تعداد بازدید: 4166

توصیه به دیگران 6

چهارشنبه 29 تير 1390-0:58

از مردم کسانی هستند...

...حدود 10 بار شماره گرفتم و پاسخي نشنيدم.با مسئول دفتر عزت الله اکبری هم تماس گرفتم ، او نيز پاسخ نداد. دوباره با آقای نماینده تماس گرفتم. ، این بار هم حدود 10 بار؛او اما تلفن همراهش را خاموش کرد و من می مانم و کلي سوال های بی جواب.(در نقد پاسخگو نبودن يک نماينده مجلس به افکار عمومي؛يادداشتي از کلثوم فلاحي،خبرنگار-ساري)


"طلوع صنعت،غروب بیکاری" عنوان روی جلد یک نشریه است که هیچ گونه مشخصه ای از نویسندگان ، خبرنگاران ، سردبیر ،مدیر مسئول،محل چاپ،نشاني دفتر و ساير موارد مربوط به تهیه ، تولید و توزیع آن در دست نيست اما صفحات نشریه و محتواي آن گویای حضور پررنگ یکی از نمایندگان قائم شهر در پس آن است.

نمي دانم نسخه اي از اين نشريه بدون مجوز را ارشادي ها ملاحظه کرده اند و تذکر قانوني داده اند يا نه،اما ما هرچه چرخيديم تنها یک نشانی پست الکترونیکی ديديم و یک شماره پیامک.

اين مجله گلاسه  و تمام رنگي به نسب صفحه آرايي حرفه اي دارد و روي جلد آن آمده:" ویژه نامه سال جهاد اقتصادی" و  تيتر" قائم شهر به پایتخت صنایع نساجی مازندران تبدیل می شود " به صورت بسیار برجسته در پایین صفحه به چاپ شده است.

اين مجله بي نام ونشان اما نشان دار(!) را که ورق بزنيد، جاي پاي عزت الله اکبري-نماينده مردم قائم شهر-را در بيشتر صفحات آن-حتي در پشت جلد-در قالب گزارش،تيتر و عکس به وضوح مي بينيد. تصویر اکبری 10 بار در این مجله کاملا" رنگي منتشر شده است.

خواننده ناآشنا گمان مي برد واقعا" نساجی سرپاست و همه چيز به دوران اوج و طلايي سابق برگشته است،اما هفته ی قبل بود که حدود 100 نفر از کارگران نساجی جلوی استانداری مازندران تجمع کرده و خواستار دریافت 13 ماه حقوق عقب افتاده شده بودند!

 همین کارگران حدود یک ماه قبل هم دست به تجمع زدند و آن روز هم وعده هايي به آنها داده شد که عملي نشد. 

در تجمع اخیر کارگران در مقابل استانداری ، معاون سیاسی به جمع آن ها آمد و خبر داد که استاندار و نماینده ولی فقیه از نساجی بازدید خواهند کرد، اما کارگران اصرار داشتند در این بازدید هر دو نماینده قائم شهر باید حضور داشته باشند؛آن ها به اکبري ِ تنها اعتماد نداشتند.

 کارگران معترض مي گفتند:علی رغم اینکه 13 ماه حقوق نگرفته اند، اما اين نماینده قائم شهر بيش از صد نفر نیروي سفارشي وارد کارخانه کرده است.

 با وجود اینکه پیش از این بارها با این نماینده تماس تلفني گرفته بودم،پاسخی دریافت نکردم.سه شنبه شب به خاطر پيگيري روند تهيه و پخش و هزينه هاي انتشار اين مجله تبليغاتي،ماجراي صد و اندي نيروي به کار گرفته شده جديد که شايعه شده از وابستگان اين نماينده اند،حقوق و مطالبات معوقه کارگران و وضعيت اکنون نساجي باز هم با اکبری تماس گرفتم.

به خودم گفتم دفعات قبلی که با او تماس گرفتم و پاسخی نشنیدم،شاید به خاطر کم بودند تعداد دفعات تماس بوده و بنابراين،سه شنبه شب آن قدر شماره آقاي نماينده را گرفتم که او تلفن همراه خود را خاموش کرد!

 حدود 10 بار شماره گرفتم و پاسخي نشنيدم.با مسئول دفتر اکبری هم تماس گرفتم، او نيز پاسخ نداد.

