تعداد بازدید: 3541

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 15 تير 1390-0:10

عفت و حجاب با قانون و چوب حل نمی شود

احمد ناطق نوري گفت:اجرای طرح تفکیک جنسیتی روبنايي است و در حياط دانشگاه چه بايد کرد؟/با چماق که نمی شود به کسی گفت نماز بخوان/نباید دنبال طرح سئوال از رييس جمهوري باشیم./ابوالفتح نيکنام گفت:اگر زمان تنظيم سئوال از رييس جمهوري حضور داشتم،ممکن بود طرح سئوال از رييس جمهوري را امضا کنم.


احمد ناطق نوري در خصوص اجرای طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه ها به خبرنگار مازندنومه گفت: اجرای این طرح برای دانشگاه ها مشکلاتی به وجود خواهد آورد.

 وی با بیان اینکه باید فرهنگ مردم و جامعه را تغییر دهیم ، اظهار داشت: فرزندان بسیاری در خارج از کشور تحصیل کرده اند که بسیار هم متدین و مورد تایید هستند ، پس این افراد در آن شرایط چه گونه تحصیل کردند؟

ناطق با اشاره به اینکه عفت و حجاب را می توان در همه داشت و در همه جا نداشت ، افزود: این مسئله به فرهنگ ، اصالت و نوع تربیت خانوادگی بستگی دارد وگرنه با قانون و مقررات و چوب حل نمی شود.

 نماینده مردم نور و محمودآباد با بیان اینکه کار فرهنگی فرق می کند ، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت فرهنگی و تربیت اسلامی را در جامعه افزایش دهیم.

 وی با اشاره به اینکه دانشگاه باید مکتب باشد ، یادآور شد :دانشگاه مانند مدرسه ای است که آدم پرورش می دهد و آدم کسی است که به حقوق دیگران تجاوز نکند و بتواند خصایص انسانی را رعایت کند.

ناطق با بیان اینکه باید کار زیربنایی انجام داد، گفت: اجرای این طرح ها از کارهای روبنایی است، اگر در کلاس درس دانشجویان دختر و پسر از یکدیگر تفکیک شوند پس در حیاط دانشگاه و در خارج از فضای دانشگاه چه؟

به گزارش مازندنومه، وی با اشاره به اینکه از ابتدا هم الگوی درستی برای دختران نداشتیم ، اظهار داشت: معنای حجاب چیست ؟ کسی حجاب را معنا کند تا بتوانیم با منطق و استدلال کار کنیم.

ناطق یادآور شد: بهتر است به جای اجرای طرح های این چنینی،دانشگاه ها کلاس اخلاق با حضور استادان برجسته برگزار کنند و در رابطه با اخلاق صحبت کرده و هدایت کنند وگرنه با چماق که نمی شود به کسی گفت نماز بخوان.

احمد ناطق نوری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر امضای طرح سوال از رئیس جمهوری ، گفت: زمان جمع آوری امضاها حضور نداشتم و از موضوع سوال ها هم مطلع نیستم.

 وی با بیان اینکه شاید اکنون طرح سوال از رئیس جمهوری مصلحت نباشد ، افزود: دولت و مجلس باید تعامل بیشتری با هم داشته باشند و به همین دلیل نباید دنبال طرح سوال باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر هر دو طرف بکشند ، یک طرف پاره می شود ، تصریح کرد: نباید خیلی عجله کرد و باید به سمت تعامل برویم تا مشکلات مردم حل شود.

وی یادآور شد:البته نماینده ها در این خصوص آزاد هستند و هر کسی می تواند نظر خود را اظهار کند اما من فعلا این موضوع را مصلحت نمی دانم.

*نيکنام:من امضا نزدم

 نماینده مردم تنکابن و رامسر هم در همین راستا با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نکردم ،به مازندنومه گفت: به این دلیل که در زمان تنظیم سوال حضور نداشتم .

 ابوالفتح نیکنام در پاسخ به این سوال که در صورت مطلع بودن از موضوع سوال آیا طرح استیضاح رئیس جمهوری را امضا می کرد یا خیر ، افزود: هیچ انسان با شعوری از یک حرکت اصولی و متعارف شانه خالی نمی کند و اگر در آن زمان حضور داشته و صحه می گذاشتم ممکن بود امضا کنم و در حال حاضر نمی توانم از این طرح دفاع کرده و یا آن را رد کنم.


  • بهمن کلبادیپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 17 تير 1390-0:0

    تاحدودی نامها خودبخود گویای شخصیت افرادن . بطور مثال . نیک تام کسیکه بدنبال نام نیکه . ناطق دنبال نطقه . نریمان نری که ایمان هم دارد. 4تا نر باایمان داریم حله

    • پنجشنبه 16 تير 1390-0:0

      نماینده چوپ و چماق -نماینده ای ا که در میان مردم در سخنرانیهایش همیشه مثال چوپ و چماق دارد ...راستی نسل بعدی بجای پدر حتماً پسره دیگه ...مگه نه ؟ .....

      • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 15 تير 1390-0:0

        نمیدونم این مصلحت چیه؟ آقا بد همیشه بده. مصلحت یعنی تفسیر نادرست قانون، خیانت. چطور ریس جمهور و یا افراد بلندپایه کشوهای توسعه یافته استعفا میدهند یا تو مجلس پدرشون رو در میارن اونجا کسی از مصلحت حرف نمیزنه ولی اینجا همیشه دنبال مصلحت هستیم. کاش قدری احساس مسئولیت میکردین. باز خار بیه شما دتا امضا نکردنی.

        • چهارشنبه 15 تير 1390-0:0

          مثل اينكه بعضي فكر مي كنن ايجو رسخن راندن، راي بيشتري داره.
          در تمام دنيا نظم و انضباط رسمه؛
          نه مانند امروز كه دانشجو در مقابل والدينش مي ايسته و بي احترامي مي كنه و انگار دوست دختر يا دوست پسر داشتن، كلاسه!

          • چهارشنبه 15 تير 1390-0:0

            چی داداش؟

            • چهارشنبه 15 تير 1390-0:0

              آقای نیکنام! چی به شما بدیم تا دست از سر مردم تنکابن و رامسر برداری؟!! آقا... برای شهر ما چه کردی؟ ...

              • چهارشنبه 15 تير 1390-0:0

                اقای ناطق و دوباره انتخابات نزدیک شد و ما شما رو دیدیم. نمیدانم چرا الان 3ساله کسی شما را نمیدید موقع انتخابات حالا از ختم در روستای ورازان بگیر تا مسابقات فوتبال گل کوچیک زیر 16 سال هم حضور دارید...اقای ناطق بسه دیگه. دیگه خسته شدیم. حسرت میخوریم به شهرهای همسایه نگاه میکنیم.

                • چهارشنبه 15 تير 1390-0:0

                  درود بر شرف و مردانگی مهندس نریمان ( نماینده بـابــل بـزرگ ) که با شجاعت و درایت تمام امضا کرد. . کاش همه مثل مهندس نریمان بودند


                  ©2013 APG.ir