تعداد بازدید: 3911

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 31 مرداد 1390-16:46

باباجاني:گام هاي جدي برداشته ايم

مديرعامل مخابرات مازندران به منتقدانش پاسخ داد:افزایش بیش از اندازه حجم تبادل اطلاعات موجب شده با کاهش و یا کندی سرعت اینترنت در مازندران مواجه شویم/شرکت های حفار مانند اداره گاز و به ویژه راه و ترابری موجب قطع شدن اینترنت می شوند/ظرف چند روز آینده ، پهنای باند اینترنت در مازندران وسیع خواهد شد.


پس از انتقادهايي که نسبت به عملکرد شرکت مخابرات مازندران در کارگروه اشتغال استان صورت گرفت،تا حدي که معاون برنامه ريزي استاندار تهديد کرد در صورت حضور نيافتن مديرعامل مخابرات در جلسات بعدي،شرکت مخابرات را از بابل به ساري انتقال خواهد داد، (نگاه کنيد به مازندنومه:  http://www.mazandnume.com/?PNID=V12517 )گفت و گويي را با مديرعامل مخابرات استان انجام داديم تا پاسخ باباجاني را هم بشنويم.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در گفت و گو با مازندنومه اظهار داشت:طی ماه های اخیر گام های جدی برای دسترسی مردم به اینترنت پر سرعت در شهرها و روستاها برداشته شده است.

بهروز باباجانی افزود: در همین راستا تفاهم نامه ای با شرکت های ارائه دهنده خدمات دیتایی(pap ) منعقد شده است و مخابرات هم دیتای پرسرعت واگذار می کند.

وی با اشاره به ارائه اینترنت هوشمند توسط شرکت مخابرات مازندران تصریح کرد: هر فرد می تواند با استفاده از با کد چهار رقمی 9711 بدون پسوورد و کد کاربری ، با سرعت مطمئنه در سراسر استان به اینترنت متصل شود.

 باباجانی با بیان اینکه پرداخت های الکترونیکی و تمامی موارد مرتبط در راستای دولت الکترونیک به دیتای مازندران فشار آورده ، گفت: افزایش بیش از اندازه حجم تبادل اطلاعات موجب شده با کاهش و یا کندی سرعت اینترنت در مازندران مواجه شویم.

 وی با اشاره به اینکه با قطعی های داخل استانی هم مواجه هستیم، یادآور شد:شرکت های حفار مانند اداره گاز و به ویژه راه و ترابری موجب قطع شدن اینترنت می شوند که برای اتصال مجدد مجبور به مشترک شدن با استان دیگری هستیم و این مساله باعث کاهش سرعت اینترنت در استان می شود.

 باباجانی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای جهت تبادل زیرساخت انجام شده که ظرف چند روز آینده ، پهنای باند اینترنت در مازندران وسیع خواهد شد و کاربران ، هیچ نگرانی در خصوص سرعت اینترنت نخواهند داشت.

 وی با اشاره به حدود 60 هزار اینترنت ADSL در مازندران ، افزود: این در حالی است که تا پایان سال 89 فقط 30 هزار استفاده کننده اینترنت پرسرعت در استان داشتیم و ظرف مدت کمتر از شش ماه به 2 برابر افزایش یافته است.

باباجانی گفت: در برخی موارد کاربران آشنایی به اینترنت و سامانه ای که کار می کنند ، ندارند و مشکلات صرفا مربوط به پهنای باند نیست و ممکن است سامانه دچار مشکل باشد.

به گزارش مازندنومه، وی با اشاره به 260 سایت موبایل روستایی GSM در استان ، اظهار داشت مشترکان می توانند با مراجعه به هر شهرستان ، صاحب تلفن بی سیم روستایی شده و یک سیم کارت با قیمت 10 هزار تومان دریافت کنند.


  • جمعه 9 دی 1390-0:0

    سلام لطفا مشخص کنید هزینه استفاده از اینترنت شرکت مخابرات استان مازندران با کد چهار رقمی 9711 به صورت روزانه چقدر هست ؟ لطفا اطلاعات دقیق دهید متشکرم

    • يکشنبه 13 شهريور 1390-0:0

      «سایت بین» عزیز، اگر نمیدانی بدان که در کافی شاپها باید پهنای باند را بین 5 نفر تقسیم کرد نه 30 نفر که عیب از دزدی کافی شاپه نه مخابرات! ناشیانه انتقاد میکنی مخابراتم با این انتقادای ماستکی ما همیشه سرش بالاس. برو یه انتقاد جانانه بکن که بگن حالیشه!!!

      • سرویس دهنده اینترنتپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 2 شهريور 1390-0:0

        اداره دیتا مازندران از ساعت 3 به بعد تعطیل است و فقط یک نفر شیفت دارد که آن یک نفر هم فنی نیست اگر مشکلی پیش بیاید تا فردا باید صبرکنی و کسی پاسخگو نیست. این در حالی است که طبق ضوابطی که برای ISP گذاشتن یک نفر باید به صورت 24 ساعته در ISP حضور داشته باشد و پاسخگوی مشترکین باشد.

        • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

          برید کنار گامها جدیه احتمال آسیب دیدنتون هست!

          • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

            آیا اینترنت ایرانسل هم بهتر می شه؟

            • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

              ببخشید؛ دستگاه ها نمی دانستند باید خودشان را با شما تطبیق می دادند و اینقدر سریع رشد نمی کردند!

              • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

                من که روستا دله درمبه هیچ کی مه ره adsl ندنه چی کار هاکنم!

                • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

                  یک جای کار می لنگد.از این طرف مدیرعامل مخابرات توضيح منطقی داده اما از ان طرف سرعت کم اذیت کننده شده.مقصر کیست من نمیدانم!

                  • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

                    باباجانی جان ماست مالی نکن برادر.سرعت افتضاحه.خودت بیا تو کافی نت تست کن.دانلود یک قطعه موسیقی سبک 45 دقیقه زمان می بره.کجای دنیا اینطوریه؟


                    ©2013 APG.ir