تعداد بازدید: 3098

توصیه به دیگران 1

شنبه 28 آبان 1390-23:46

امام جمعه عليه استانداري

انتقاد شديد امام جمعه کلاردشت از استاندار و معاونان او؛ شيخ مصطفي محمدي:مسئولان ارشد استانی به جای کمک به خرابی سیل، 200 میلیون تومان هزینه پذیرایی روی دست مسئولان منطقه گذاشتند و رفتند/ اجازه بدهید هواپیما و یا اتوبوس برای گرفتن بودجه سیل بفرستیم تا اسباب زحمت شما نباشد!

 


به گزارش همکار خبرنگار ما در کلاردشت،حجت السلام سید مصطفی محمدی -امام جمعه کلاردشت- با انتقاد از مسئولان ارشد استان گفت: متأسفانه سیل در 5 ماه گذشته خسارت بالای 50 میلیارد تومانی را به بار آورد و همه مسئولان ارشد استانی ازاستاندار گرفته تا معاون سیاسی و عمرانی و دیگر مسئولان ارشد مرتبط با خسارت ها به کلاردشت آمدند و قول دادند و رفتند، ولی ریالی به منطقه کمک نشد که هیچ، 200 میلیون تومان هزینه روی دست شهرداری، بخشداری، شوراهای شهر و بخش گذاشتند و پذیرایی شدند.

وی با بيان اين که می گویند از53 میلیاردتومان خسارت سیل 15 میلیاردتومان به استانداری رسیده،افزود: اگرشما نمی توانید این مبلغ را به منطقه بفرستید اجازه بدهید هواپیما و یا اتوبوس برای گرفتن بودجه سیل بفرستیم تا اسباب زحمت شما نباشد.

 امام جمعه کلاردشت که پيش تر نوک تيز انتقاداتش متوجه اعضاي شورا  ونماينده اين شهر بود،اين بار به نوعي از عملکرد محسني دفاع کرد و گفت: همه مردم و مسئولان منطقه از امام جمعه گرفته تا نماینده مردم و دیگر مسئولان،قلم به دست گرفتند و اعتراض کردند، به رئیس جمهوري و دیگر مقامات کشور نامه نوشتند اما هیچ مسئولی به خواسته ها و مشکلات منطقه ما توجه نکرد،پس حل مشکلات مردم و منطقه باچه کسی است؟

 وی گفت: در دیگرکشورها که طوفان و گردباد می آید مردمش بامشکل روبه رونمی شوند، ولی درکلاردشت اگر با مشکل کوچکی از قبیل سرما و برف روبه رو می شویم، آب و برق ما قطع می شود!

محمدي با اشاره به اين که مشکل اینجاست که بسیاری ازمسولان ماانگیزه خدمت و برنامه ای برای کارندارند،تصريح کرد:يكى از دلایل بی انگیزه بودن این مدیران اين است كه اكثر مسئولان ما در تمام رده دچار روزمرگى شده اند كه اين از آسيب هاى مديريت جامعه ماست و برخى از مديران نیز آن قدر در پست خود مانده اند كه ديگر انگيزه كار ندارند.بنابراين درخواست ما اين است كه مديران را از روزمرگى خارج كنيد.

 امام جمعه کلاردشت با هشدار به نحوه انتصاب مدیران اجرایی خطاب به مدیران ارشد استان گفت: آقای استاندار  و آقایان مدیران ارشد استانی به این امر توجه کنند که درانتخاب و انتصاب مدیران، باندبازی راکنار بگذارند و مدیری ارزشی در شأن این مردم خوب انتخاب کنند،چراکه بسیجیان ومردم ارزشی ما دیگر نمی خواهند نردبان مدیران بی مسئولیت باشند.

محمدی گفت: بسيجيان و مردم ارزشى، همت و تلاش كردند دولتى روی کار بيايد که مدیرانش از جنس مردم، دلسوز مردم، ولایتمدار، خدا ترس، ودود و آتش جبهه را لمس کرده باشند، نه اینکه آقایان درانتخاب و انتصاب مدیران لایق ، شایسته سالاری را فدای رفيق بازى و باند بازى کنند که نتیجه این باند بازی ها مدیران ضعیفی است که امروز بر مردم ما تحمیل شده است.

 حجت الاسلام محمدی با اشاره به صبر و تحمل مردم گفت: مردم و بسیجیان مدیران ضعیف و ناکارآمد را که باتوصیه و باندبازی انتخاب می شوند،تحمل نخواهندکرد.


  • يکشنبه 29 آبان 1390-0:0

    وای بر این همه اسراف .........................

    • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 29 آبان 1390-0:0

      جناب آقای محمدی ، عزیز دل ، مگر بسیجیان سوای از مردم هستند که فرمودید مردم و بسیجیان مدیران ضعیف و ناکارآمد را تحمل نخواهند کرد !؟ انشاء الله که این یک نوع مرزبندی نبوده باشد .

      • يکشنبه 29 آبان 1390-0:0

        اگه اونجا بيمه بود ديگه نبايد دغدغه پول داشت.

        • يکشنبه 29 آبان 1390-0:0

          شما كه اين همه لطف كرديد و زمين تان را به غيربومي هاي مرفه فروختيد، لطف هم كنيد و به آنها بگوييد آنجا را درست كنند.

          • يکشنبه 29 آبان 1390-0:0

            اينهمه علما به ويژه مقام معظم رهبري مي فرمايد مخارج تشريفاتي را دهيد و حتي آقا فرمودند در سال جهاد اقتصادي تابلوهاي آنچناني نزنيد تا صرفه جويي شود. حالا به چه استدلالي شما اينهمه خرج تشريفات مي كنيد؟

            • يکشنبه 29 آبان 1390-0:0

              وقتي مي گويند اكوسيستم طبيعي را خراب نكنيد و حريم رودخانه بايد آزاد باشد همين است. حالا واردكنندگان خسارت لطف كنند از جيب مبارك جبران نمايند.


              ©2013 APG.ir