختگی بود ، اظهار داشت: یک کارمند بانک به همراه سه نفر دیگر در یک تبانی اقدام به سرقت 120 میلیون تومان از این خودرو کردند.

 وی با بیان اینکه سه نفر از سارقان به همراه 90 میلیون تومان دستگیر شدند ، افزود: یک نفر به همراه باقی مانده پول هنوز دستگیر نشده است.

 فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 22 فقره قتل در استان اتفاق افتاده ، گفت:نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 فقره افزایش داشته است.

 مسکنی با بیان اینکه بسیاری از این قتل ها خانوادگی است ، تصریح کرد:بعضی از پدیده های اجتماعی منجر به وقوع قتل می شود و در برخی موارد می توان با صحبت کردن مانع از وقوع قتل شد.

 وی با اشاره به اینکه در 20 فقره از قتل ها قاتل شناسایی شد، اظهار داشت: در یک مورد قاتل شناسایی شده و فراری است و در یک مورد هم هنوز قاتل مشخص نشده است.

مسکنی با بیان اینکه مازندران از محورهای مواصلاتی مهم در کشور است ، گفت: در سه روز تعطیلات خردادماه ، حجم زیادی خودرو و مسافر به استان وارد شد که از جاده های کم عرض کندوان و هراز باید عبور می کردند و حجم کاری زیادی برای پلیس بود.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 117 نفر در جاده های مازندران کشته شدند که نسبت به سال قبل که 126 نفر بودند ، هفت درصد کاهش داشت ، خاطرنشان کرد:جمع تصادفات در سه ماه نخست سال گذشته سه هزار و 326 فقره بود که امسال به 2 هزار 330 فقره کاهش یافت که کاهش 30 درصدی را به همراه داشت.


  • سه شنبه 24 خرداد 1390-0:0

    بردار گرامي همينطوري هم سالانه ميليونها دلار ارز از اين مملكت بوسيله مسافرتهاي خارجي ايرانيها از اين مملكت خارج ميشه و از بيكاري جوانان و عدم فراغت اين مردم فساد و فحشاء داره بيداد ميكنه....حالا پاي تهرونيها رو قطع كن ببين چه شود؟؟!!!!!!!!!!!!

    • دوشنبه 23 خرداد 1390-0:0

      سردار جون قربون دهن و زبونت، آیا برای تهرونیها هم همینقدر شیر بازی در می آرین؟ یا باز هم میگین او نا تهرونی هستند؟...


      ©2013 APG.ir