تعداد بازدید: 3023

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 14 شهريور 1390-22:35

باقري:شهرداری باید اسب ها را بازگرداند

یک نیش ترمز در بلوار دانشگاه ساری باعث ترافیک در میدان امام می شود/مردم انتظار دارند به رنگ و لعاب شهر هم رسیده شود/پلیس وانت هاي هندوانه و خربزه فروش را جریمه نمی کند/با چشمم دیدم که فردی با خودروی زانتیا می آید و بساط پهن می کند.(گزارش مازندنومه از جلسه شوراي شهر ساري)


*باقري:شهرداري بايد اسب ها را برگرداند

به گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه- جمال باقری در جلسه علنی شورای شهر ساری ، از وضعیت برخی معابر شهری گلایه کرد و اظهار داشت: یک نیش ترمز در بلوار دانشگاه ساری باعث ترافیک در میدان امام می شود!

 وی با بیان اینکه در ابتدای سال از شهردار درخوست کردیم در مدت چهار سال گذشته به پروژه های بزرگ پرداخته و از این بابت سپاسگزاریم،افزود: اما مردم انتظار دارند به رنگ و لعاب شهر هم رسیده شود.

این عضو شورا با اشاره به اینکه قرار بود در سال 90 به کارهای واکسی در شهر رسیدگی شود ، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ اقدامی نشده است.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: برای بازگرداندن اسب ها به میدان مصوبه داریم و شهرداری باید اسب ها را بازگرداند.

*رضايي:کمربندی سیمای زیبایی ندارد

به گزارش خبرنگار ما دیگر عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه پس از به صدا درآمدن زنگ مدارس ، طرح ترافیک خواهیم داشت ، افزود: این کار تشکیل کارگروه ترافیکی و حضور پررنگ کارکنان نیروی انتظامی را در مقابل مدارس به ویژه در تقاطع ها را می طلبد و اکنون کمتر،پلیس را دربعضی نقاط مشاهده می کنیم.

 مهدی رضایی فرح آبادی ، با بیان اینکه اکنون بحران ترافیکی را در حل فاصل میدان ولی عصر تا میدان امام شاهد هستیم ، تصریح کرد:ترافیک در این مسیر بسیار زیاد است.

 وی با اشاره به اینکه کمربندی سیمای زیبایی ندارد ، گفت: کارگروه زیباسازی باید در این زمینه اقدام کند.

*احمدي:از اسلامي تجليل شود

 سید مهدی احمدی در این جلسه اظهار داشت: تذکراتی که در جلسه داده می شود توسط شهردار لیست شود و در نشست بعدی عنوان کند که کدام موارد برطرف شده است.

وی خواستار اعلام برنامه توسعه ای شهرداری برای 2 سال آینده شد و افزود: از چهره ها و شخصیت های شهر زمانی که زنده هستند بايد قدرداني کنیم.

 این عضو شورا خواستار تجلیل از فرهیختگان و چهره های ساروی به ویژه حسین اسلامی مسئول پژوهشکده ساری شناسی شد.

*صالح نيا:هیچ ارگانی از بازار دفاع نمی کند

 نائب رئیس شورای شهر ساری هم در سخنانی گفت: این حقیر در طول سه دوره شورا هیچ صحبتی از اصناف و بازاریان به میان نیاوردم و هیچ گلایه ای مطرح نکردم اما امروز صحبتی با شهردار ساری و شهرداران مناطق دارم.

میرصالح صالح نیا با بیان اینکه خدمات اصناف و بازاریان در طول انقلاب ، جنگ تحمیلی ، حوادث و بلایای طبیعی و سایر موارد بر هیچ یک از ما پوشیده نیست ، یادآور شد: در مقابل این خدمات انتظار داریم نیروی انتظامی و شهرداری با سد معبر مبارزه کنند.

 وی با اشاره به اینکه این افراد در تمام فصول سال برای اصناف و بازاریان ایجاد مزاحمت می کنند ،تصریح کرد: اکنون که فصل هندوانه و خربزه است با وانت در گوشه و کنار خیابان ، چهره شهر را زشت کرده اند و در صورتی که یک مغازه 5/17 متری باید 2 مورد حق کسر پارکینگ پرداخت کند.

صالح نیا ادامه داد: پلیس به راحتی ماشین های شخصی را جریمه می کند در صورتی که این وانت ها در برخی موارد حتی در ایستگاه تاکسی و اتوبوس هم صبح تا غروب توقف می کنند و پلیس آنها را جریمه نمی کند،اما ماشین های شخصی را با جرثقیل به پارکینگ منتقل می کنند.

 وی گفت: اگر توقف در این مکان برای ماشین های شخصی خلاف است برای نیسان و وانت هم باید خلاف باشد، امامسئول کیست؟

صالح نیا با بیان اینکه در خیابان های منتهی به مرکز شهر ، دستفروش ها در پیاده رو بساط پهن می کنند، خاطرنشان کرد: بررسی کنید ببینید این دست فروشان ساروی هستند؟يا نه؟ و من با چشمم دیدم که فردی با خودروی زانتیا می آید و بساط پهن می کند و وقتی این مسائل را پیگیری می کنید کانال می زنند و بررسی نمی شود.

 وی با اشاره به اینکه هیچ ارگانی از بازار دفاع نمی کند ، یادآور شد: به عنوان نماینده بازاریان ، عضو شورا و یک شهروند استدعا دارم شهرداران مناطق گروه های سد معبر را تقویت کنند.

*حجازي:پس از ساعت 9 شب جمع آوری دست فروشان بر عهده شهرداری نیست

 شهردار ساری در جلسه علنی شورای شهر ، گفت: در ارتباط با سد معبر هر کاری که انجام دهیم جزء وظایف ما است .

سید علی حجازی افزود: با راه اندازی شهرداری های مناطق سد معبر هم به خوبی و در حد بضاعت کار می کند.

 وی با اشاره به اینکه واحد سد معبر در اسفند 89 دست فروشان ساری را جمع آوری کرد ، اظهار داشت: پس از ساعت 9 شب جمع آوری دست فروشان بر عهده شهرداری نیست و نگهداری از شب بر عهده نیروی انتظامی است.

شهردار مرکز استان با بیان اینکه قرار بود طرح مسیر دوچرخه سواری در بلوار فرح آباد با کمک اداره تربیت بدنی و اداره راه و ترابری و شهرداری تهیه شود ، خاطرنشان کرد: اما این 2 اداره پیش قدم نبودند و همکاری نداشتند ، استاندار در این زمینه پیگیر است و شهرداری به تنهایی قادر به انجام این طرح نیست.



    ©2013 APG.ir