تعداد بازدید: 3248

توصیه به دیگران 1

جمعه 28 مرداد 1390-22:30

مازندران در هفته اي که گذشت

مرداد ماه امسال 21 نفر در دریای مازندران غرق شدند/افزايش نرخ كرايه تاكسي‌ها در مركز مازندران/كدام مسئول مي تواند يك ماه حقوق نگيرد و زندگي كند؟/آب آلوده مهمان سفره های رمضان مردم بابل...مرور خبرهاي مازندران در هفته گذشته(از 22 تا 28 مردادماه 90)


 *نام خزر منتسب به صهيونيسم است

به گزارش مازندنومه صبح شنبه همایش روز ملی دریای خزر ، در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی مازندران برگزار شد.

 نکته قابل توجه اين همايش اظهارات سخنرانان آن است که جملگي نسبت به بحران زيست محيطي در خزر هشدار دادند و نسبت به آينده اين دريا ابراز نگراني کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در همایش روز ملی خزر اظهار داشت: بی اهمیت جلوه دادن تخریب محیط زیست تبدیل به یک فرهنگ شده است.

 رضا عظیمی با اشاره به اینکه نهضت فرهنگ سازی محیط زیست باید آغاز شود ، تصریح کرد: همه باید شرایط زیست محیطی را درک کنیم. وی گفت:دریا آن قدر آلوده است که کسی رغبت نمی کند داخل آن رود این در صورتی است که در کشورهای حاشیه خزر می توان تا عمق 10 متری آب را هم دید.

 عظيمي با اعلام اینکه خزر به عنوان قومی ناآرام ، نامتعادل در حاشیه دریا که به صهیونیسم منتسب بودند ، یادآور شد: به این نام انتقاد شده بود که بر روی دریا نباشد و اهل فن هم خیلی با این نام موافق نیستند.

* مجلس منتظر لايحه جامع اطلاع‌رساني است

 نماينده چالوس و نوشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس منتظر لايحه جامع اطلاع‌رساني از سوي وزارت ارشاد است و براي تصويب قانوني جامع و كارشناسي شده در اين‌باره طرح نخواهد داد.

به گزارش فارس ، انوشيروان محسني بندپي ظهر شنبه در مراسم تقدير از فعالان رسانه‌اي شهرستان چالوس بيان داشت: اين لايحه هرچه زودتر به مجلس بيايد تا در راستاي حمايت، صيانت و پيگيري مسائل مادي و معنوي اين قشر قوانيني جامع و كامل وضع شود.

 اين مسئول بر لزوم ارتقاي سطح تخصصي، فني و آموزشي خبرنگاران تاكيد كرد و بيان داشت: با بروز شدن آگاهي‌ها و آموخته‌هاي فني اين حرفه در كنار عشق بالايي كه به اين شغل وجود دارد خبرنگاران بايد صاحب تحليل بوده و بر فضاي داخل و خارج از كشور مسلط باشند.

*نخبه اي که معتاد شد!

 به گزارش مازندنومه جلسه علنی شوراي شهر ساري،عصر یک شنبه برگزار شد.نفر دهم کنکور سراسری در رشته تجربی میهمان ویژه اين جلسه بود. محمدرضا طبری که به همراه مادر خود در جلسه شورای شهر ساری حاضر شده بود هدف خود را تحصيل در رشته پزشکی اعلام کرد.

 آقامیری-عضو شورا- ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت محمدرضا طبری ، خطاب به اصحاب رسانه گفت: امروز ناراحتم؛چرا که یکی از بهترین افتخار آفرینان این شهر که روزی به خاطر کسب مدال طلای کشور در رشته ریاضی و کسب مدال نقره جهانی ریاضی که مسئولان با افتخار بر گردن او گل می انداختند و عکس یادگاری می گرفتند اما همان عزیز پس از طی مدارج علمی کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی شریف که در به ثمر رساندن صدها نخبه مازنی در شهرهای ساری ، قائم شهر ، بابل ، آمل و بهشهر از هیچ تلاشی دریغ نکرده به خاطر مشکلات مادی و نداشتن شغل ، امروز از بیماری اعتیاد رنج می برد.

