تعداد بازدید: 3100

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 3 مهر 1390-23:38

محسني:کار امام جمعه ايجاد وحدت است،نه تفرقه

نماينده نوشهر و چالوس به اظهارات امام جمعه کلاردشت پاسخ داد:پروژه گازرساني به کلاردشت در دولت اصلاحات و از سال 82 آغاز به کار کرد/امام جمعه یک شهر چه نقشی می تواند در روند پروژه گازرسانی داشته باشد؟/دفتر ارتباط مردمی من در مقابل مسجد جامع کلاردشت است و اگر امام جمعه مرا نمی بیند دلیل ندارد که من در منطقه حضور نداشته باشم/در خصوص گاز رسانی به کلاردشت حتی وزیر را به مجلس کشاندم.


امام جمعه کلاردشت در خطبه هاي نماز جمعه هفته گذشته به انتقاد شديد از عملکرد اعضاي شوراي شهر و نيز نماينده مردم نوشهر وچالوس در مجلس در قبال پروژه گازرساني به اين منطقه پرداخت که خبر آن در مازندنومه نيز بازتاب پيدا کرد.

براي شنيدن توضيحات طرف ديگر موضوع،بعد از ظهر يک شنبه با انوشيروان محسني تلفني گفت و گو کرديم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در گفت و گو با مازندنومه در خصوص گازرسانی به منطقه کلاردشت ، اظهار داشت: این پروژه در دولت اصلاحات و در سال 82 با اعتبارات ملی و با اخذ موافقت و همکاری محیط زیست و منابع طبیعی آغاز شد.

 انوشیروان محسنی افزود:در این زمینه شورای اسلامی شهر کلاردشت و شرکت ملی گاز کشور و استان همکاری خوبی داشتند،هر چند پروژه به لحاظ اجرای فنی با سختی های زیادی مواجه بود چراکه گاز را باید از نقطه صفر همسطح دریا به بالاترین نقطه ارتفاع انتقال می دادند و به همین دلیل این پروژه طولانی شد.

 وی با بیان اینکه امام جمعه یک شهر چه نقشی می تواند در روند پروژه گازرسانی داشته باشد ، تصریح کرد: امام جمعه کلاردشت تنها کاری که در این خصوص انجام داد با عکاس ها بر سر این پروژه و در کنار کارگران قرار می گرفت تا از او عکس بگیرند!

 محسنی یادآور شد: زحمت این پروژه بر عهده شورا و اخذ اعتبارات هم توسط نماینده مردم انجام صورت گرفته و مردم بهترین قاضی هستند.

 وی با بیان اینکه این پروژه در دولت خاتمی شروع و در دولت احمدی نژاد به بهره برداری رسید ، ادامه داد: هنوز هم این پروژه ادامه دارد و به پایان نرسیده و چهار پیمانکار در چهار جبهه کار می کنند و فقط پنج درصد مردم کلاردشت از نعمت گاز برخوردار شده اند.

 محسنی در پاسخ به این سوال ما که بر مبنای ادعای امام جمعه کلاردشت مردم منطقه در سه سال اخیر نماینده شهر را ندیده اند و نماینده از مشکلات مردم خبر ندارد ، گفت: دفتر ارتباط مردمی من در کلاردشت و در مقابل مسجد جامع این شهر است و اگر امام جمعه مرا نمی بیند دلیل ندارد که من در منطقه حضور نداشته باشم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که چه جوابي به ادعای امام جمعه کلاردشت  داريدکه اعلام کرده« عرب مقصودی -ریاست شرکت گاز مازندران-گفته اگر نمایندگان مردم ساری ، آمل و بابل نبودند گاز به کلاردشت نمی رسید»، خاطرنشان کرد: این موضوع را باید از عرب مقصودی بپرسید که آیا چنین ادعایی کرده است یا نه.

البته خبرنگار مازندنومه شامگاه يک شنبه طی تماس های متعدد و نيز ارسال پیامک به ریاست شرکت گاز مازندران ، خواستار پاسخگویی اش در خصوص جمله منتسب به وی از سوی امام جمعه کلاردشت و نقش نماینده منطقه در گازرسانی به کلاردشت شد که عرب مقصودي به تلفن و پيامک هاي ما پاسخ نداد! 

