تعداد بازدید: 3594

توصیه به دیگران 1

جمعه 1 مهر 1390-14:18

نريمان:چرا امام جمعه نيامد؟

امام جمعه بابل در مراسم معارفه فرماندار جديد حضور نداشت/افشار مقدم پست مديرکلي آي تي را نمي خواهد و دوست دارد به راه و ترابري برود/بابل دو فرمانده سپاه نياز ندارد/نبود تعامل، همکاری و انسجام یک آفت و بیماری در بابل است/خدمت یک فرماندار کمتر از سه سال،جفا به شهرستان است.(گزارش+حاشيه هاي مازندنومه از مراسم معارفه فرماندار جديد بابل)


آيين معارفه و توديع فرماندار جديد و سابق بابل پنج شنبه شب با حضور استاندار مازندران در سالن هلال احمر اين شهر برگزار شد.

به گزارش زينب حبيب پور-خبرنگار مازندنومه-  علي اکبر طاهايي در اين مراسم گفت: خدمت یک فرماندار کمتر از سه سال،جفا به شهرستان است.

 وي با بيان اين که بابل برخوردار از فرزانگان و نیز شهر دانشگاهی است و باید به این شهرستان فرامنطقه ای و بین المللی نگريست،افزود: نخستین نماینده امام بعد از انقلاب در این شهرستان طلوع کرده است و آن عالم بزرگ حضرت آیت الله روحانی بوده است.

بر اساس اين گزارش،در ادامه نماينده مردم بابل در مجلس بیان کرد: هرچه داریم از مردم داریم و از دولت نگرفتیم و این شهرستان با توجه به روزهایی که در آینده در پیش است،به تعامل نياز دارد.

وی با بيان اين که سرهنگ محمد مهدوی،فرمانده سابق سپاه قائم شهر چهره نام آشنای شهر بابل است، لذا انتظار می رود که در رفع مشکلات مردم هرچه بيشتر تلاش کند،تصريح کرد:بنده به عنوان نماینده مجلس برای همکاری تنگاتنگ با فرماندار جدید بابل که یک فرماندار جنرال یعنی عمومی برای این شهر در نظر گرفته شده،اعلام آمادگی می کنم. 

به گزارش خبرنگار ما فرماندار سابق بابل در مراسم توديع خود گفت:نبود تعامل، همکاری و انسجام یک آفت و بیماری در بابل است.

 یدالله افشارمقدم بیان کرد: یک مدیر موفق کسی است که چهارسال کار کند و در سال اول برنامه ریزی، سال دوم برنامه ها را بررسی، سال سوم اجرایی و درسال چهار به دنبال یک کار نوعی باشد و باید به یک مدیر در این راستا کمک کرد.

 وی همچنین به نارضایتي مردم منطقه انجيل سی به دليل مشکلات زباله بابل اشاره کرد و گفت: هم اکنون مردم این منطقه برای تامین آب شرب بهداشتی با مشکل مواجه هستند و با تانکر و... باید کیلومترها راه را برای تامین آب شرب بهداشتی طی کنند.

 وی از مسئولان خواهش کرد که در مدیریت و رفع مشکلات شهرستان با محمد مهدوی فرماندار جدید بابل همکاری کنند.

حاشيه ها

- روحاني-امام جمعه بابل-در اين مراسم حضور نداشت که استاندار در توجيه قضيه گفت: امام جمعه بابل در جای دیگری در بابلسر برنامه داشتند و نمی توانست آن برنامه را کنسل کند، به همين خاطر در جلسه معارفه فرماندار بابل حضور ندارد.

-طاهايي افزود: افشار مقدم به اصرار خودش امروز از فرمانداری بابل خداحافظی می کند،لذا روز گذشته قصد داشتيم حکم وی را در سمت مدیر کلی آی تی مازندران به امضا برسانیم اما به دليل مخالفت افشار مقدم در حال حاضر دست نگه داشتیم،چون خودشان علاقه مند به حضور در راه و ترابری استان هستند.

-نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ما دو فرمانده سپاه در بابل نمی خواهیم. محسن نریمان اظهارداشت: بابل یک فرمانده سپاه تلاشگر بنام سرهنگ مرادي دارد،لذا سرهنگ مهدوی باید از این پس خود را نه به عنوان فرمانده سپاه بلکه به عنوان فرماندار شهرستان بابل بداند و به مردم خدمت کند.

- نریمان از حضور نيافتن حجت الاسلام  امام جمعه بابل در جلسه تودیع و معارفه فرماندار قديم و جديد اين شهرستان به شدت انتقاد کرد و گفت: نمی دانم شاید در جلسه ای، مسافرتی و غیره باشد اما باید بدانیم زمان حساسی است و باید تعامل خدمتگزاری در بابل گسترده تر شود.

-افشار مقدم گفت: در شش ماه گذشته از استاندار خواهش کردم که مرا از فرمانداری بابل معاف کند ولی مهندس طاهایی خواست تا زمان انتخاب یک فرماندار در این سمت بمانم.