 دوباره با آقای نماینده تماس گرفتم. ، این بار هم حدود 10 بار ؛او اما تلفن همراهش را خاموش کرد و من می مانم و کلي سوال های بی جواب.

 اين نخستین بار نیست که از سوی عزت الله اکبری جوابی نشنیده ام و مطمئنا آخرین بار هم نخواهد بود.او هيچگاه به تلفن ما پاسخ نداده است.(اکبري و يوسفيان ملا دو نماينده اي هستند که تاکنون موفق به ارتباط با آن ها نشده ايم،اما ديگر نماينده ها را خيلي راحت پيدا مي کنيم.)

باز هم نشریه را ورق می زنم. پشت همان جلد زیبای صفحه اول مجله ، تصویر زیباتری از جاده به همراه خورشید ، بالای همین تصویر ، آیه شریفه ای درج شده" از مردم کسانی هستند که در تاریکی شب ، با زحمت و مشقت بسیار ، راه های سخت و ناهموار را می پیمایند و به مقصد می رسند و آنگاه که خورشید طلوع می کند و ارزش کارشان مشخص می گردد ، همگان آنها را بزرگ می شمارند".

 صفحه چهار این نشریه مطلبی با عنوان "مرثیه ای برای یک ویرانه " با این توضیح است:«آنچه می خوانید مشاهدات یک خبرنگار طی بازدیدی است که از نساجی طبرستان شماره 2 واقع در خیابان ساری قائم شهر داشته است.گوشه ای از ویرانی های این واحد بزرگ صنعتی را می توان در آینه این متن به تماشا نشست.»اين همان گزارشي است که سال 88 به طور هم زمان در روزنامه اعتماد و پايگاه مازندنومه انتشار يافت و مطلب نويي نيست،اما هم اسم منبع مطلب و هم اسم خبرنگار(عليرضا بهداد) مکتوم مانده است.(مراجعه کنيد به اين لينک:http://www.mazandnume.com/?PNID=V10044)

 در صفحه 12 مجله ، از قول محمد مروج -رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران- عنوان شده" می خواستند تا با متروک نشان دادن اوضاع این واحدها اقدام به فروش زمین ها کنند" در همین صفحه آمده " به دعوت عزت الله اکبری ، اعضای انجمن صنایع نساجی ایران از نساجی مازندران بازدید می کنند".

در صفحه 15 این مجله هم آمده :"به لطف خدای بزرگ و به برکت دعاهای خالصانه مردم شریف ما توانستیم (با رنگ قرمز و قلمی بسیار درشت) گفت و گوی اختصاصی با عزت الله اکبری.

 در ابتدای این گفت و گو آمده است: "ریاست کمیسیون صنایع و معادن در سال اول دوره هشتم، عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی، رئیس فراکسیون سرمایه گذاری و عضو فعال فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی. این عناوین نشان از حضور موثر او در خانه ملت دارد. مردم هم او را اهل کار می شناسند تا اهل حرف. در نظر خبرنگاران هم ، کسی است که همواره از حاشیه ها پرهیز دارد و در دعواها و هیاهوهای رسانه ای نمی توان از او کمکی گرفت!می گوید« هیاهو کمکی به ما نمی کند.باید با مردم صداقت داشت»"

در ادامه همین مطلب عنوان شده: "آنچه در زیر می آید حاصل گفت و گوی ما و کسی است که ماموریت اول خود را ایجاد اشتغال برای جوانان می داند. "

و تا دل تان بخواهد تعريف و تمجيدهايي که در صفحات بعد از آقای نماینده شده و می رسیم به صفحه آخر که بازهم مزین به تصویر نماینده است و سه تصویر از محل احداث کارخانجات جدید نساجی مازندران در قاب که برای هر یک از این عکس ها توضیحی نوشته شده "کارخانجات جدید رنگرزی" ،"کارخانجات جدید بافندگی" و کارخانجات جدید ریسندگی".

دو مورد اول تصویري از یک سری ستون های قرمز رنگ است که گویا قرار است روزی کارخانه شوند و فقط در مورد آخر این ستون ها اسکلت سقف را دارند.

 اکبری در این صفحه با بیان اینکه "ما توانستیم" ، طلوع دوباره نساجی را به مردم حوزه انتخابیه اش تبریک می گوید.