بر اساس اين گزارش،محسنی با بیان اینکه در خصوص گاز رسانی به کلاردشت حتی وزیر را به مجلس کشانده و در کمیسیون انرژی سوال مطرح کردم ، افزود: وزیر هم بر گازرسانی به منطقه تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از این گفت و گوی تلفنی درباره سخنان امام جمعه کلاردشت مبنی بر اینکه شورای کلاردشت همواره از وی خواسته اند تا سخنگوی آنها باشد، تصریح کرد: شورای اسلامی کلاردشت بسیار فعال و پرکار است و در تامین مطالبات خود نقصی ندارند و نیازی نیست که کسی سخنگوی آنها باشد.

محسنی با بیان اینکه امام جمعه کلاردشت می گوید بیمارستان را من ساختم و آب رسانی به منطقه را هم خودم انجام دادم، اظهار داشت: نامه ای به رئیس جمهور داده ایم مبنی بر اینکه 16 میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل به کلاردشت زودتر پرداخت شود ؛ احتمالا اگر این مبلغ پرداخت شود امام جمعه کلاردشت ادعا خواهد کرد که این پول را هم خودش گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه کار امام جمعه ایجاد وحدت و توصیه به همدلی است ، گفت: اما امام جمعه کلاردشت عامل تفرقه بین مردم و مسئولان، مسئولان و نمایندگان ، نمایندگان و اعضای شورا و ... است،ولي مردم منطقه از فهم و شعور بالایی برخوردار هستند و تشخیص می دهند چه کسی اهل حرف و چه کسی اهل عمل است.


  • شنبه 9 مهر 1390-0:0

    آقاي دكتر محسني درودبرشماكه عملكرد خوب شمادر منطقه جاي هيچگونه شك و ترديدي نيست
    زعمل كار بر آيد به سخنراني نيست

    • شنبه 9 مهر 1390-0:0

      زهی خیال باطل . خوش باش و فکرکن برای گاز کلاردشت یه حرکتی کردی هرچند سرت شلوغ بوده و نتونستی مثل بعضی ها به قول خودت عکس بگیری . بازم انتخابات و بازم حضور نماینده شجاع و بیخیال چالوس .
      به امید دیدار سر صندوق های رای .چون نه شما رو در منطقه دیدیم نه دفتر شما رو نه تلاش شما رو . خوش باش ...

      • شنبه 9 مهر 1390-0:0

        خوشم اومد. مگه نماینده ولی فقیه معصومه که نباید ازش انتقاد کرد.اخه جمود فکری تا کجا؟در پاسخ به اقا پدرام هم بگم که برادر من تا کی می خواهیم دیدگاه قبیله ای و طایفه ای داشته باشیم؟پوستین دوز اگه مدیر بود این افتضاح رو تو سایپا درست نمی کرد.همه می دونن تو چه باندیه.بیچاره مردم .

        • پنجشنبه 7 مهر 1390-0:0

          اقای نادر.دروغ نگو.هیچ نماینده ای اندازه ی دکتر محسنی کار نمی کنه.درود بر محسنی

          • پنجشنبه 7 مهر 1390-0:0

            هیچ شخصی نباید به حریم نماینده ولی فقیه و امام جمعه یک شهر دست دراز کند، حتی اگر نماینده باشد.درست نیست و فضا برای دیگران باز می شود.

            • چهارشنبه 6 مهر 1390-0:0

              با عرض سلام و خسته نباشید
              من تو کلاردشتم ولی به خدا قسم اقای محسنی اصلا به اینجا بلکه تا اونجایی که ما اطلاع دارم به کجور هم نمی رود تا نزدیک انتخابات خودش را به مردم این مناطق نشون میده البته نشون هم نده اشکالی نداره به لطف فرمانداران صادق نوشهر وچالوس ایشان حالا حالا هستند تا مردم تحملش کنند
              واقعا که...

