تعداد بازدید: 1934

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 تير 1390-9:4

رحماني:با کسی بند و بستی ندارم

امام جمعه آمل گفت:روسای ادارات باید توجه داشته باشند که آنان از میان صدها فرد با لیاقت و درایت تر از خود آنان بر مسند اداره تکیه زدند و باید توجه داشته باشند که برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم آمده اند و نباید حتی یک ارباب رجوع پشت در رئیس اداره بماند/نامه ها و تلفن هاي من استبدادی نیست و امام جمعه دخالتی در کار روسای ادارات ندارد.


به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-حجت الاسلام محمدعلی رحمانی در جلسه ستاد فرهنگ عمومی شهرستان آمل با اشاره به اینکه ارباب رجوع ادارات در آمل متاسفانه از سر نارضایتی و نبود هماهنگی ادارات در کارگشایی امور آنان، رسیدگی به مشکلات شان را از طریق امام جمعه خواستار هستند،گفت:مردم از رسیدگی نشدن خواسته های شان در ادارات شهرستان گلایه دارند و با مراجعه به دفتر امام جمعه خواستار رفع مشکلات شان هستند.

 امام جمعه آمل افزود: روسای ادارات باید توجه داشته باشند که آنان از میان صدها فرد با لیاقت و درایت تر از خود آنان بر مسند اداره تکیه زدند و باید توجه داشته باشند که برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم آمده اند و نباید حتی یک ارباب رجوع پشت در رئیس اداره بماند.

وي باقدرداني از برخی ادارات که به نامه ها و تماس های امام جمعه جواب مثبت می دهند، از بی توجه ای برخی دیگر از ادارات انتقاد کرد و گفت: این تماس ها و نامه ها استبدادی و مستبدانه نیست و دفتر امام جمعه و یا شخص امام جمعه دخالتی در کار روسای ادارات ندارد و نخواهد داشت و با کسی هم بند و بستی ندارد.

رحمانی در پايان از فرماندار آمل خواست با ادارات کم کار در این شهرستان برخورد کند.


  • شنبه 4 تير 1390-0:0

    معلوم نيست امام جمعه براي چي به اداره ها نامه مي ده. آيا سر كاريه؟ يا واسه ...يا ... اگه دنبال قدرت نيست پيشنهاد مي كنيم ببينه مشكل مردم كجا هست تا اون ساختار رو اصلاح كنه! نه اينكه فقط ارجاع ببخشيد بي خاصيت باشه!


    ©2013 APG.ir