وی یادآور شد: اگر امروز مسئولی صدایم را شنیده و به فکر حل مشکل این نخبه مازنی نباشد و گامی در جهت حل مشکل او و کاهش رنج خانواده اش بر ندارد طبق نص صریح کلام معصوم ، مسلمان نیست. آقا میری خاطرنشان کرد: بهترین تجلیل از نخبگان ، فراموش نکردن آنها است.

*نگین آموزش عالی

 به گزارش پایگاه خبری خط سوم ،موحدمنش-رييس دانشگاه پيام نور مازندران- اعلام کرد: ظرف ۵ سال آینده دانشگاه پیام نور به عنوان مهم ترین پایگاه علمی کشور خواهد درخشید.

 وی افزود دانشگاه پیام نور از نظر علمی صد در صد سرفصل های آموزش عالی را رعایت می کند و از طرفی ارزیابی دقیق اموزشی موجب شد سطح علمی دانشگاه به صورت قابل قبولی رشد یابد.

موحدمنش ویژگی های ممتاز دانشگاه پیام نور را علی رغم اخذ حداقل سرانه از دولت، عدم اتلاف وقت دانشجو،دریافت حداقل شهریه از دانشجو،مقرون به صرفه از نظر اقتصادی،برخورداری از پیشرفته ترین متد آموزشی مطابق با دانشگاه های معتبر بین المللی،دارا بودن کامل ترین منابع درسی (بیش از ۲۰۰۰جلد کتاب)فراهم نمودن فرصت رفع اشکال برای دانشجویان به صورت گروهی و فردی،و.... اعلام کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور در ارتباط با رفع شبهاتی که در ارتباط با این دانشگاه در ارتباط با مدرک معادل بر سر زبان هاست گفت:با اطمینان می گویم مدارک پیام نور معتبر و مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است و هم اکنون در کشور یک میلیون و پنجاه هزار نفر دانشجو داریم که ۴۵۰۰۰نفر در مازندران تحصیل می کنند.

وی تعداد مراکز واحد دانشجویی پیام نور استان را ۱۸ مرکز اعلام کرد.

*برگشت بودجه منابع طبيعي و جهاد كشاورزي مازندران

  دبير ستاد درآمد مازندران گفت: حدود 450 ميليون تومان (نيم درصد) از سهم اعتبارات استان مازندران برگشت داده شده كه بيشترين آن مربوط به جهاد كشاورزي و منابع طبيعي شرق استان است.

 به گزارش روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي مازندران، محمود شعبا‌نزاده بيان داشت: حدود نيم درصد از سهم اعتبارات استاني و ابلاغي استان برگشت داده شده كه بيشترين ميزان مربوط به دستگاه‌هاي جهاد كشاورزي استان و اداره كل منابع طبيعي شرق اين استان است.

وي درآمدهاي عمومي مصوب استان در سال جاري را بيش از 333 ميليارد تومان اعلام كرد.

*فرماندار ویژه تنکابن معرفی شد

 استاندار مازندران در مراسمی با قدردانی از زحمات میرقدیر رضایی در دوره سرپرستی، سید ابراهیم هاشمی را به عنوان فرماندار ویژه تنکابن معرفی کرد.

 به گزارش مهر، سید علی اکبر طاهایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه غرب مازندران دارای قابلیت ها و ظرفیت های مختلف گردشگری و طبیعی است، افزود: مدیران این شهرستان در جهت بالفعل کردن این توانمندی ها اهتمام ورزند تا تنکابن به سطحی بالاتر ارتقا یابد. 

 در این مراسم، سید ابراهیم هاشمی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن معرفی و از زحمات میرقدیر رضایی در دوران سرپرستی این فرمانداری قدرداني به عمل آمد.

*نشست هم اندیشی کانون های کارگری و کارفرمایی

  به گزارش پایگاه خبری شمال آنلاین ،رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران به نشست اخیر این کانون با کانون کارفرمایان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت:در نشست و هم اندیشی که بین کانون شورای اسلامی کار و کارفرمایان مازندران انجام شد،ستادی جهت پیشبرد اهداف جامعه کار و کارگری و کارفرمایی در مازندران تشکیل شده است.

علی بابایی کارنامی تصریح کرد:هدف از تشکیل ستاد کارگری و کارفرمایی رایزنی با تشکل های مختلف کار و کارگری و کارفرمایی با کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه های مازندران است.