              • جبار نظریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                چهارشنبه 6 مهر 1390-0:0

                با سلام خدمت نماینده محترم
                من با اینکه ترکم ولی کفم برید از این سخنرانی تون
                خدایی خیلی حال کردم

                • سه شنبه 5 مهر 1390-0:0

                  سلام. يعني دكترجان ما قبول كنيم كه شما فقط و فقط بخاطر رضاي خدا اين صحبت ها رو زدين ؟ ان شاء اله كه همينطوره.
                  زنده باد مهندس نعمت اله پوستين دوز.

                  • سه شنبه 5 مهر 1390-0:0

                    من نه کلاردشتی ام و نه نوشهر و چالوسی که بتوانم از نزدیک شاهد کارهای امام جمعه و نماینده مردم باشم و در مورد گفته های آنها قضاوت کنم. اما در مورد این گفتگو نکته ای نظر مرا جلب کرد و آن رعایت منطق گفتگو، انتقاد و پاسخگویی به انتقادتاست. به نظر من امام جمعه به عنوان سخنگویی-هر چند غیر انتخابی_ بخشی از جامعه می تواند نسبت به برخی از کاستی ها و کجروی ها انتقاد بکند و پاسخ مطالبه کند. در سوی دیگر نماینده و وگیل مردم نیز باید استقلال و شجاعت و حق را دشته باشد که از عملکرد خود دفاع کند. در این مورد الحق که جانب انصاف را رعایت کرده است، یعنی به پیشرفت 5 درصدی پروژه اذعان می کند. گفتگوی انتقادی با حفظ احترام و آبروی طرف تنها راه رسیدن به هدفی است که ظاهرا هدف همه است، یعنی خدمت به مردم.

                    • دوشنبه 4 مهر 1390-0:0

                      مرسی از اظهارات منطقي نماینده شهرمان

                      • دوشنبه 4 مهر 1390-0:0

                        آفرین به نماینده شجاع غرب استان دکتر محسنی.یکی باید جلوی ادعاهای برخی بایستد.حالا دلیل نمیشود که دولت در دست اصولگراهاست کارهای کرده دولت قبلی را به اسم خودشان ثبت کنند.

                        • دوشنبه 4 مهر 1390-0:0

                          با سلام. باید عرض کنم که انصافا محسنی زحمات خوبی برای نوشهر و چالوس کشیده است. حالا کم شده یا زیاد شده ، در مجموع به عنوان یک چالوسی باید بگویم که زحمت کشید.
                          اما در مورد آقای محمدی ، انصافا محسنی (فارغ از اصاح طلبیش) راست گفته و محمدی خیلی تحریک میکنه و به جای پیشرفت شهرستان ، انگار همه مشکل دارن و هیچکی دلسوز نیست ، فقط ایشون دلش واسه مردم می سوزه. آخه بنده خدا، این محسنی و شورای شهر و.. رو همین مردم انتخاب کردن، از کره ی ماه که نیومدن.
                          توی منطقه ، هر تند رویی به محمدی می چسبه و از طریق تریبون نماز جمعه ایشان ، افراطی گری می کنه.
                          رهبر معظم انقلاب( مدظله االعالی) همیشه ، امر به آرامش و اتحاد و دوری از اختلاف و دودستگی می کنند ، اما ایشان همیشه با همه ی عالم و آدم مشکل دارند.
                          من شاید به محسنی رای ندم ، اما محسنی رو آدم متین ، باوقار ، خاکی و اهل کار می دونم . به نظر من ، حق محمدی ، نماینده ای مثل نیکنام هستش که رامسر و تنکابن از دستش عاصی شدن.
                          با تشکر از نوشهر و چالوس

                          • دوشنبه 4 مهر 1390-0:0

                            این را میگویند استقلال نظر ...وکیل هول نشد که اما جمعه چه میفرمایند....اگر همه شان مثال او و اقای نریمان بودند / صزفنظر از اصلاح طلب یا اصول گرا / کار ما به اینجا و این روز نمیکشید!!!!!!!


                            ©2013 APG.ir