  • چهارشنبه 13 مهر 1390-0:0

    بانظر ب موافقم .خداکمک کنه بازهم بابل کریمی ونریمان نماینده شوند وای به روزی که ناصری نماینده شود

    • شنبه 9 مهر 1390-0:0

      نريمان بااين حرف ها مي خواهدفرماندارراباخودش بكند تا ازاو در انتخابات آينده سوء استفاده بكنداميداست آقاي مهدوي متوجه باشد وبه اين آدم دوروفرصت ندهد

      • سه شنبه 5 مهر 1390-0:0

        ای کاش نریمان بجای چاپلوسی امروز افق نگاهش را وسیعتر می کرد و منافع مردم رو بر خودخواهی خود ترجیح می داد . آقای مهندس که همیشه پوز چند دوره حضور در مجلس را تحویل مردم می دهید ولی یک بار هم شفاف نمی گویید در طول این مدت به اصطلاح خدمتگزاری جه کار مهمی برای بابل انجام داده اید بهتر نبود بجای لجبازی با افشار مقدم فرماندار تحصیلکرده وموثرترین فرماندار بعد از انقلاب بابل با او تعامل و همکاری می کردی . اقای محترم لطفا یکرنگ باش وبر حسب منافع خودت نچرخ

        • سه شنبه 5 مهر 1390-0:0

          روحانی امام جمعه بابل حتما دوست داره هرکی در این شهر منصوب می شود باید با او مشورت کنند در حالیکه او خودش را با پدرش آیت الله هادی روحانی اشتباه گرفت ، مرحوم روحانی نماینده ولی فقیه در مازندران بود حال آنکه روحانی پسر ،امام جمعه است اسمان تا زمین بین شان فرق است!!!!!!!

          • دوشنبه 4 مهر 1390-0:0

            رفته بود گل بچینه

            • دوشنبه 4 مهر 1390-0:0

              متاسفانه بابل وبابلیها مدام باهم سرجنگ دارند بافرماندارقبلی که خوب نبودند وحتی در معارفه این فرماندارجدید که سپاهی است مسئول عالی رتبه این شهرحضورنداشت به نظرمیرسد زمینه چینی برای رای آوردن کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی که شخصی روحانی است فراهم شده باآمدن این فرماندار خواهیم دید در انتخابات مجلس آینده چه خواهدگذشت مابه سپاه ونظام افتخارمیکنیم اما چرا شخصیت مهم این شهردر معارفه فرماندارشرکت نکرد این سوال همیشگی است که امام جمعه بابل چرا بابیشترمسئولان این شهرهمصدانیست

              • يکشنبه 3 مهر 1390-0:0

                مطمئنا شهرستان بابل به عنوان دومین شهر بعد از کلان شهر ساری باید فرمانداری روی کار بیاد که بتونه با مدیریت صحیح شهر رو به پیشرفت مطلوب برسونه که البته تو کلان شهر ساری به نظرم شایسته سالاری تو انتصابات حکم فرما نبوده ببینیم تو شهرستان بابل چطور خواهد شد!

                • کلان شهر ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 3 مهر 1390-0:0

                  دوستان سری به این سایت بزنن بد نیست با پروژه های شهری، کلان شهر ساری آشنا شید www.saricity.ir

                  • دیار بـابـــل بـزرگپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    يکشنبه 3 مهر 1390-0:0

                    شهرستان بزگ ، مرکزی ، محوری و مهم بـابـــل باید با همکاری و یکدلی مسئولین اداره شود ، نه اینکه با دشمنی و درگیری بین مسئولین ارشد شهرستانی و استانی . .
                    عالی جنابان مسئول ؛ بـابـــل بـزرگ شهرستانی است که جای هیچگونه خطا و اشتباهی نیست و مردمان ولایت مدار و همیشه در صحنه آن با کسی شوخی ندارند .

                    • مهدي زادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      يکشنبه 3 مهر 1390-0:0

                      باسلام وخيرمقدم به آقاي مهدوي وآرزوي موفقيت براي ايشان
                      اميد است نمايندگان فعلي آقايان نريمان وكريمي باتعويض فرماندار كارشان پايان يافته باشدوازاينكه نتوانستن خادم مردم بابل باشند ازمردم فهيم بابل عذر خواهي كنند
                      وعبرتي براي نمايندگان آينده تادست دردست هم دهند بابل بزرگ را ازمحروميت خارج كنند.

                      • جمعه 1 مهر 1390-0:0

                        مردم از خیلی سازمان های بابل مثل شهرداری، شورای شهر و اوقاف گلایه دارند. ببینیم فرماندار جدید چه برنامه ای ارائه می دهد.

                        • جمعه 1 مهر 1390-0:0

                          ای کاش فرماندار جدید بداند فرماندار است و باید چه بکند.


                          ©2013 APG.ir