تعداد بازدید: 3755

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 13 شهريور 1390-23:25

نوای کاروان در راديو دريا طنين انداز شد

 فرماندار چالوس گفت:پرچم برگزاری برگزاری جشنواره با نوای کاروان در استان مازندران به چالوس رسید و اين جشنواره طی 6 روز در محل رادیو دریا برگزار مي شود.


بر اساس گزارش ارسالي همکار ما حسن شيرزاد به مازندنومه،سید قدیر رضائی از رسیدن پرچم اجرای جشنواره "با نوای کاروان" به چالوس خبر داد و گفت: پرچم برگزاری برگزاری جشنواره با نوای کاروان در استان مازندران يک شنبه به چالوس رسید و اين جشنواره طی 6 روز و در 49 غرفه از روز دوشنبه در محل رادیو دریا برگزار خواهد شد.

 فرماندار چالوس ادامه داد: این نمایشگاه که متشکل از سازمان های بسیج اقشار مختلف و ادارات کل استان است، می تواند فرهنگ ایثار و شهادت وشورافرینی ها و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به شکلی تاثیر گذار به نسل چهارم پس از انقلاب انتقال دهد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، یادآوری حماسه های دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با آرمان های نظام را به عنوان اهداف برپایی این جشنواره نام برد و گفت : برگزاری این نمایشگاه یک کار فرهنگی ارزشمند در حوزه مقابله با جنگ نرم است که موجب روشنگری جوانان شده و خاطرات به یاد ماندنی و حال و هوای جبهه ها و پشتیبانی ها و حمایت های مردم غیور و شهید پرور ایران را در اذهان زنده می کند.

گفتنيست این نمایشگاه به صورت دوره ای در 7 استان کشور برگزار شده و پرچم برگزاری آن پس از مازندران به گلستان تحویل خواهد شد.



    ©2013 APG.ir