تعداد بازدید: 3076

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 7 تير 1390-14:29

1000 روز خدمت صادقانه

نادعلي رمضان پور-عضو سابق شوراي شهر ساري-گفت:در طی بیش از هشت سال خدمت متوالی در شورای شهر،همه توان خود را صرف تحقق اهداف عالیه شهری و خدمت صادقانه و متواضعانه به مردم و رفع مشکلات آنان نموده و از حقوق آنان دفاع کردم ،


در خبرهاي اين هفته داشتيم که نادعلی رمضانپور در جلسه علنی یکشنبه هفته جاری شورای شهر ساری ، برای اعلام کاندیداتوری در مجلس از عضویت در این پارلمان محلی استعفا کرد.

رمضانپور به مازندنومه گفت: 1000 روز خدمت صادقانه در شورای شهر ساری با خاطرات تلخ و شیرین فراوان اما فراموش نشدنی ، همراه بود.

 عضو مستعفی شورای شهر ساری اظهار داشت: شهرداری و اعضاي شورای اسلامی شهرساری به عنوان خدمتگزاران کوچک مردم شریف ساری همواره سعی برآن داشته اند تا بتوانند به رسالت خود که همانا خدمت صادقانه و بی منت به مردم فرهیخته شهر ساری بوده است عمل کنند.

 نادعلی رمضانپور با بیان اینکه در این راستا با مصوبات خود منافع و مصالح شهر را در نظر گرفته و در جهت عمران و آبادانی شهر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و همواره با اتحاد ، همدلی و انسجام در جهت رفع مشکلات شهر و مردم شهر که در شأن شهروندان ساری است قدم برداشته اند ، تصریح کرد: به عنوان نماینده ای که افتخار عضویت در 2 دوره پیاپی دوم و سوم شورای اسلامی شهر ساری را داشته ام معتقدم قدم های بلند و محکمی در راه توسعه خدمات زیربنایی ، اصلاح ساختارها وبهبود کیفی محیط زیست شهری ، توزیع عادلانه تسهیلات و امکانات شهری در نقاط محروم ، رسیدگی به مناطق کم برخوردار و نهایتا جلب رضایت عامه مردم برداشته شده است .

وی با اشاره به اینکه در این سال ها شورای شهر در مقام یک نهاد متکی به آراي مردم برآمده از اراده ولی نعمتان انقلاب ، نظارت بر عملکرد شهرداری دیگر سازمان های شهری را با هدف خدمتگزاری به مردم وجهه ی همت خویش قرار داد ، یادآور شد: با تصویب لوایحی که منافع و مصالح آحاد جامعه شهری در آن لحاظ شده بود نقش موثری در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای منویات دلسوزانه و تاریخ ساز رهبر معظم انقلاب ایفاد نمود.

 عضو سابق شورای شهر ساری با بیان اینکه شورای شهر با اعتقاد به این مفهوم که آفرینش و ابتکار اصلاحات عظیم اجتماعی و یافتن راهکارهای مناسب برای برون رفت از بحران ها نیازمند خرد جمعی است ، افزود: ضمن استوار ساختن مبانی توسعه پایدار و ایجاد بسترهای مناسب برای تامین عدالت اجتماعی ، تلاش گسترده ای در زمینه تحکیم پایه های مردم سالاری دینی از خود نشان داده و با اتخاذ شیوه های منطقی و تدابیر هوشمندانه قدمهای بزرگی در راه اعتماد سازی و فراهم ساختن رضایتمندی مردم برداشت.

 رمضانپور با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم عمیقا به این حقیقت پی برده اند که در پرتو حاکمیت نظام شورایی ، شکوفایی و پیشرفت در عرصه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی فراهم می شود، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی وتدبیر و تکیه بر ارزشهای جاودانه و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی ، معضلات و مشکلات حاد جامعه شهری ، به ویژه محرومیت های اجتماعی یکی بعد از دیگری برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه آغاز سومین دوره شورای اسلامی شهر خیزش بزرگ و تازه ای در توزیع عادلانه و متوازن خدمات و رفع محرومیت از سیمای مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر آغاز شد گفت: به واسطه اتخاذ یک سلسله برنامه ریزی های اصولی و خلاق ، افق جدید در راه رسیدن به آرمانهای انقلاب ، محرومیت زدائی و تعمیق اصلاحات اجتماعی گشوده شد.

 رمضانپور با اشاره به اینکه در این سال های به یادماندنی که نقطه عطفی در تاریخ تحولات عمرانی شهر نیز به شمار می آید ، کارهای مهمی انجام شد ، تصریح کرد: تملک وبازگشایی واحداث کمربندی جنوبی ،تملک وبازگشایی خیابان های سطح شهر مثل 26 متری داراب،پژمان ، امام هادی،ساماندهی طرح دریا و بازارهای سطح شهر ،احداث ساختمان آتش نشانی وایستگاه های تابعه ،تشکیل شهرداری نواحی و راه اندازی مناطق شهرداری در سه منطقه ،احداث ساختمان پژهشکده ساری شناسی ،توسعه فضاها واماکن ورزشی ،احداث وتکمیل پارک های قائم ،کوشا سنگ ، کشاورز و غیره از کارهاييست که در طول خدمتم در شورا انجام گرفت.