باز هم به ياد تجمع هفته گذشته کارگران مي افتم.نمي دانم حرف آن روز کارگر بخت برگشته نساجي را باور کنم که جلوي استانداري به من مي گفت:"خانم خبرنگار،من ديگر پيش فاميل ها و همسايه ها آبرو ندارم،به همه بدهکارم،ديگر کسي به من پول قرض نمي دهد،بانک ها يقه ضامن هايم را گرفته اند،13 ماه است حقوقم را نداده اند و..." و حال پيام تبریک و شادباش جناب نماینده !

 مي مانم که وظیفه نمایندگان قانون گذاری و نظارت است يا کارچاق کني و سفارشي شغل پيدا کردن و تبليغات رنگي و پرهزينه؟!

دوباره به آیه شریفه ای برمی گردم که در ابتدای صفحه دوم این مجله نقش بسته:" از مردم کسانی هستند که در تاریکی شب ، با زحمت و مشقت بسیار ، راه های سخت و ناهموار را می پیمایند و به مقصد می رسند و آنگاه که خورشید طلوع می کند و ارزش کارشان مشخص می گردد ، همگان آنها را بزرگ می شمارند".

 آیا آقای نماینده همان کسی است که در تاریکی شب با زحمت و مشقت بسیار راه سخت را پیموده و امروز باید بزرگ شمرده شود؟

 اگر نساجی به روزهای طلایی بازگشته پس علت تجمع کارگران چیست؟من خبرنگارم و نماينده افکار عمومي؛ از تجمع کارگران فقط می توانم خبری تهیه کرده و به گوش کسانی برسانم که نماینده شان هستند.حال نماینده ای که پاسخگوی نماینده افکار عمومی نیست ، چه جایگاهی در برابر مردم دارد؟ 


  • شنبه 23 مهر 1390-0:0

    سلام.خواهر گرامی ممنون از پیگیری شما.در نساجی قائمشهر حرکاتی عملی صورت گرفته ولی خیلی جای کار داره

    • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 1 مرداد 1390-0:0

      در چند روز گذشته يکي-دو نفر از هواداران آقاي اکبري در قائم شهر با IP ثابت و اغلب با اين آ پي ها:178.252.133.12/31.47.45.226/31.47.45.166 اقدام به کامنت گذاري هاي متعدد و پشت سر هم نموده اند.خوانندگان ما مي دانند که سايت از انتشار همه کامنت هاي اين گونه که به صورت پي درپي و توسط يک نفر در آن واحد ارسال مي شود، معذور است وتنها يکي را از ميان چندتا انتشار مي دهد.به دوستان متعصب مان هم مي گوييم هر بار تنها يک نظر بگذارند و زحمت خودشان را زياد نکنند.

      • جمعه 31 تير 1390-0:0

        فکر کنم مازندنومه رسالت دارد که هر هفته در صفحه اولش مطلبی بر علیه دکتر اکبری بنویسد
        این نشان از آن دارد که دکتر اکبری در کار خود موفق می باشد

        خانم خبرنگار !
        اگر خداوند بخواهد به کسی عزت دهد میدهد و از دست امثال شماها کاری ساخته نیست.
        خانم خبر نگار ! این ره که تو می روی به ترکستان است
        اکبری فردی زحمتکش است که زندگیش را برای خدمت به مردم وقف کرده است
        مسول دیگه ای سراغ داری در قائم شهر خدمتی کرده باشد ؟ خصوصا از نمایندگان ؟
        در ضمن ما بهتره غصه شهر خودت را بخوری آبجی