این عضو شورای عالی اشتغال کشور با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان گردانندگان چرخ توسعه و اقتصاد کشور هستند افزود:کانون های کارگری و کارفرمایی در نظر دارند با کاندیدایی که برنامه ای مدون و راهبردی برای این گروه از جامعه دارند مورد حمایت قرار دهد. 

* الحاق شهر اميركلاي بابل به علوم پزشكي مازندران

 مردم اميركلاي بابل خواستار الحاق شهر اميركلاي بابل به دانشگاه علوم پزشكي مازندران شدند. به گزارش فارس،شوراي اسلامي شهر اميركلاي بابل در نامه ای از رئيس جمهور خواسته به علت نداشتن بيمارستان درماني در شهر 50 هزار نفري و الحاق اين شهر به دانشگاه علوم پزشكي مازندران اقدام شود.

 در اين نامه با اشاره به مكاتبات قبلي اعضاي شوراي شهر در 27 دي 89 و مكاتبات قبلي اعلام شده كه شهر اميركلا و حومه داراي جمعيتي بيش از 5 هزار نفر و درجه هفت شهرداري است و مردم اين شهر از قشر كم درآمد و متدين هستند كه در جنگ تحميلي نيز حدود 500 نفر شهيد و بيش از 300 مجروح تقديم انقلاب كردند.

 در بخشي از اين درخواست آمده است: اين شهر به علت مجاورت با شهرستان بابل با تمام امكانات رفاهي و سرانه‌اي براي شهر بابل مدنظر قرار گرفته مي‌شود.

در بخشي از اين نامه آمده است: اين شهر همچنان يك شهر فقير كه فاقد امكانات درماني است،به طوري كه مردم براي درمان سرپايي و اورژانسي بايد به شهر بابل كه فاصله زيادي دارد براي درمان مراجعه كنند.

* مرداد ماه امسال 21 نفر در دریای مازندران غرق شدند

 به گزارش ایسنا ،علی عباسی-مدیر کل پزشکی قانونی مازندران- با بیان اینکه آمارغرق شدگی در مازندران از ابتدای مردادماه سال جاری تاکنون 21 نفر بوده است، افزود: کم سن ترین متوفی 21 سال و مسن ترین آن 52 سال سن داشته اند.

وی با بیان اینکه این افراد در خارج از محدوده طرح سالم سازی دریا غرق شدند،تاکید کرد: 11 مورد از غرق شدگان شهروندان تهرانی بوده اند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه بیشترین آمار غرق شدگی در شهرستان محمودآباد با 6 مورد فوتی بوده است،ادامه داد: 2مورد از غرق شدگان در استان،بومی و مابقی آنها غیر بومی بوده اند.

* افزايش نرخ كرايه تاكسي‌ها در مركز مازندران

به گزارش فارس فرامرز نقيبي با بيان اينكه بعد از هدفمندي يارانه‌ها راننده‌هاي تاكسي از هيچ تسهيلاتي بهره‌مند نشدند، اظهار داشت: با افزايش ميزان نرخ سوخت و به تبع آن افزايش لوازم جانبي روزانه هر تاكسي 35 تا 40 هزار تومان درآمد داشت كه 15 هزار تومان براي سوخت و تنها ميزان كمي از درآمد حاصله براي گذران امور اختصاص مي‌يافت و مقرون به صرفه نبود.

 وي خاطرنشان كرد: اعتراض رانندگان تاكسي براي كم‌بودن تعرفه كرايه تاكسي به حق بود و بر اساس مصوبه شورا 15 تا 30 درصد كرايه‌ها افزايش يافت.

 رئيس شوراي اسلامي شهر ساري تصريح كرد: افزايش نرخ كرايه‌ها برخلاف ميل فرمانداري انجام شد و شورا تصميم گرفت با توجه به اينكه دو سال تعرفه كرايه‌هاي تاكسي افزايش نيافت كرايه 125 توماني كه از سوي راننده‌ها به دليل نبودن پول خرد 150 اخذ مي‌شد به 200 تومان كه 30 درصد افزايش محاسبه مي‌شود، دريافت شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري خاطرنشان كرد: پيشنهاد دو ماه اخير سازمان تاكسيراني به شورا ابلاغ و بر اساس بررسي‌هاي به‌عمل آمده نرخ مصوب 200 توماني براي هر مسير از پيش تعيين شده به فرمانداري ارسال و فرمانداري با كرايه 175 تومان موافقت كرد كه 15 درصد افزيش را شامل مي‌شد.