وي افزود:احداث فضای سبز در سطح شهر ،احداث پل های هوایی ،تکمیل وتجهیز ترمینال دولت ساری ،تکمیل ساخت عمارت شهرداری ساری ، احداث پل اسپورد در کمربندی جنوبی ، بازگشایی بخشی از کمربندی شمالی ، فضاسازی پارک قائم و نصب تجهیزات آن ، احداث سد لاستیکی در حریم رودخانه تجن ، احداث پارکینگ های سطح شهر در نقاط مختلف ف اصلاح هندسی خیابان های و نصب تجهیزات راهنمائی و رانندگی و تابلوها و علائم ،تشکیل سازمان های تایعه شهرداری مثل  سازمان عمران – سازمان حمل و نقل ترافیک – فناوری اطلاعات – پارک ها و فضای سبز – سازمان میادین میوه و تره بار – سازمان مدیریت پسماند ، احداث پل ولی عصر و پل الغدیر ، احداث پل ذغالچال در شرف انجام ، احداث پل کابلی داراب ، شروع عملیات شهربازی ، اختصاص زمین فرهنگ سرای ساری و ده ها پروژه دیگر از جمله این کارهايي است که اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در طی بیش از هشت سال خدمت متوالی در شورای شهر همه توان خود را صرف تحقق اهداف عالیه شهری و خدمت صادقانه و متواضعانه به مردم و رفع مشکلات آنان نموده واز حقوق آنان دفاع کردم ، اظهار داشت: ضمن پيگيري مطالبات به حق مردم،بر عملکرد مجموعه شهرداری در چارچوب قوانین نظارت مستمر داشتم.

رمضانپور خاطرنشان کرد: 1000 روز خدمت صادقانه در کسوت خادم مردم در شورای شهر ساری داشتم که برای حضور در عرصه دیگر و خدمتگزاری بیشتر ، از شورای شهر ساری استعفا دادم تا بتوانم در حوزه دیگر به خدمت بپردازم.


  • جمعه 10 تير 1390-0:0

    اگر انجام دادی وظیفه ات بوده اگر انجام نمیدادی خائن بودی..پول مردم ساری بوده که حرکت ایجاد کرده...عرضه داشتی برای ساری مثل تهران واصفهان حرکت استراژیک میکردید

  • چهارشنبه 8 تير 1390-0:0

    امیدوارم این یکی اگه نماینده شد توی دفترش از نیروهای... و نیروهای... استفاده نکند.

    • چهارشنبه 8 تير 1390-0:0

      100 روز خدمت کار کمی نیست،حتی اگر شعار باشد.خسته نباشید

      • چهارشنبه 8 تير 1390-0:0

        من در دور دوم شورا به دکتر رمضانپور راي دادم.به نظرم در شورا هوچی گری نکرد و تواناییی اش را بروز داد.دیگر که یک نفر نمی تواند کار خارق العاده ای بکند.مهم تصمیم گیری برای انجام کار درست است

        • سه شنبه 7 تير 1390-0:0

          عشق من ساری.از همه زحمت کشان شهر که برای آبادی ساری قدم برمیدارند تشکر میکنم

          • سه شنبه 7 تير 1390-0:0

            آقاي مازندنومه،حسابی زدی تو کار رپرتاژ ها؟!!چقدر از دکتر گرفتي؟بقیه کاندیدها هم رپرتاژ بدهند میزنید؟!اصلا من خودم کاندیدا هستم.برام تبلیغ کنید!!!!مضنه چقدره؟

            • سه شنبه 7 تير 1390-0:0

              ما تعجب میکنیم که که این اقایان در شورای شهر و در جلسات رسمی اذعان میکنند که شرمنده مردم هستند چون هیچ کاری صورت ندادند حالا چه شده که این جناب برای خودش کارت تبریک میفرستد؟ از این بگذزیم که الا ماشااله همه مسئولین از همین قماشند اما از سایت معتبر و وزین مازند نومه باید گله کرد که چرا صقجه به تبلیغات این قبیل ادمها می گشاید؟ چرا شریک اینهائی میشوید که براحتی و با جعل وقایع به سر ما شیره میمالند؟ یعنی انهمه ناله که از دیگر اعضا انجمن بلند است کذب محض است؟ پناه برخدا که مردم هشیارتد و حساب جوجه ها را دارند و سر خرمن انتخابات بی حساب خواهیم شد....

              • سه شنبه 7 تير 1390-0:0

                بگو جانم که من در 1000 روز خدمت صادقانه چقدر پول در آوردم. اگه بیرون از شورا بودم که بیشترش در می آوردم. مثل اون یکی که می گفت اگر فلانی از من حمایت نمی کرد رای من 35 تا بود ولی حمایت فلانی اونو به 24 تا کاهش داد. بگو جانم اگه شورا نبودم که درآمدم 40٪ بیش از این ها بود و حضورم در شورا از این نظر 40٪ به من ضرر زد. کی به کیه تا بیان اینو اثبات بکنند شما رای خودت را می آورید.


                ©2013 APG.ir