تعداد بازدید: 2945

توصیه به دیگران 1

جمعه 31 تير 1390-20:25

همه چی آرومه!

مهمانان اصلی برنامه در دقایق پایانی در مراسم حاضر شدند/مراسم که قرار بود ساعت 9 صبح آغاز شود،حدود ساعت 11 آغاز شد/کمک های نقدی و غیر نقدی خیران به بهزیستی کاهش یافته است/همزمان با پذیرایی، آهنگ معروف"همه چی آرومه" هم پخش می شد/(حاشيه نگاري مازندنومه ازدومین جشنواره خیران بهزیستی)


مازندنومه:دومین جشنواره خیران بهزیستی استان چند روز پيش در سالن هلال احمر ساري برگزار شد.حاشيه نگاري خبرنگار ما را از اين مراسم بخوانيد.

------------------------------------

-اين جشنواره در حالی آغاز شد که مهمانان اصلی برنامه در دقایق پایانی در مراسم حاضر شدند.

-مراسم که قرار بود ساعت 9 صبح آغاز شده و تا ساعت 11 خاتمه یابد ، حدود ساعت 11 با اجرای گروه موسیقی ناشنوایان و نابینایان قائم شهر ،آغاز شد.

 -رفت و آمدهای مکرر مدیرکل بهزیستی از استرس و اضطراب وی ناشی از تاخیر مهمانان خبر می داد.

-همزمان با پذیرایی، آهنگ معروف"همه چی آرومه" هم پخش می شد.

- پارچه نوشته های سالن حاکی از این بود که استاندار و نماینده ولی فقیه ، مهمانان این مراسم هستند. ساعت از 11 و 30 دقیقه هم گذشته بود که معاون سیاسی امنیتی در مراسم حضور یافت و آیت الله طبرسی هم ساعت 12 به سالن آمد.

-نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: این دولت با همکاری و مساعدت مردم بیشترین خدمات را به جامعه ارائه داد .

-اسماعيل محمدزاده- مدیر کل بهزیستی استان- گفت: حدود 137 هزار نفر، معادل 417 درصد از جمعیت استان نیازمند دریافت خدمات بهزیستی هستند که حدود 50 هزار نفر از این افراد شناسایی شدند.

-محمدزاده با اشاره به جمعیت 3 میلیون و صد هزار نفری مازندران که 300 هزار نفر آن را معلولان تشکیل می دهند،گفت : هشت درصد از جمعیت جامعه را سالمندان تشکیل می دهند .

- مدیر کل بهزیستی استان به وجود حدود 520 هزار معلول و سالمند در استان اشاره کرد و افزود: وجود حدود سه درصد از آسیب دیدگان اجتماعی در هر جامعه ای یک امر طبیعی و غیر قابل انکار است.

-محمدزاده گفت: جای بسی خوشحالی است که تاکنون نیازمندان استان توسط بهزیستی شناسایی و به نوعی شناسنامه دار شدند و آبروی آن ها نیز حفظ شده است.

-مديرکل بهزيستي استان ضمن اظهار گلایه از کاهش مشارکت های مردمی به بهزیستی گفت : در حالی که بهزیستی استان با مشکلات زیادی برای کمک به افراد تحت پوشش مواجه است ، کمک های نقدی و غیر نقدی خیران به بهزیستی کاهش یافته است.وي با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی 4 میلیارد و 900 میلیون تومانی خیران در سال 88 گفت : این رقم در سال 89 به 4 میلیارد و 600 میلیون تومان کاهش یافته است .

-در پایان مراسم از 15 خیر برتر شهرستان ها با اهدا لوح قدردانی شد.


  • شنبه 1 مرداد 1390-0:0

    تا زماني كه ميزان اعتبار مورد نياز و منابع تأمين آن و نوع خدمت با حساب و كتاب نشه از اين بهتر انتظار نيست.


    ©2013 APG.ir