تعداد بازدید: 3986

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 27 مهر 1390-16:33

اهالي کوي فلاح بابل:زندگی برای ما قابل تحمل نیست

تعدادی از شهروندان بابل مانع مصاحبه خبرنگاران با شهردار شدند/مردم معترض به خبرنگاران حاضر گفتند:شما هیچ وقت از حق ما دفاع نمی کنند و قلم را آلوده کرديد!/تمام آب ها در خیابان و در جوی هاجمع می شوند که بوی تعفن فرصت زندگی را از ما گرفته است.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه،جمعی از شهروندان منطقه کوی فلاح بابل در حاشیه مراسم افتتاح خیابان "سردار شهید نژاد اکبر" مانع مصاحبه خبرنگاران با "فرهاد عسکری" شهردار این شهر شدند.

 تعدادی از مردم کوی فلاح در مراسم افتتاح خیابان سردار شهید نژاد اکبر بابل حضور یافتند که بعد از افتتاح، هنگامی که جمعی از خبرنگاران شهردار بابل را به کنار جاده هدایت و مشغول مصاحبه در باره معضلات شهر بودند،مردم مخالفت خودشان را اعلام کرده، خواستار حضور شهردار برای بازدید از وضعیت نامناسب کوچه پس کوچه های کوی فلاح شدند.

 یکی از شهروندان کوی فلاح با صدای بلند خبرنگاران را افرادی سودجو خواند و بیان کرد: متاسفانه برخی از خبرنگاران بلندگوی مردم نمی شوند و مردم دیگر به آنها اعتماد ندارد .

 آقای- ز با اشاره به اینکه نگاه مردم نسبت به خبرنگاران برگشته، ادامه داد: این قشر علی رغم رسالت شان، هیچ وقت از حق ما دفاع نمی کنند و قلم را آلوده کردند و باید خبرنگاران به هوش باشند که تعدادی از مسئولین از موقعیت آنها سوء استفاده نکنند.

 این شهروند که دل پر خونی از برخی از خبرنگاران داشت ،روزنامه ها را روزی نامه خطاب کرد و فرصت مصاحبه را از خبرنگاران گرفت و گفت: صفحات روزنامه ها همیشه پر است از مصاحبه های مسئولان و اگر روزنامه های محلی مشکلات مردم را پیگیری می کنند پس چرا این همه مشکلات برسر راه مردم وجود دارد؟!

وی با اشاره به اینکه این روزنامه ها يارانه های زیادی برای پیگیری مطالبات مردم از بیت المال می گیرند ؛ گفت: اگر اقتصاد بیمار است بدانید که رسانه ها مریض هستند.

 اين شهروند بابلي گفت: بیشترین رسالت خبری را که همان مشکلات مردم است تعداد انگشت شماری از رسانه های مجازی که مشکلات خاص خودشان را دارند همانند فیلترینگ، به دوش می کشند.

 وی از برخی رسانه های مجازی که برای کسب درآمد و رقابت های باندی و حزبی سکوت کرده و بلندگوی روابط عمومی دستگاه های دولتی شده اند، ابراز تاسف و از خود سانسوری رسانه ها به شدت انتقاد کرد و از خبرنگاران خواست تا خبر بیار نباشند بلکه خبرنگار بمانند.

اين فرد اظهارداشت: خبرنگاران از احضارشان به دادگاه ها نهراسند چرا که خدمت به مردم بهترین عبادت است و حج واقعی است که شیطان درون را بیرون انداخته و قلم را که خداوند به آن قسم یاد کرده برای حل مشکلات و نشان معضلات که متاسفانه تعدادی از مدیر نما این خدمت را سیاه نمایی رسانه یاد می کنند، احترام بگذارند.

 در ادامه همچنین خانم ف دیگر شهروند کوی فلاح گفت: دیگر زندگی در این محل برای ما قابل تحمل نیست و تمام آب ها در خیابان و در جوی هاجمع می شوند که بوی تعفن فرصت زندگی را از ما گرفته است.

 وی که جزو خانواده شهداست، گفت: مسئولان صدای ما را نمی شنوند و شما به عنوان نماینده مردم مشکلات مان را به گوش آن ها برسانید.

 پیر زن دیگری که از دور شهردار را که همراه با مردم دید با صدای بلند گفت: پسرم مشکلات ما را رسیدگی کن که دیگر با این سن و سال هرگاه که از خانه بیرون می آییم باید تا زانو را در آب بگذاریم.

 به گزارش مازندنومه، مردم کوی فلاح حوالی آرامگاه معتمدی به زور شهردار بابل را در کوچه پس کوچه ها بردند تا وضعیت نامناسب را از نزدیک نظاره گر باشد.

 *شهردار خودتان باشيد

به گزارش مازندنومه،حسن فلاح- رئیس شورای اسلامی شهر بابل- در مراسم بهره برداری از بلوار سردارشهید نژاداکبربیان گفت:یکی از آرزوهای دیرینه مردم بابل این بود که ازحاشیه بابلرود استفاده بهینه شود که در این دوره ي شورا 4 فاز جاده ساحلی به بهره برداری رسید که اگر ازمن سوال کنند بزرگترین و ماندگارترین کارشهرداری چیست؟خواهم گفت همین بلوارساحلی است.

 وی درمورد ضرورت احداث اين بلوارگفت: هرموقع که از این منطقه رد می شدیم مي ديديم که دو  معضل در این منطقه وجود داشت که واقعا وضعیت سختی رابرای مردم ایجاد می کرد و برای ما خجالت آوربود؛يکي آبگرفتگی شدید در این منطقه و مشکل بزرگ دیگر جاده بسیار باریک و دارای پیچ های بسیار خطرناک منطقه.

فلاح با بيان اين که زمانی یک شهر آباد می شود که تک تک شهروندان احساس کنند که شهردارشهرخودشان هستند،افزود: اگرمی خواهید ارزش این منطقه بالا برود باید در2طرف بلوار قوانین شهرداری را  رعایت  کنيد تا به مثل برخی از ورودیهای شهر به فروشگاه های لوازم قراضه تبدیل نشود.


  • شنبه 30 مهر 1390-0:0

    اميدواريم اعضاي شورا نگاه هاي سياسي را فداي نگاه هاي اجرايي نكنند.

    • پنجشنبه 28 مهر 1390-0:0

      باز هم که صحبت جاده ساحلی هست، بابا بیشتر جاها به حریم رودخانه تجاوز کردن - حریم که نه خود بستر رودخانه - و توش جاده کشیدن، روزهای بارانی برید ببینید. چرا اینهمه تو بوق میکنند؟!


      ©2013 APG.ir