تعداد بازدید: 2862

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 7 تير 1390-23:33

صابري:تبلیغات زودرس به ضرر کاندیداهاست

دبيرجبهه پيروان خط امام و رهبري عنوان کرد:جبهه پیروان،ستادهای شهرستانی را تشکیل داده است/معیار ما در انتخاب کاندیداها،ابتدا غلظت اصولگرایی و ولایی بودن و سپس میزان مقبولیت است/هنوز فرد مشخصی را در لیست قرار نداده ایم/داود احمدي نژاد، باهنر و صفار اشتباه کردند که خرج انتخاباتي افرادي خاص شدند.


 علی صابری در گفت و گو با مازندنومه در رابطه با فعالیت های اخیر انتخاباتی در استان اظهار داشت:چهره ها فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده و جبهه پیروان امام و رهبری هم ستادهای شهرستانی را تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه این ستادها وظیفه بررسی وضعیت کاندیداها را بر عهده دارند ، افزود: معیار برای ما در انتخاب کاندیداها ،ابتدا غلظت اصولگرایی و ولایی بودن و سپس میزان مقبولیت است.

 صابری با اشاره به اینکه هنوز فرد مشخصی را در لیست قرار نداده ایم ، گفت: نهم تیرماه آخرین فرصت برای کسانی است که می خواهند وارد کارزار انتخابات شوند و به همین دلیل باید تا آن روز صبر کنیم چراکه خیلی ها هستند که هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده اند و شاید این افراد از نظر علمی و سیاسی مجرب تر باشند و در روزهای پایانی اعلام حضور کنند.

 وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل هنوز اعلام موضع نکرده ایم چراکه ممکن است اگر از همین الان لیست را تکمیل کنیم در آینده از انتخاب افراد نخبه محروم شویم.

 صابری با بيان اين که در حال بررسی کلیات هستیم و باید تا زمان اعلام صلاحیت صبر کرد،گفت:در لیست انتخاباتی این جبهه هنوز وارد مصداق نشدیم و کمی زود است.

دبيرجبهه پيروان خط امام و رهبري استان در پاسخ به این سوال ما که چرا داود احمدی نژاد ، باهنر و صفار هرندی خرج انتخاباتی افرادی خاص در استان شدند ، یادآور شد: این موارد اشتباهات بزرگی است و این افراد بر اساس نظر شخصی این کار را انجام دادند و نظر تشکیلات ، چنین نیست.

 صابری با اشاره به اینکه نه صفار نه باهنر و نه داود احمدی نژاد برای آنها رای جمع نمی کنند ، افزود: عده ای تا قبل از 25 خرداد وکیل الدوله بودند و فقط در 25 خرداد موضع ضد دولتی گرفتند و بهره اش را هم بردند.

 وی با بیان اینکه با حضور باهنر در استان هم وزنه ی او در تشکیلات کم شد و هم وزنه ی این آقایان در مقابل باهنر ، تصریح کرد:این افراد همه متصل به دولت و تبیین گر تفکر و باند مشایی و از اطرافیان احمدی نژاد بودند و امکان ندارد با اقبال مردم مواجه شوند.

 رئیس جامعه اسلامی مهندسین استان با اشاره به کاهش استقبال مردم از سفرهای استانی دولت ، گفت: وکیل الدوله ها کسانی هستند که با دولت "مَچ" بودند و با مردم کاری نداشتند و جایگاهی هم در مردم ندارند.

 صابری تصریح کرد: مردم به کسانی دل می بندند که با مردم باشند .

 وی با بیان اینکه کلید زدن انتخابات به این شکل ، کار خلافی است ، خاطرنشان کرد: تبلیغات زودرس به ضرر کاندیداها است به نفع آنها نیست. 


  • يکشنبه 12 تير 1390-0:0

    اولا که جامعه اسلامی مهندسین در استان حدود 20 سالی است که فقط 100 عضو دارد و همچین وزنه سنگینی نیست. ثانیا آقای مهندس صابری هم همچین مورد قبول آقای باهنر نیست که بخواهد تعین تکلیف برای اصولگرایان استان بنماید. نهایتا ایشان هم که زیاد با مردم نبودند که مردم به ایشان دل ببندندو حرفش را گوش کنند.

    • جمعه 10 تير 1390-0:0

      چرا دوستان اینقدر از حرف آقای صابری ناراحت شدند؟ و از ادب خارج و دور از ادب می نویسند؟ پس حرف های ایشان قرین به صحت هست که اینقدر دوستان را چزانده است!!! که به لکنت و غلط نویسی افتاده اند. اگر ایشان نفوذی ندارد پس ترسی هم نباید وجود داشته باشد، پس این همه عصبانیت برای چیست؟؟؟!!!!!

      • جمعه 10 تير 1390-0:0

        اولین بار اسم شما رادیدم و قبلا از شما شناختی نداشتم

        • مهسا محبیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 9 تير 1390-0:0

          به نظر من اگر جامعه مهندسین این سری از اصللاح طلبان حمایت کنند بهتر است از این که اسم کسانی را در لیست ساری قرار دهد که به زور 5هزارتا رای هم نمی آورد.دقت کنید که اصولگرای متعادل و مردم پسند را در فهرست بگذارید نه اصولگرای شب انتخاباتی و تازه کار

          • چهارشنبه 8 تير 1390-0:0

            فقط نریمان

            • محمدی-ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 8 تير 1390-0:0

              حاجی ساکتی چرا؟چرا در مقابل گره انحرافی در استان موضع نمیگیری؟انحرافی با ولایت فقیه جور درنمیاد

              • چهارشنبه 8 تير 1390-0:0

                آقای صابقری دقت کنید که در این انتخابات افرادی را که وزن خوبی دارند در لیست بگذارید و افراد تازه کار و اهل خالی بندی و شعار را در لیست نگذارید.به نظرم باید هوشیار باشید.اصولگرا باید دارای پیشینه باشد و امتحان پس داده باشد

                • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  چهارشنبه 8 تير 1390-0:0

                  مردم به کسی دل نمی بندند ، مردم ابتدا چشم امید دارند ، چنانچه صداقت ببینند دل هم می بندند ، اینقدر راحت از دل مردم خرج کردن جفاست ، خدا عاقبتمان را ختم به خیر کند جناب صالحی .


                  ©2013 APG.ir