        • جمعه 31 تير 1390-0:0

          امام جمعه قائمشهر:
          به بهانه توسعه نباید عدالت را حذف کرد
          امام جمعه قائمشهر با اشاره به اینکه توسعه مورد تاکید مسئولان است ،‌گفت: به بهانه ترویج توسعه نباید عدالت را از جامعه حذف کرد .
          حجت اسلام والمسلمین "‌علی معلمی" روزجمعه در خطبه های نماز جمعه قائمشهراظهارداشت:‌تاکید همیشگی بنیانگذار انقلاب اسلامی بر این بود همراه با اجرای عدالت توسعه صورت بگیرد.
          وی به مساله احیا ی کارخانه های نساجی واقع در قائمشهر بعنوان وعده رییس جمهور اشاره کرد وگفت:حال که دولت با پرداخت تسهیلات و امکانات سرمایه گذار ترک این کارخانه ها را حمایت کرد نباید کارگران این مجموعه که چندین ماه است حقوق دریافت نکرده اند بدون پاسخگو بمانند.
          امام جمعه قائمشهر از انقلاب اسلامی ایران بعنوان یک نظام مردمی نام برد که با پشتوانه مردم تداوم یافته است و ادامه داد : خواهان رشد وتوسعه هستیم ولی سازندگی منهای عدالت معنا ندارد .
          حجت الاسلام معلمی به خطبه های اخیرش که رفع مشکل کارگران را خواستار شد اشاره کرد و افزود: در این خطبه ها حرف و مشکل کارگران را انتقال داده ایم ولی برخی تفسیرکردند که بنده انگیزه سیاسی ، تبلیغات و تخریب این نماینده مجلس را دارم.
          وی ادامه داد: این نفسیرها و برداشتها خیالات شیطانی است و تنها بدنبال بیان مشکلات هستم.
          امام جمعه قائمشهر به بازدید اخیر آیت االه طبرسی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از روند فعالیت کارخانه های نساجی بهمراه "اکبری"‌نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دراین بازدید که مسئولان استان از نزدیک از این واحدها دیدن کردند استاندار وعده رفع مشکل کارگران را داده است .
          وی با تاکید بر اینکه وقتی مسئولان ارشد استانی از این کارخانه ها بازدید کردند و قول رفع مشکل داده اند تکلیف از بنده بعنوان امام جمعه قائمشهر برداشته شد و گفت:‌کارگران این کارخانه ها از این پس برای مطالبه حقوقشان به استاندار و دیگر مسئولان استان مراجعه نمایند .
          امام جمعه قائمشهر با اشاره به اینکه تلاشهای انقلاب اسلامی ،‌ جنگ تحمیلی ،‌دفاع و آینده بردوش مردم است ،‌ادامه داد: امام خمینی تاکید داشتند همه مردم را نگه دارید نه اینکه تکیه تان فقط بر افراد مالدار باشد .
          وی ا زمسئولان خواست تا بامردم صادقانه برخوردبکنند تا از عنایت الهی بهرمند شوندو گفت: مردم پشتوانه نظام هستند.

          • جواب صمدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            جمعه 31 تير 1390-0:0

            آقای صمدی! کارخانه نساجی مازندران کنار جاده نظامی و در فضای باز است نه داخل موبایل اکبری. برای دیدنش هم فقط دو چشم بینا نیاز است. چرا از واقعیت فرار می کنید؟

            • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

              حرف حساب جواب ندارد.بعضی کامنت نویسها می گویند خانم خبرنگار بیاید کارخانه را ببیند و بعد بنویسد.آقایان این بنده خدا می گه اکبری هیچ وقت پاسخگو نیست.بارها زنگ زده جواب نداده.مسئول دفترش پاسخ نداده اون هم بارها.بعد چطوری بیاید کارخانه را ببیند؟تازه این جا نقد مجله غیرقانونی را کرده که تبلیغات انتخاباتی در قالب یک نشریه بی نام نشان انجام شده.چه نیازیست که خبرنگار بیاید کارخانه را ببیند؟!

              • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                من این مجله پرزرق وبرق را دیدم.در هیچ جای آن نیامده که نشریه داخلی کجاست!!نشریه داخلی زدن هم باید بر اساس قانون مطبوعات باشد.آقای اکبری که خود قانون گذار است!!بر اسا قانون نشریه داخلی تعداد صفحات معینی دارد و تعداد رنگها مشخص است.بعد اینکه باید بنویسند نشریه داخلی کجا؟این مجله نشریه داخلی کجا بود؟!چرا شناسنامه ندارد؟چرا نام عوامل آن مشخص نیست؟این خلاف مقررات و قانون مطبوعات است.به مشاوران تاکبری بگویید یک سری به قانون مطبوعات بزنند و بعد مجله غیر قانونی چاپ کنند.آگهی تسلیت و کارت ویزیت که نیست،مجله است و به مجوز نیاز دارد،تازه رویش نوشته شماره يک!!باز هم قرار است این مجله غیرقانونمی منتشر شود؟ارشاد خبر دارد؟

                • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                  سلام به همه به شما همکار خبر نگار و همشریانم متهم کردن و بهانه جویی کار سختی نیست فضایی در اختیار داریم را به پیشنهاد وراهکار وبررسی معضل بگذرونیم اقای صاقی مدیر سایت شما بهتر میدانید که نشریه داخلی که به فروش نمیرسد و به منظور اطلاع
                  رسانی و گزارش است نیاز به مجوز ندارد چرا این نشریه همه را ناراحت کرده مگر نه اینکه نماینده مجلس باید به موکلینش گزارش کار بدهد اگر دروغ و کذبه خوب خودشو نابود کرده اونایی که نابودیشو بیشتر از احیای نساجی دوست دارند دعا و تلاش کنند واونای که احیای نساجی رو میخواهند فقط دعا نکنند بخواهنند باشد که حقیقت خویش را بناشند

                  • رضا از سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                    آقا یا خانم همت! نماینده باید چطور گزارش کارش را به مردم بدهد؟ نماینده روزنامه دارد؟ جماعت خبرنگار هم تا پول نگیرند که برای رضای خدا چیزی نمی نویسند. این را از روی تجربه ام می گویم. من به اکبری یا هر کس دیگری حق می دهم که خود بصورت مستقیم با مردم صحبت کند تا با واسطه رسانه های همیشه طلبکار!

                    • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                      آقای همت اگر متن را می خواندید، خبرنگار محترم به اکبری زنگ زد بارها جواب نداد. به مسئول دفترش زنگ زد جوابی نشنید. متن فوق هم مورد تایید مردم قائم شهر است و برگرفته از نوشته های اکبری و دفترش در دفترچه خاطرات تکثیر شده

                      • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                        خانم نویسنده ساروی شما اکبری را چگونه می بینید؟ مرد کار و عمل است یا خیر؟
                        آیا او تلفن شما را جواب نداده باید مورد انتقاد غیر منطقی شما شود؟
                        یک خبرنگار اگر میخواهد با کسی صحبت یا مصاحیه کند به هر دری می زند تا فرد مورد نظر را پیدا کند تا سئوالت خود را مطرح کند نه اینکه با توی منزل یا تحریریه زیرکولربنشیند و تلفن کند آنوقت که جواب نگرفت بیائید بدون مطالعه و بازدید مطلب بنویسد.

                        • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                          حاميان کارگرها در قائمشهر کجا هستند که يک سايت مجبور شود حرف آنان را بزند.اگر اکبری کاری کرده وظيفه اش بوده و این همه بنر زدن در جلوی کارخانه و مجله چند ميليونی چاپ کردن ندارد.به نظر من اینها کار تبلیغاتی انتخاباتی اش است.وظیفه که منت گذاشتن ندارد.مجله را من هم دیده ام و کلی عکس از این نماینده گذاشته.خدمت به مردم کهتبلیغات نیاز ندارد.من می دانم که این دوره مردم به اکبری رای نمی دهند و وضع ادیانی هم بهتر نیست.شهر ماخون تازه نیاز دارد

                          • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                            دوستان عزیز اگه نظر آقا صابر رو با دقت بیشتر مطالعه کنن متوجه حقایق بزرگی میشن که خود این کارگرها بهش اعتراف دارن.
                            خانم محترم شما هیچ میدونین که این کارگرها سالهاست که ماشینی برای کار کردن ندارن و ماشینهای جدیدی که در اختیارشون گذاشته میشه رو خراب میکنن تا کار نکنن؟
                            خیلی هاشون مثل برادر آقا صابر عزیز ما که اصلا سرکار نمیرن وحقوق میخوان(برای کاری که انجام ندادن)
                            البته بعضی از دوستان خوش اشتهاترن و اضافه کار هم میخوان

                            • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

                              خانم محترم من3 تا سوال مطرح کردم.
                              میشه بپرسم چرا2تا از اونها رو حذف کردین؟
                              چرا از واقعیت فرار میکنین؟
                              چرا بجای روشن شدن افکار عمومی صورت مساله رو پاک میکنین؟
                              راستی تا یادم نرفته اگه میشه بگین نرخ سکه امروز چنده؟

                              • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                همین که اطرلافیان اکبری صدایشان درآمده و دارند نویسنده به گرفتن سکه و رشوه متهم می کنند بدون اینکه مدرکی داشته باشند و اصلا" نویسنده را بشناسند یعنی هرچی در نوشته امده درست است.

