تعداد بازدید: 3056

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 30 شهريور 1390-14:24

هر جوان مازني،يک وبلاگ انقلابي

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت:اندک آبرویی که جمع کردیم به برکت خون شهداست/ 9 دی ماه سال جاری برنامه باشکوهی برگزار خواهد شد/از رسانه هایي که در خصوص جنگ نرم فعالیت می کنند تجلیل مي شود/ دشمن در زمینه جنگ نرم خوب ورود پیدا کرده است/نمی توانیم نسبت به مخاطبین و طرفداران کنسرت موسيقي بی تفاوت باشیم/اگر اجرای کنسرت بر مبنای ضابطه و مورد تایید ارشاد و نیروی انتظامی باشد،نباید جلوی آن را گرفت.


به گزارش اعظم کردان-خبرنگار مازندنومه-صبح روز چهارشنبه رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مازندران طی نشستی خبری اظهارداشت: بدون تردید یکی از مظاهر اقتدار و قدرت ایران در سطح جهانی و منطقه شهدا هستند و اندک آبرویی که جمع کردیم به برکت خون شهداست.

 هادی ابراهيمی با اشاره به اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس یاد آور خوبی ها و زیبایی هایيست که تاریخ هیچ وقت آن را به خود ندیده ، افزود: 8 سال دفاع مقدس گنجینه بی بدیل و ارزشمندی است که نتوانستیم ابعاد وجودی آن را موشکافی کنیم و این حماسه ماندگار را به تصویر بکشانیم.

وی تصریح کرد:دفاع مقدس صرفا منوط به این هفته نیست،بلکه روزها و ماه های سال را نیز باید به نوعی با این آرمان ها معطوف کنیم.

 ابراهیمی خاطرنشان ساخت: فاصله گرفتن از آرمان هاي امام و انقلاب، انحراف و اشتباه بزرگی در زندگی و کار ما محسوب می شود وچنان چه ارزش های دفاع مقدس و جنگ را فراموش کنیم و به مظاهري دل ببندیم که سنخیتی با آرمان های ما نداشته باشد، دچار خسران می شویم.

 وی در ادامه به بیان روزشمار و برنامه های هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس از روزپنج شنبه 31/6/90 همزمان با سراسرکشور آغاز می شود و این روز به نام شهدا نامگذاری شده و برپایی رژه نیروهای مسلح که اقتدار ایران را به نمایش خواهد گذاشت و نیز غبار روبی گلزار شهدا در این روز انجام می شود.

 رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه روز دوم هفته دفاع به نام نماز و جهاد نامگذاری شده افزود: توجه به شهدای روحانیت و ائمه شهید و فرزندان آنان و نیز تجلیل از این قشر در نماز جمعه از برنامه های اجرایی این روز خواهدبود.

 ابراهيمی بصیرت دینی را عنوان سومین روز از هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بصیرت قطب نمای حرکت ملت ایران است ،تعبیری که رهبر به آن توجه دارد به طوری که اگر بصیرت رهبر و ملت و جوانان ایران نبود فتنه سال 88قطعا به نفع گروه های استکباری و جریان فتنه تغییر می یافت.

 وی با اشاره به اینکه در 9 دی ماه سال جاری برنامه باشکوهی که نشان دهنده پیوند تاریخی ملت و مردم مازندران در تبعیت و حمایت از رهبری است برگزار خواهد شد،خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه امروز در جنگ نرم به سر می بریم باید رسانه ها را در تمامی حوزه های اجتماعی-سیاسی- اقتصادی و... تقویت کنیم .

 ابراهیمی با بیان اینکه همه ما سربازان ولایت فقیه هستیم خاطرنشان ساخت: از آنجایی که سربازان زینت کشور هستند و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به نقش سربازان رزمنده و شهید در دوران دفاع مقدس چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به عنوان روز سرباز و حماسه دفاع نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: چهارم مهر ماه به نام روز جهاد در جهاد نامگذاری شده و از جهادگران عرصه های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

 ابراهیمی افزود: توجه به جهاد صرفا نظامی نیست بلکه به تمامی ابعاد و مهمتر از همه به جهاد علیه استکبار تاکید شده است.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ولایت پذیری فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نیز شجاعت های مادران بیان داشت: ولایت مطلق فقیه و خانواده از دیگر عناوین روزهای پایانی این هفته هستند که در آن به مسله حجاب و عفاف خانواده ها و تجلیل از مادران شهید توجه شده است.

  وی توجه به نامگذاریهایی که رنگ و بوی دفاع مقدس را داشته باشد رایکی دیگر از دغدغه های استان عنوان و تصریح کرد: اولویت ما برجسته کردن نام شهدا و رزمندگان و سرداران است در همین راستا اخیرا با دستور استاندار شورای نامگذاری در استان فعال شده است.