نقيبي افزود: تدبير شورا در كرايه 200 توماني بر اين بود كه به دليل نبود پول خرد 25 توماني، درگيري بين راننده و مسافر ايجاد نشود.

 * اهدای اعضای بدن 7 بیمار مرگ مغزی

 امسال در مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اعضای 7 بیمار مرگ مغزی در استان اهدا شده است .

 به گزارش ایسنا فرزاد بزرگی ،اظهارداشت: واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت خود را در شهریور ماه سال 87 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز کرده و از دی ماه سال 89 فعالیت های خود را با دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داده است.

وی تصریح کرد: درطول چهار سال گذشته 32 مورد مرگ مغزی در استان اتفاق افتاد که 4 مورد آن مربوط به سال 87 ، 7 مورد آن مربوط به سال 88 ، 14 مورد آن مربوط به سال89 و 7 مورد آن مربوط به سال جاری بوده است.

*نسل گونه جانوري شوكاي مازندران احيا و تكثير مي شود

 مدير كل حفاظت محيط زيست مازندران از برنامه جدي اين اداره كل براي احيا و تكثيرگونه جانوري شوكا در قالب برنامه پنجم توسعه در اين استان خبرداد.

به گزارش ايرنا،  هرمز محمودي راد درجمع آزادگان حفاظت محيط زيست مازندران در آمل گفت: اين اقدام درراستاي تقويت و افزايش گونه با ارزش شوكا كه از گونه هاي بومي مازندران است ، انجام و در طبيعت رها مي شود.

 وي با بيان اينكه از 164گونه جانوري پستاندار شناسايي شده درجهان 62 گونه آن در زيست گاه ها و منطق حفاظت شده مازندران زيست مي كنند، افزود: 504 گونه انواع پرندگان هم دردنيا شناسايي شده كه بيش از 250 گونه پرنده شناسايي شده هم درمناطق مختلف مازندران وجود دارد.

 مديركل حفاظت محيط زيست مازندران با تاكيد براينكه هيچ گونه جانوري و پرندگان درحال زيست مازندران در خطر انقراض و كاهش نسل قرار ندارد و تعادل در چرخه حيات آنان برقراراست، ادامه داد: البته آماري درمورد تعداد كل حيات وحش مازندران در دست نيست اما شواهد سرشماري سالانه دوبار از حيات وحش مازندران، مطلوب و خوشايند است.

* كدام مسئول ونماينده مي تواند يك ماه حقوق نگيرد و زندگي كند؟

نصراله دريابيگي دبيراجرايي تشكيلات خانه كارگرمازندران در مراسم افطاردهي خانه كارگر با بيان اينكه امروز بسياري از كارگران مازندراني به علت نگرفتن حقوق در وضعيت بد معيشتي قرار دارند،گفت:كساني كه در جريانات انتخاباتي دم از كارگر مي زنند چرا در مورد تعطيلي كارخانجات وتعديل نيروهاي صادق انقلاب يعني كارگران سكوت كرده اند؟

 به گزارش ايلنا،وي با اشاره به حقوق نگرفتن كارگران نساجي مازندران اظهارداشت :كدام مسئول ونماينده مي تواند يك ماه حقوق نگيرد و زندگي كند؟

اين فعال جامعه كارگري با ابراز اينكه نمي خواهيم در اين ايام مبارك از دولت گلایه كنيم،گفت:در شرايط كنوني مشكلات عديده اي از قبيل پائين بودن دستمزد ،بالابودن تورم ، هزينه درمان، كمر كارگران و بازنشستگان را خم نموده است.

 دبيراجرايي تشكيلات خانه كارگرمازندران گفت:در سالي كه از سوي رهبرسال جهاد اقتصادي نا مگذاري شده متاسفانه ما هروز شاهد اخبار بد درخصوص اخراج كارگران وتعطيلي واحد هاي كارگري در كشور و استان هستيم.

* آب آلوده مهمان سفره های رمضان مردم بابل

 به گزارش مهر، متاسفانه به دلیل بی توجهی مسئولان، آب آلوده میهمان سفره های رمضان مردم بابل شده است.

