تعداد بازدید: 3633

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 30 خرداد 1390-14:21

پايتخت نشينان باز شيطنت کردند

درپی نصب تابلوی "به شهر کهن دماوند خوش آمدید" از سوی شهرداری دماوند،در حریم حوزه استحفاظی لاریجان آمل( امام زاده هاشم) مسئولان شهرستان نسبت به این حرکت عکس العمل نشان دادند/امام جمعه آمل گفت:تهراني ها مراقب اقدامات غيرمنطقي خود باشند/نماينده آمل گفت:در مجلس از وزير سئوال خواهم کرد/فرماندار آمل گفت: این حرکت نقض آشکار حریم مازندران است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در آمل،حجت الاسلام رحمانی- امام جمعه شهرستان آمل- با اشاره به اينكه همگان به خوبي مي‌دانند كه محدوده آستانه مباركه امامزاده هاشم( ع) در حوزه استحفاظي شهرستان آمل و استان مازندران قرار دارد،گفت:به مسئولان استان تهران و همه آناني كه گوشه چشمي به منطقه لاريجان شهرستان آمل دارند هشدار جدي مي‌دهم كه مراقب اقدامات غيرمنطقي خود باشند.

 امام جمعه آمل تاكيد كرد: به طور حتم مردم شهرستان آمل در قبال اين كارشكني‌هاي مسئولان استان تهران ساكت نخواهند نشست.

 وي همچنين از نماينده مردم شهرستان آمل در مجلس شوراي اسلامي خواست اين موضوع را به صورت وي‍ژه بررسي كند.

بر اساس اين گزارش،عزت الله یوسفیان -نماینده مردم آمل در مجلس- هم با بيان اين که در مجلس حتما از وزیر سئوال خواهد شد،تصريح کرد:تابلوی نصب شده در حوزه جغرافیائی لاریجان آمل نقص حاکمیت سرزمینی و قانونی است و فرماندار شهرستان و بخشدار لاریجان باید سریعا اجرای قانون کرده، کسانی را که مبادرت به چنین حرکاتی کردند،معرفي نمايند.

 یدالله اکبرزاده -فرماندار شهرستان آمل-نيز با انتقاد از نقص حوزه استحفاظی شهرستان آمل گفت: امام زاده هاشم و حوزه قبل از آن متعلق به شهرستان آمل است که علی رغم هشدارهای قبلی اعلام می کنیم این حرکت نقض آشکار حریم مازندران است.

گفتنيست بخش كوهستاني لاريجان شهرستان آمل داراي دو شهر رينه و گزنك و حدود 80 روستاست که در محور هراز در مسير ارتباطي آمل به تهران واقع شده اند.


  • چشم برزخیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 3 تير 1390-0:0

    آقا منوچهر حساس نشو . تهران باید تجزیه شودکه می شود به فضل الهی.

    • چهارشنبه 1 تير 1390-0:0

      از زمانی که مازندران شده زباله دانی تهرانیها و با احداث آزاد راه در پی سرازیر شدن بیشتر به مازندران هستند و از سوی دیگر با زمزمه جدا کردن غرب استان قصد دارند منطقه توریستی مازندران را مصادره نمایند باید حساسیت بیشتری به نشان می دادیم ، اگرچه ایران برای همه ایرانیان است اما همین تهرانیها اجازه نمیدهند یک مسافر داخل فضای سبز بوستانهایشان دو دقیقه استراحت کند ، اما ما نصف بودجه استان را برای راحتی آنها هزینه می کنیم و آخرش زباله گیر ما می آید!!!

      • دوشنبه 30 خرداد 1390-0:0

        مسوولین حساس تر شوید و همانند گذشته که تبرستان نشان داد جلوی زیاده خواهی را می گرفت بایستید.

        • دوشنبه 30 خرداد 1390-0:0

          پس چرا اقدام عملی در این مورد صورت نمی گیره؟ همیشه حرف می زنید
          باید سریعا تابلوی نصب شده را کند و به جای آن به "شهرستان آمل" خوش آمدید را نصب کنید

          • دوشنبه 30 خرداد 1390-0:0

            بنظر من هم بهترین دفاع حمله هست.باید از همین کتل امامزاده هاشم با تهران مقابله کرد تا دیگر هوس نکنند توی تلویزیون بنویسند "لار -تهران"!!!


            ©2013 APG.ir