                                • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                  خواهش می کنم خانم نویسنده به نساجی بروید تا ما بفهمیم واقعا چه خبره

                                  • فلاحي-نويسنده يادداشتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    چهارشنبه 29 تير 1390-0:0


                                    آقای حبیب رحيمي، جمله های مورد اشاره شما که گفته اید حق مطلب ادا شده، از جانب بنده نیست بلکه در همان مجله و از قول فردی ناشناس اعلام شده است. (مردم اكبري را اهل كار مي دانند تا اهل حرف .وخبرنگاران هم او راكسي مي دانندكه از حاشيه سازي پرهيز مي كند.) این جملات از من نیست.

                                    • قائم شهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                      براي من جالب است که اطرافیان اکبری نویسنده را متهم به گرفتن سکه و پول (احتمالا از ادیانی) کرده اند!!این سایت و نویسنده آن تاکنون ثابت کرده اند باج به کسی نمیدهند و سر حقوق مردم کوتاه نمی آیند.بی زحمت هواداران اکبری از خود دفاع کنند نه اینکه انگ بزنند سکه گرفته اند و خط گرفته اند و فلان.بروید آرشیو مازندنومه و مطالب قبلی این خانم و سایت را بخوانید که جسورانه قلم می زنند و خبرنگار کاردرست یعنی همین.

                                      • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                        خانمی که اسم خود را خبرنگار گذاشته ای! مردم احیای نساجی را با چشمان خود می بینند نه از کانال نوشته های شما! دیگر آن دوره ای که شما پول می گرفتید و ذهن مردم را آشفته می کردید گذشت.

                                        • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                          (براى فهميدن بپرس،نه براى آزار دادن؛كه نادان آموزش گيرنده،همانند داناست، و همانا داناى بى انصاف چون نادان بهانه جو است.)امام على
                                          خانم محترم، من احساس ميكنم كه ناراحتى شما قلم به دستان مزدور،از اينه كه اكبرى بجاى اينكه به شما پول بده تا خبر سفارشى-مثل خبر بالا- بنويسين،رفته نشريه چاپ كرده و به مردم حوزه انتخابيش گزارش داده.
                                          شما هم بهتره بجاى اينكه آخرتتون رو به چند سكه بفروشين، از خواب بيداربشين و از كارخانه ها ديدن كنين،البته فكر نميكنم كسيكه خودش رو به خواب زده ، به راحتى از خواب بيدار بشه!
                                          ٣-اكبرى واقعا١٠٠ تا فاميل بيكار داشته؟
                                          اگه واقعاًاكبرى اينهمه فاميل داره، ديگه نيازى به تبليغات نداره.
                                           

                                          • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                            من هم در کارخانه نساجی اسم نوشتم و آنجا را دیده ام عملیات ساخت و ساز به سرعت در حال انجام اسن

                                            • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                              بی سواد! اون حدیثه نه آیه شریفه! معلوم شد تو هم این نشریه را نخوانده ای! سفارشی می نویسی؟

                                              • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                                خاخر "مازرون انگور ، مميج نئونه " پير بئوته مثاله.