 این گزارش اضافه می کند، یکی از مشکلاتی که بارها و بارها از سوی مسئولان ارشد بابل در چند سال اخیر مورد تذکر واقع شده وضعیت آب شرب این شهرستان است.

 مشکل کم آبی از معضلات اصلی در برخی از مناطق بابل در سال گذشته و امسال بوده که حتی در ماه رمضان سال گذشته شهروندان برخی مناطق بابل شاهد قطع چندین ساعته آب بودند، اما آلودگی آب در طول یک هفته اخیر در منطقه حیدرکلای بابل موردی است که علی رغم تماس های مکرر تلفنی با اداره آب و فاضلاب این شهرستان، ساکنان این منطقه هنوز شاهد تداوم آن هستند.

 مشاهدات خبرنگار مهر حاکیست این آلودگی در سه روز اخیر شدت بیشتری گرفته به گونه ای که آب نیمه گل آلود از شیرهای آب خارج می شود.

 از نکات جالب این قضیه فروش فوق العاده آب های معدنی در چند روز گذشته در منطقه حیدرکلای بابل بوده که هم اکنون ساکنان این منطقه به دلیل شدت آلودگی آب، استفاده از آب های بسته بندی شده را بهترین گزینه تا حل این گرفتاری می دانند.

یکی از شهروندان هم اعلام کرد: متاسفانه در طول یک هفته اخیر از این آب آلوده برای تمامی امور زندگی(به استثنا خوردن) استفاده می کنیم که معلوم نیست چه امراض و مشکلات بعدی را برای مان در پی خواهد داشت.

* مردم با اهداي خون در شب‌هاي قدر به ياري بيماران بشتابند

 مدير عامل انجمن حمايت از بيماران تالاسمي و هموفيلي نوشهر اهداي خون در شب‌هاي قدر را بهترين اعمال دانست و گفت: از مردم مي‌خواهيم مانند سال‌هاي قبل با مشاركت گسترده در امر اهداي خون در شب‌هاي قدر به ياري بيماران بشتابند.

به گزارش ایرنا محمداسماعيل كريمي افزود: با وجود كاهش اهداي خون در نيمه اول ماه مبارك رمضان، خوشبختانه به دليل برنامه‌ريزي مناسب، امسال مشكلي براي بيماران به وجود نيامده است، هر چند خود آنان نيز با تمهيداتي سعي مي‌كنند نوبت دريافت خون را در نيمه دوم ماه رمضان قرار دهند.

 وي اظهار داشت : تجارب سال‌هاي قبل موجب شده است كه اعضاي ما كه اغلب هر 20 روز يك بار خون دريافت مي‌كنند، آخرين نوبت خون‌گيري خود را در اواخر ماه شعبان قرار دهند تا نوبت بعدي به نيمه اول ماه رمضان كه زماني بحراني است و ذخاير خون كاهش مي‌يابد نيفتد.

 به گفته كريمي در ماه رمضان امسال فقط چند نفر ار اعضاي اين انجمن در نيمه اول ماه رمضان احتياج به دريافت خون پيدا كردند كه آنان نيز بدون هيچ مشكلي نيازشان تامين شد.

*سیل لاریجان 15 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

 بخشدار لاریجان آمل خسارت های ناشی از سیل در مناطقی از این بخش کوهستانی را حدود 15 میلیارد ریال اعلام کرد.

 به گزارش مهر ،محمد رضا نصیری اظهار داشت: گرمای شدید روزهای اخیر و آب شدن یخ های یخچال های ضلع شمالی قله دماوند، سبب جاری شدن سیل از مسیر دره " ترجاب" و جاری شدن سیل همراه با شستشوی گل ولای در طول مسیر سبب به راه افتادن سیلاب سهمگین در مناطق پایین دست رودخانه هراز شد.

 بخشدارلاریجان آمل اضافه کرد: بر اثر وقوع این سیلاب به 9 مزرعه پرورش ماهی قزل آلا از10 تا 100 درصد خسارت وارد شد.

 نصیری ادامه داد: سردهنه های کشاورزی شهر گزنک و روستای گزانه و یک دهنه پل دسترسی به یک واحد معدنی در این منطقه تخریب و آسیب جدی وارد شد.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه این سیلاب تلفات جانی نداشت، اضافه کرد: خسارت های وارده به این بخش جمع بندی و به اداره کل حوادث غیرمترقبه استانداری مازندران ارسال شده است.

