تعداد بازدید: 3242

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 مهر 1390-21:54

بدون نوبت

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت:پرونده هاي نانوايان متخلف استان خارج از نوبت و در شعبه ويژه رسيدگي مي شود/ چون قوت غالب مردم نان است،براي متخلفان اشد مجازات در نظر گرفته مي شود/نانوايان متخلف مازندراني از ابتداي سال تاکنون 51 ميليون تومان جريمه شدند.


بنا بر گزارش ارسالي روابط عمومي تعزيرات مازندران به مازندنومه،مهدی عباسی-مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران- با اعلام اين که برخورد با نانوايیان متخلف در مازندران تشدید مي شود،بيان داشت:بر اساس ماده 110 قانون برنامه پنج ساله توسعه از ابتدای سال 90 ، صلاحیت رسیدگی به تخلفات صنف نانوایی در حیطه وظایف این سازمان قرار گرفت.

این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود:به خاطر حمایت از حقوق مصرف کنندگان،پرونده های این بخش به صورت خارج از نوبت و در شعبه ویژه رسیدگی می شود.

مهدی عباسی تصریح کرد :با توجه به اين که قوت غالب شهروندان نان است، تخلفات این بخش نیز در نهایت دقت و با شدت و حدت بیشتری رسیدگی و اشد مجازات برای متخلفان در نظر گرفته می شود.

این مقام ارشد  تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص پرونده های نانوائیان متخلف در  شش ماهه اول سال 90 گفت:از ابتدای سال تاکنون 520 فقره پرونده وارده  داشتيم که از این تعداد 466 فقره ی آن مختومه و متخلفین به پرداخت 509 میلیون و 876 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

 وی خاطر نشان کرد: عمده تخلفات در این پرونده ها به ترتیب کم فروشی 148 فقره ،رعایت نکردن بهداشت 157 فقره و درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه 125 فقره بیشترین و گران فروشی با  42 فقره کمترین بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از نانوائی ها مراتب را به اداره بازرسی و نظارت و یا سامانه 124 اعلام کنند.



    ©2013 APG.ir