                                                • حبيب رحيميپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                  چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                                  خانم محترم مراجعه به نماينده و مصاحبه با ايشان طبيعي است تابع درخواست كتبي وتعيين وقت است حتما آقاي اكبري و هر مسئولي از اين قاعده پيروي ميكنند.
                                                  -فقط حقوق معوقه كارگران به آقاي اكبري برمي گردد؟ساير مسئولين شهرستاني كجا شرف حضور دارند؟
                                                  -مي فرماييد نمي دانم حرف كارگران را قبول كنم ياپيام شاد باش نماينده؟ شما حرف كارگر را قبول كنيد اما چرا از پيام اميد نماينده به مردم حوزه انتخابيه ناراحتيد؟ ايجاد اميداصلي است كه هم مسئولين بايد به آن پابند باشند وهم اصحاب رسانه.
                                                  آقاي اكبري در مصاحبه نفرمودند نساجي به دوران طلايي برگشته است بلكه اميد داده شد كه با اقداماتيكه انجام دادند صنعت نساجي بزودي به دوران طلايي خود در قائم شهرمي رسد.
                                                  - فرموديدوظيفه نمايندگان قانون گذاري است يا كارچاق كني؟جسارتااين حرف منطق آدمهايي است كه اساساپوست پيازي از آنها ساخته نيست مگر ديگران در تبليغات انتخاباتي نگفتند: گاز را من اختراع كردم .پالايشگاه را بنا بود بسازيم.برق 5پله اي را 3پله اي كرديم و چنين وچنان...چرا اين منطق شما فقط براي آقاي اكبري كاربرد دارد؟
                                                  - دست آخر از انصاف شما در اين مورد هم متشكرم كه فرموديد:مردم اكبري را اهل كار مي دانند تا اهل حرف .وخبرنگاران هم او راكسي ميدانندكه از حاشيه سازي پرهيز مي كند. واقعا حق اكبري را با همين جمله ساده بيان كرديد ممنون شما
                                                  در آخر توصيه مي كنم براي دنياي ديگران آخرتمان را تنگ نكنيم بياييم حال كه كسي پيدا شد تا تحولي در عرصه ايجاد اشتغال براي جوانان شهرمان قد علم كرد كمك كارش باشيم.نه...

                                                  • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0


                                                    چرا درب نساجی فقط زمانی بروی مسئولان و مردم باز است که شخص اکبری حضور دارند. چرا کسی از مسئولان جرات ندارند بدون حضور اکبری وارد آنجا شوند و یا اگر کسی را اکبری نظرش نباشه راه ندهند و شیشه ماشین اورا بشکنند و خسارت جدی بر بدنه خودروی وی وارد نمایند . آنهم در حضور استاندار و کسی که مدیرکل حوزه استاندار بدستور شخص استاندار دعوتش کرده بود و البته اکبری حق داشت چون استاندار هم مثل خودش هست

                                                    • آشنای غریبپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                      چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                                      ** قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را --- پول نداشتن یا ولخرجی**
                                                      عدم پرداخت حقوق کارگران یا از پول نساجی سه بار در نساجی شامدهی انتخاباتی را
                                                      * در روستای امامکلای لفور 1500نفر شامدهی ،
                                                      *بیش از 7بار فرهنگیان قائم شهر را برد بازدید و باز هم شام دهی .

                                                      • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                                        به نظر من نماینده کارش قانون گذاری است و نظارت نه آنکه تمام وقت در نساجی خیمه بزند.و
                                                        * پسرش را مسئول پروژه جدید نماید.
                                                        * مسئولین دفترش را در آن جا پست بدهد و فرزندانشان را هم مشغول نماید.
                                                        * کارگر ثبت نام و مصاحبه نماید.
                                                        * سوله ساز هماهنگ کند سوله بخرد پولشو ندهد.

                                                        • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                                          صدا و سیما پخش کرد لاریجانی گفته مرخصی در ایام بودجه ممنوع هست . .ولی این نماینده در زمان بودجه سال90 شش روز حوزه انتخابیه و نساجی بود . به نظر شما غیبت داشت یا خود را به مریضی زد؟

                                                          • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                                            دست شما درد نکند که بفکر ما کارگران هستید.برادرم در کارخانه نساجی کار میکند و الان چند ماه است حقوق نمیگیرد و روی ماشین مردم کار میکند.حالا آقایان ويژه نامه رنگی چاپ میکنند.پول این ويژه نامه را بدهند به کارگران بیشتر فایده دارد

                                                            • چهارشنبه 29 تير 1390-0:0

                                                              خانم خبرنگار عزیز بسیار جای تقدیر دارد که شما به عنوان یکی از ارکان جامعه پیگیر هستید ولی حرفو حدیثی که شما پیگیری می کنید درد چند ساله قائمشهر است و فقط هنگام انتخابات بروز پیدا می کند و پس از انتخابات تب آن فروکش می کند منظورم همین چاپ ویژه نامه ای است که شما پیگیرید .این نماینده آن قدر .... دارد که گوشش به این حرفها بدهکار نیست خداوند همه ما را هدایت کند


                                                              ©2013 APG.ir