* آيا مسئولان مي دانند "ساروس" کجاست؟

به گزارش مازندنومه محمد حسين ملايي کندلوسي در یادداشتی به محروميت يکي از روستاهاي منطقه به نام ساروس اشاره کرد.

اين روستا جاده درست و حسابي ندارد و مهم تر از آن نه برق ندارد،نه آب و نه تلفن.باور کردني نيست در روزگاري که به سر مي بريم منطقه اي و روستايي با اين گونه محروميت ها مواجه باشد.

 در بخشی از این یادداشت آمده است" در عصري قرار داريم كه پيشرفت تكنولوژي در آن سرعت خيره كننده اي دارد و هر لحظه بر امكانات رفاهي انسان ها افزوده مي شود و بشر در دورترين نقطه كره زمين هم رفاه حاصل از پيشرفت تكنولوژي را لمس كرده است، اما اهالي روستاي ساروس كجور مازندران از داشتن ابتدايي ترين امكانات رفاهي محروم هستند و در شرايط سخت و دشواري به گذران زندگي خود مشغول هستند.

 مدرسه اين روستا به صورت كانكس فلزي است كه دانش آموزان فقط در مقطع ابتدايي قادر به تحصيل مي باشند و براي ادامه تحصيل خويش در مقاطع بالاتر نيز بايد با صرف هزينه شخصي به مدارس شهر پول كجور و منطقه كندلوس رفته تا به كسب علم و دانش بپردازند.

* مسئولان به جسارت روزنامه ایران واکنش نشان دهند

 به گزارش فارس ، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس بیان داشت: چند روز گذشته اتفاقی در کشور افتاد و دل همه مسلمانان، روحانیون و علما را درد آورد و آن دهن کجی و حرمت شکنی روزنامه رسمی و دولتی ایران به یکی از مهم‌ترین ضروریات اسلام یعنی حجاب بود.

 وی بیان داشت: مسئولان دولتی تاکنون کمترین واکنشی هم به جسارت و هتاکی این روزنامه نشان نداده‌اند.

 امام جمعه چالوس ادامه داد: مراجع و علما در این مسئله معترض شده‌اند و حتی یکی از مراجع عنوان داشت حرکت آن روزنامه در ویژه نامه خاتون ترویج بی بندوباری و جمع‌آوری آرای افراد بی بندوبار برای انتخابات آینده است.

* واردات محصولات کشاورزی در فصل برداشت ممنوع شود

به گزارش فارس ، آیت الله نورالله طبرسی در سومین جمعه ماه مبارک رمضان در فریضه نماز جمعه بر ضرورت حضور در راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: روز قدس برای همه توجیه شده است و نیاز به تاکید ندارد و هفته آینده که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است به همه متذکر می‌شوم که با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را به مردم محروم جامعه اثبات کنند.

وی با اشاره به اینکه مازندران نتوانست سهم خود را از مصوبات دولت در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی و.... اخذ کند، خاطرنشان کرد: تاکنون مازندران در کابینه دولت‌های قبلی نامحرم بود ولی در دولت احمدی‌نژاد حضور سه وزیر در کابینه دولت دهم باید ظرفیتی باشد تا بیکاری و نارسایی‌های استان کاهش یابد.

طبرسی حمایت از کشاورزان را درخواست خود از دولت عنوان کرد و اذعان داشت: در فصل برداشت محصولات کشاورزی واردات انجام نشود زیرا موجب متضرر شدن کشاورزان داخلی می‌شود.


  • دوشنبه 31 مرداد 1390-0:0

    راننده ها که خیابونو تو انحصار خودشون گرفتن ما رو بیچاره کردن هر روز کرایه کمه!

    • يکشنبه 30 مرداد 1390-0:0

      دمتون گرم.ایول دارید

      • يکشنبه 30 مرداد 1390-0:0

        این کار شما که چند هفته است انجام میدهید یک پکيج جالب است که به خواننده کمک میکند تا به جای هدر دادن وقت یک جا خبرهای هفته را مرور کند.تشکر

        • رمضان زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 29 مرداد 1390-0:0

          تشکر.استفاده کردیم.


          ©2013 APG.ir