تعداد بازدید: 3142

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 18 آبان 1390-15:19

همه ادعاهاي آقاي فرماندار

پيگيري يک ادعا؛رجبي مي گويد هر 15 روز يك پروژه در مياندرود افتتاح مي شود،باورش كمي مشكل به نظر مي رسد،اما فرماندار مياندرود همچنان بر موضع خود از زمان انتصابش از اوايل امسال ايستاده و كوتاه هم نمي آيد! (از:ربابه حسين پور،خبرنگار-ساري)


 گاهي اوقات فردي با انرژي فراوان كاري را با شتاب و علاقه زياد شروع و تلاش مي كند تا كارها را سر و سامان ببخشد، اما همه مي گويند : تازه نفس است و هنوز سنگي به پايش نخورده كه اين گونه مي تازد، تا چند وقت ديگر خسته مي شود و از پا مي افتد...

شايد علي رجبي- نخستين فرماندار شهرستان تازه تاسيس مياندرود- هم از اين گونه افراد باشد ، با انرژي زياد كار مي كند و شعار بسيار جالبي دارد: « هر 15 روز يك افتتاح يا كلنگ زني در مياندرود خواهيم داشت!»

وي در گفتگو با رسانه ها، هميشه بر اين جمله تاكيد مي كند،هرچند باورش كمي مشكل به نظر مي رسد ،وي همچنان بر موضع خود از زمان انتصابش از اوايل امسال ايستاده و كوتاه هم نمي آيد!

فرماندار مياندرود معتقد است تاكنون شعارش محقق شده و هر 15 روز يك افتتاح و يا كلنگ زني در مياندرود روي داده و اين روند ادامه هم خواهد داشت.

 رجبي در گفتگوي تلفني با ما با صراحت مي گويد: تمام اين فشارها براي توسعه و آباداني مياندرود است و تاكنون به شعار و وظايفم عمل كردم و حتي اگر نتوانم تا پايان سال اين روند را ادامه دهم، معتقدم سهم خودم را به خوبي انجام داده ام.

 فرماندار مياندرود مي گويد: از ابتداي فعاليتم در فرمانداري مياندرود تاكنون هر 15 روز يك پروژه (تا به حال 47 پروژه) را به انجام رساندم كه از اين تعداد 14 پروژه افتتاحي و بقيه كلنگ زني بوده است.

 وي با بر شمردن برخي از پروژه ها مي گويد: كلنگ زني مجتمع آبرساني اسلام آباد،احداث زيرگذرها،سالن هاي ورزشي در روستاها،احداث ساختمان دهياري ها در چندين روستا ،ساخت و بهره برداري از يك واحد سي ان جي،پايانه باربري و ... از مجموع اين پروژه هاست.

  علي رجبي در خصوص ايجاد امكانات درماني در مياندرود معتقد است: بزرگ ترين بيمارستان جراحي خاورميانه در حوالي اردوگاه دانش آموزي بادله توسط بخش خصوصي با 7 هزار متر زيربنا در دست ساخت است كه تاكنون يك طبقه از اين بيمارستان ساخته شده است.

وي مي گويد: در دهه غديريه بيمارستاني 10 تختخوابه تحت عنوان«درمان بستر مياندرود» با 405 ميليون تومان اعتبار در سالجاري طي دهه غديريه كلنگ زني مي شود كه طي دو سال به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار مياندرود در خصوص مكان ساخت اين بيمارستان مي گويد: سه نقطه براي ساخت اين بيمارستان در نظر گرفته شده كه دو نقطه در ابتدا و داخل شهر سورك و يك نقطه هم در جاده نكا چوب به دانشگاه علوم پزشكي مازندران پيشنهاد شده است.

 البته چندي پيش شجاعي- نماينده مردم ساري و مياندرود- از پيشنهاد ساخت بيمارستاني در اراضی دشت ناز به منظور كمك به حل مشكلات مردم مياندرود هم خبر داده بود.

 رجبي با تاييد اين نكته مي گويد: ساخت اين بيمارستان فعلا در حد حرف است ولي در نظر است بيمارستاني در دارابكلا ساخته شود كه صد در صد اجرايي خواهد شد.

سيد رمضان شجاعی هم در گفتگوی تلفنی با ما در خصوص ساخت بیمارستان دولتی در اراضی دشت ناز می گوید:در این خصوص نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتم و موافقت ساخت این بیمارستان را از وزیر بهداشت گرفتم، لیکن بنیاد مستضعفان نسبت به واگذاری اراضی دشت ناز موافقت نکرده است لذا به دنبال زمین مناسب برای این منظور هستیم.

فرماندار مياندرود و مسوولان ذيربط بارها از افتتاح فاز يك سايپا گهرباران در سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي خبر داده و گفتند: فاز 1 اين كارخانه عظيم با جذب 500 تا 800 نفر نيرو -كه عمدتا از افراد بومي منطقه خواهند بود- در روز 22 بهمن امسال افتتاح مي شود، در صورتي كه تا كنون اين كارخانه در حد محصور شدن زمين و نصب اتاقك نگهباني پيش رفته است!

 رجبي مي گويد: در اين خصوص طي روزهاي اخير جلسات متعددي داشتيم و تاكنون ساختمان اداري سايپا ساخته شده و 7-8 نفر هم مشغول به كار شده اند اما هنوز سند زمين آماده نيست و مقرر شده سند را از مسكن و شهر سازي اخذ و به شركت سايپا واگذار كنيم،بقيه كارخانه هم سوله هاي پيش ساخته است كه جانمايي آن مشخص شده و در مكان مورد نظر نصب خواهد شد.

 ما هنوز هم در افتتاح فاز 1 اين كارخانه به صورت درست و اصولي ترديد داريم كه البته اميدواريم ترديد ما با تعهد مسوولان خنثي شود! 

ايميل نويسنده: (heyran55@yahoo.com)


  • شنبه 21 آبان 1390-0:0

    از واقعیت تا دروغ!!!

    • چهارشنبه 18 آبان 1390-0:0

      واقعاً که این انتخابات و برنده شدن در آن طلب می کند کاندیداها آسمان و ریسمان ببافند. آخه آدم عاقل از زمین های دشت ناز که یک سرمایه ملی است برای ساخت بیمارستان در منظقه مایه می گذارد که چی بشه؟ مردم آمل زمین را در گران ترین نقطه هدیه می کنند، مردم بابل تعداد زیادی بیمارستان از طریق کمک های مردمی درست می کنند آنوقت اینها افتخار می کنند که عرضه گرفتن زمین از مردم ندارند و زمین ها ملی را تاراج می کنند.

      • چهارشنبه 18 آبان 1390-0:0

        با تشکر از سایت شفاف و صادقانه ی مازند نومه ، باید عرض کنم که هرکسی یه توانی داره! آقای رجبی هنوز کار داره تا یک فرماندار تمام عیار باشه. ایشون باید حداکثر بخشدار باشه! اما با وجود نمایندگان زحمت کشی مثل شجاعی ها و یوسف نژادها ، فرمانداری ساری و میاندرود ، کم توان ترین مدیران استان و کم تجربه ترین هستند. مشکل اینجاست که آقایان دنبال کار و حل مشکلات ساری و میاندرود نیستند، بلکه عروسکی می خواهند تا برای انتخابات ، تنور آنها را گرمتر کنند. وای که بعد از شهدا چه کسانی نماینده ی ما شدند. چه کسانی میراث دار خون شهدا شدند. شهید جهان آراها ، شهید بصیر ها ، شهید همت ها .... برخیزید ببینید. وای بر شما


        ©2013 APG.ir