تعداد بازدید: 3252

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 مهر 1390-16:23

سلامتي در سه روز

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:جشنواره ملی هنر، سلامت و رسانه از 19 تا 21 آبان ماه درمازندران برگزار خواهد شد/مازندرانی ها می توانند تا دهم آبان آثار خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند/اين جشنواره آبروي استان است.


به گزارش اعظم کردان-خبرنگار مازندنومه-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،پيش از ظهر امروز در نشستی خبری از برگزاری نخستین جشنواره ملی هنر، سلامت و رسانه در مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره با دو هدف گردآوری نوشته ها و محصولات با موضوع سلامت و نیز ارتقای سطح سلامت و بهداشت افراد از طریق آموزش از 19 تا 21 آبان ماه سالجاری درمازندران برگزار خواهد شد.

دکتر آزاده خطاب به رسانه ها افزود: صاحبان قلم و اصحاب رسانه نقطه عطف و صاحبان این جشنواره هستند و ما می توانیم با حمایت و همکاری یکدیگر،در آموزش سلامت بین آحاد جامعه نقش داشته باشیم.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مکان برگزاری این جشنواره را کيلومتر پنجم جاده ساری-نکا دانست و تصریح کرد: ابتدا در نظر داشتیم این جشنواره درسالن اداره کل ارشاد مازندران برگزار شود ولی از آنجایی که پیش بینی می کنیم این سالن پاسخگوی بازدید کنندگان نباشد،علی رغم دوری مسافت ، به ناچار آن سالن را انتخاب کردیم.

 وی با تاکید براینکه این نمایشگاه به مدت 3 روز برگزار خواهد شد،تصریح کرد: دو روز اول مربوط به نمایشگاه و عرضه محصولات مرتبط با حوزه سلامت خواهد بود و در روز سوم اختتامیه و اهدای جوایزبه نفرات برترجشنواره در سالن مصباح دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جاده خزرآباد برگزار می شود.

 آزاده خاطرنشان ساخت: کار آموزش سلامت را از 15 تا 20 آبان ماه سالجاری آغاز خواهیم کرد.

وی تغذیه،پیشگیری ازبیماریهای غیر واگیر ، فعالیتهای بدنی ،دخانیات و اعتیاد به انواع مواد مخدر، بهداشت روان و سلامت روحی ، سلامت معنوی ،سوانح و حوادث و نیز ایدز را 8 محور جشنواه سلامت دانست و بیان داشت: فراخوان این جشنواره از اول مهرماه امسال آغاز شده و تا پایان مهرماه در سطح کشور ادامه خواهد داشت ولی مازندرانی ها می توانند تا دهم آبان آثار خود را از طریق سایت جشنواره که در سایت دانشگاه علوم پزشکی موجود است به دبیرخانه ارسال کنند.

 آزاده در پایان سخنانش با اشاره به اینکه تا کنون 142 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده گفت: قطعا آثارارسالی تا پایان فراخوان افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ما در ادامه نشست،معاون فنی مرکز بهداشت مازندران نیز در سخنانی با تاکید براینکه جشنواره هنر، رسانه و سلامت آبروی استان است افزود: در این جشنواره دانشگاه های شمال کشور نیز مستقیما حضور دارند.

دکتر میرزایی با بيان اين که مقرر شده این جشنواره در دو بخش برگزار شود،افزود:بخش آموزش سلامت در قالب نوشتاری در مازندران برپا می شود و بخش آموزش سلامت به صورت دیجیتالی دی ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

وي گفت: جشنواره سلامت در 8 محور کتاب، نقاشی، روزنامه و نشریات،داستان کوتاه،کاریکاتور، پوستر،عکس و فیلم نامه برگزار و در هر محور نیز 5 اثر به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد.

 میرزایی در خصوص داوری در این جشنواره افزود: داوری در 3 سطح دبیرخانه،استانی و ملی انجام می شود .



    ©2013 APG.ir