تعداد بازدید: 3252

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 16 آبان 1390-21:49

بر اساس نظرسنجي،57درصد کاربران ماهواره تماشا مي کنند!

57 درصد کساني که در نظرسنجي مازندنومه شرکت کردند، ماهواره تماشا مي کنند و 20 درصد هم اگر مجازات و پي گيري قانوني وجود نداشت از آن استفاده مي کردند و تنها 22درصد صريحا" اعلام کردند که ماهواره تماشا نمي کنند و برنامه هاي آن را صد در صد خلاف اعتقادات شان مي دانند.


 در نظرسنجي پيشين مازندنومه از کاربران پرسيده بوديم:ماهواره يک رسانه ارتباطي در دنياي امروز است که در کشور ما برخوردي چندگانه با آن مي شود؛مردم از آن استفاده مي کنند و مسئولان با آن مخالفت،بنابر اين از شما مي پرسيم:درباره ماهواره چه نظري داريد؟

در اين نظرسنجي 257 نفر شرکت کردند که 42درصد اظهار داشتند:از ماهواره استفاده مي کنم،اما برخي شبکه هاي آن را مفيد مي دانم.

22% پاسخگويان نيز اين گزينه را انتخاب کرده بودند:از ماهواره استفاده نمي کنم چون برنامه هاي آن را صد در صد در تضاد با اعتقاداتم مي دانم.

20 درصد هم گفتند:از ماهواره استفاده نمي کنم،چون از عواقب قانوني آن مي ترسم؛يعني اگر عواقب قانوني و قضايي وجود نداشته باشد دل شان مي خواهد ماهواره تماشا کنند.
 
 
و بالاخره 15 درصد پاسخگويان به نظرسنجي هم اظهار داشتند:از ماهواره استفاده مي کنم و برنامه هاي آن را صد در صد مفيد مي دانم.

در مجموع 57 درصد کاربران ماهواره تماشا مي کنند و 20 درصد هم اگر مجازات و پي گيري قانوني وجود نداشت از آن استفاده مي کردند و تنها 23درصد صريحا" اعلام کردند که ماهواره تماشا نمي کنند و برنامه هاي آن را صد در صد خلاف اعتقادات شان مي دانند.

اما در نظرسنجي جديد سئوال ديگري را طرح کرده ايم:

پرسش ما از شما درباره مواد فرهنگي در دسترس و مورد علاقه شماست؛بنابراين مي پرسيم:
از ميان اقلام فرهنگي مربوط به مازندران،به کداميک علاقه بيشتري داريد؟

-سي دي صوتي و تصويري موسيقي محلي

-فيلم تاريخ و فرهنگ و طبيعت مازندران

- کنسرت زنده موسيقي مازندراني

-شعر و داستان محلي

-کتاب هاي مازندران شناسي

براي پاسخ به سئوال و انتخاب گزينه به کادر نظرسنجي در صفحه نخست سايت مراجعه کنيد.


  • جمعه 20 آبان 1390-0:0

    بيينده هاي ماهواره كه هوس باز نيستند! مگه نه.

    • جمعه 20 آبان 1390-0:0

      خيلي از كساني كه ماهواره تماشا مي كنند يا تنبلند و جاي كاركردن به آن سمت مي روند يا چون امكانات فني شان ضيف است از آن استفاده مي كنند يا درصد كمي براي مسايل علمي به آن سمت مي روند. در هر صورت بايد به قانون خود تن دهيم.

      • جمعه 20 آبان 1390-0:0

        صدا و سيما بايد به فوريت امكانات فني اش را تقويت كند تا مردم براي دريافت خوب سيگنال غيرمجاز نشوند.

        • سه شنبه 17 آبان 1390-0:0

          من اگر جای مسئولان بودم ماهواره را آزاد اما کنترل میکردم که مردم بخشهایی از آن را ببینند.ماهواره صد در صد مضر نیست.برخی فیلمهای آن ضرر دارد.کنترل کنند و بازپخش کنند.لولو نیست

          • بی ماهوارهپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 16 آبان 1390-0:0

            57 درصد مخاطبان مازندنومه ... این هم دلیلی دیگه برای اثبات اینکه شما دوم خردادیِ اصلاح طلبِ فتنه گرِ متمایل به جریان انحرافی هستید.


            ©2013 APG.ir