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری مازندران از برگزارکنندگان یادواره های شهدا خواست ،یادواره ها را به سمت تخصصی و کیفی شدن سوق دهند تا مازندران از این لحاظ سرامد استانهای دیگر باشد. 

برگزيده ها

-معاون سیاسی اجتماعی استاتداری مازندران ضمن تاکید بر اینکه جنگ نرمی که از سوی دشمن طراحی شده جنگی حساب شده ای است که در فضای مجازی نمود بیشتری یافته و نباید آن را دست کم گرفت،گفت: تدابیری اندیشیده می شود تا از رسانه های مجازی و مکتوب و نشریاتي که در خصوص جنگ نرم فعالیت می کنند تجلیل به عمل آید.

- ابراهیمی خطاب به خبرنگاران خانمی که با چادر و پوشش اسلامی در این نشست حاضر شده بود،گفت: شما معلمان و جریان ساز جامعه هستید و قلم های شما می تواند موجب تکامل و تحول در جامعه شود.

 -جنگ نرم ،گسترش بی هویتی و ولنگاری در بین جوانان است و دشمن در این زمینه خوب ورود پیدا کرده و این نقد برما وارد است که تا چه حد در این زمینه کار کردیم.

- ما فرسنگ ها عقب هستیم و نتوانستیم ارزش های جاوید و ماندگار را زنده کنیم.

- عصاره فضایل و ارزش های مردم مازندران در احداث پارک موزه دفاع مقدس است، به طوری که تمامی کارهاو دلاوری هایی که مردم استان در دوران دفاع مقدس انجام دادند،در این پارک موزه به نمایش گذاشته می شود.

- برای احداث پارک موزه اعتبارات خوبی اختصاص خواهد یافت و به اعتقاد استاندار و بنده احداث پارک موزه باید تسریع شود و تمامی دستگاه هایی که قول همکاری در این زمینه را دادند باید جدی تر وارد عمل شوند.

- توجه به تولید و نشر آثار دفاع مقدس را یکی دیگر از دغدغه های استان است و من از نخبگان فرهنگی استان دعوت می کنیم در این زمینه وارد شوند و از رسانه های مجازی که در حوزه دفاع مقدس راه اندازی می شود قدرداني می کنیم.

- شعار ما باید این باشد " هرجوان مازندرانی باید یک وبلاگ در راستای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ، شهدا و رزمندگان داشته باشد".

-ابراهیمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری کنسرت موسيقي و لغو شدن یکی از برنامه های کنسرت در چند روز اخیرکه مصادف با شهادت امام صادق شده بود،گفت: ما نمی توانیم نسبت به مخاطبین و طرفداران کنسرت بی تفاوت باشیم.

- اگر اجرای برنامه های کنسرت بر مبنای ضابطه و مورد تایید ارشاد و نیروی انتظامی باشد نباید جلوی آن را گرفت و کسانی که مجوز اجرای آن را صادر و تایید می کنند نیز باید به مناسبت های تقویمی اشراف داشته باشند و بیشتر دقت کنند تا برگزار کنندگان دچار مشکل نشوند.

- سامانه ای در استان ایجاد شده که نظارت و کنترل بر کنسرت و اعطای مجوز برگزاری ان را پیگیری می کند.معتقدم عجین کردن برخی برنامه ها با برخی موسیقی ها به صلاح نیست لذا باید به دنبال موسیقی فاخر و اصیل ایرانی باشیم تا مبنای هویت و فرهنگ ما به شمار آید


  • امیرمحمد سامپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

    چرا خود آقاي ابراهيمي شروع نمی کند و يک وبلاگ براي خودش نمي زند؟مگر ایشان جوان نیستند؟برادر شما پيش قدم شوید و وبلگ بزنید تا ما پشت سر شما قرار بگیریم.

    • چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

      ماشا الله به این مدیر اینترنتی و اگاه.قبلی نمی دونست اینترنت چیه چه برسه به وبلاگ!

      • چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

        آقاي ابراهيمي شما براي تك تك جوانهاي مازني چه كرده ايد كه از ايشان انتظار يك وبلاگ انقلابي داريد . خدا را قسم مي خورم شما در دولت عدالت محور يك درصد عدالت را هم نتوانسته ايد رعايت كنيد كه البته در اين زمينه حاضرم با شما مناظره كنم . فقط يك گوشه اش را بگويم كه پارتي بازيهاي سياسي شما چندين برابر دولتهاي گذشته بود.


        ©2013 APG.ir