تعداد بازدید: 2335

توصیه به دیگران 1

جمعه 8 مهر 1390-14:34

ابراهیمی: رسانه های مجازی در قالب یک تشکل واحد فعالیت کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:بر آن بودیم که خانه رسانه های مجازی تاسیس شود/22 هزار نامه به جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) ارسال شده است/به 30 اثر منتخب هدایایی اهدا مي شود/ پردیس سینمایی در مسیر جاده دریا ساری احداث می شود/سپاه دخالتی در لغو کنسرت نداشته است.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی پنج شنبه در نشست خبری اظهار داشت: بر آن بودیم که خانه رسانه های مجازی تاسیس شود.

وی با بیان اینکه مقدمات کار هم فراهم بود و مخالفتی نکردیم،افزود: اگر با وحدت و انسجام مانند خانه مطبوعات ، تحت عنوان یک انجمن در راستای خدمتگزاری صنفی گام بردارند ما هم در خدمت شان هستیم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: نتیجه تصور انتفاعی ، دیگران را هم دچار مشکل می کند.

 وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع)  گفت: بالغ بر 22 هزار نامه به این جشنواره ارسال شده است.

 ابراهیمی با بيان اين که اصحاب رسانه سهم بسزایی در خصوص جشنواره نامه ای به امام رضا (ع)داشتند،تصریح کرد :این جشنواره در پنج گروه سنی برگزار و به 30 اثر منتخب هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه همزمان با این جشنواره برنامه های دیگری هم در سطح استان برگزار می شود، گفت:کتابت سخنان کریمه اهل بیت حضرت معصومه و امام رضا (ع)با مرکزیت محمودآباد، اجرای نمایش صحنه ای رضوی مدارس در تنکابن ، مسابقه کتابخوانی همکاران ارشاد در بابل ، همایش چاووشی خوانی در ساری، مروری بر فیلم و عکس رضوی در چالوس،عصری با شعر رضوی در بابل و بندپی ، جشن میلاد امام رضا و حضرت معصومه در بهشهر و ایستگاه نقاشی رضوی در پارک سوادکوه از اهم این برنامه ها است.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه 400 خبر در خصوص جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) در سایت بین المللی جشنواره ثبت شده ، ادامه داد: از شش رسانه فعال در این حوزه در روز اختتامیه جشنواره قدرداني خواهد شد.

 وی با بیان اینکه سال گذشته 13 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود ،یادآور شد: امسال با افزایش دو برابری ارسال نامه به جشنواره سراسری امام رضا (ع) مواجه بودیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: 850 نامه در دور اول ، 1113 نامه در دور دوم، 4250 نامه در دور سوم ، 10 هزار و 440 نامه در دور چهارم ، 13 هزار نامه در دور پنجم و 22 هزار و 400 نامه در دور ششم جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) دريافت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: مازندران ، خراسان رضوی، تهران ، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان و کردستان بیشترین آثار را به این دور از جشنواره ارسال کرده اند.

به گزارش خبرنگار ما ابراهیمی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 52 درصدی مجتمع فرهنگی مرحوم کردان  یادآور شد:اخیرا 2 میلیارد تومان اعتبار به این مجتمع اختصاص یافته است.

 وی افزود: پردیس سینمایی در زمین هشت هزار متری در مسیر جاده دریا ساری احداث می شود که بخشی از آن هم به عنوان موزه هنرهای معاصر لحاظ مي شود.

 ابراهیمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر لغو برنامه کنسرت توسط سپاه اظهار داشت: ما از برگزاری جشنواره و یا کنسرتی جلوگیری نکردیم و بر اساس کار کارشناسی مجوز برگزاری کنسرت صادر شد.

 وی در همین راستا ادامه داد: تبلیغات وسیع میدانی و غیر مطلوب باعث لغو این کنسرت شد و سپاه دخالتی در لغو این کنسرت نداشته و تشخیص خود اداره بود.

 ابراهیمی افزود: در خصوص زمان برگزاری کنسرت که در دهه صادقیه بوده ، مدیر ارشاد شهرستان،زمان سنجي نکرده بود و به زودی در زمان مناسب برنامه ریزی می کنیم تا کنسرت اجرا شود.

گفتنيست مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) دهم مهرماه برگزار می شود.


  • شنبه 9 مهر 1390-0:0

    واقعا اگر یک کار می کنید باید کار دیگر را تعطیل نمایید؟
    چه بلایی بر سر جشنواره شعر علوی آمد ؟
    شما چطور عدالت خواه هستید ؟
    اصلاح طلبان هیچگاه این جشنواره را تعطیل نکردند ودر دوره مدیرکلی تو بود که تعطیل کرده اید

    • شنبه 9 مهر 1390-0:0

      چه اشكال دارد طرح هاي ميراثي را ارشاد بزرگ كند؟

      • شنبه 9 مهر 1390-0:0

        ما اينهمه بقعه هاي فرهنگي تاريخي داريم كه مردم نمي شناسند. چرا ارشاد از طرح هاي با اولويت پايين حمايت مي كند؟


        ©2013 APG.ir