تعداد بازدید: 3187

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 29 آبان 1390-21:57

مسئولان از مازندنومه مي گويند(1)

به بهانه جشن ده سالگي؛يوسف نژاد:از مازندنومه ذهنیت خوبی دارم/نيکنام:مردم به اطلاعات این سایت اعتماد دارند/محسني:مازندنومه توجیه گر سیاست های دولت نیست/شجاعي:مازندنومه را یکی از موفق ترین و حرفه ای ترین سایت های استان می دانم/نريمان:مسایل جناحی باعث نشده مازندنومه از رسالت خود فاصله بگیرد.(نقطه نظرات نمايندگان ساري،رامسر و تنکابن،چالوس و نوشهر و بابل در مجلس درباره مازندنومه)


*علي اصغر یوسف نژاد: استقلال ، استقامت و جهت رو به رشد داريد

طی 10 سالی که مخاطب مازندنومه هستم و با این سایت ارتباط دارم، سیری پر فرازم و نشیب طی کرده که سخت و طاقت فرسا بوده است.

علی رغم این مساله استقلال ، استقامت و جهت رو به رشد مازندنومه ، نشان از مدیریت و کادر فنی و تخصصی متعادل است و آینده ای روشن را در ذهن متبادر می کند.

 رعایت اخلاق حرفه ای و اصول تخصصی ، واقع بینی ، عنوان مسائل با شهامت ، بی طرفی و بی نظری همراه با رعایت مصالح عمومی، پایگاه مناسب اطلاع رسانی را در ذهن و افکار عمومی ایجاد کرده است.

از مازندنومه ذهنیت خوبی دارم و فکر می کنم کسب تجربه و دانش فنی و تخصصی همراه با تدبیر ، آینده ی خوبی را برای مازندنومه ترسیم می کند، اما آنچه در حوزه رسانه های مجازی وجود دارد این است که رشد سريع این عرصه ، نیازمند قوانین مناسب و مقررات متناسب با اقتضای زمان است. امیدوارم با تغییر طرح جامع اطلاع رسانی در مجلس ، وظیفه ما به این حوزه هم ادا شود.

*ابوالفتح نیکنام:مردم از تحلیل های مازندنومه استفاده مي کنند

 فعالیت های خبررسانی به هر شکلی از مکتوب و مجازی که با جدیت سعی در کسب خبرهای جامعه و انتشار آن بدون کمی و کاستی داشته باشد منشاء خیر و برکت است و حتما مازندنومه هم خبررسانی از این نوع دارد.

بیش از من ، دست اندرکاران مازندنومه از موفقیت شان در امر خبررسانی و آثار خیر آن ، مطلع هستند. مراجعه به سایت و دریافت اطلاعات نشان می دهد خبررسانی مازندنومه مورد اقبال مردم قرار گرفته است.

مردم از تحلیل های مازندنومه استفاده کرده و به اطلاعات این سایت اعتماد دارند و امیدوارم همین روند خبرسانی ، ادامه داشته باشد.

 نوع اقدامی که در پیش گرفته اید با برکت است چراکه می توانستید از راه دیگری امرار معاش کنید اما خبررسانی را مقدم دانستید.

 هر انتقاد به مازندنومه در حقیقت پیشنهادی است و آنکس که انتقاد می کند در واقع با زبان دیگری ، پیشنهاد می کند، چراکه انتقاد شونده به دلیل انتقاد،حساس شده و از آن حسن استفاده را می کند و اگر از مازندنومه انتقاد شود در جهت پشتیبانی از شماست.

آرزو می کنم در خبررسانی مطلحت اندیشی نکنید ، آنچه که حق است و باید اتفاق بیفتد به آن بپردازید ، حقی که مردم باید بدانند را اطلاع رسانی کنید و تصمیم را بر عهده مردم بگذارید.

مصلحت اندیشی در انعکاس خبر باعث بیراهه رفتن می شود و موجب سرگرم شدن مردم با خبرهای دیگر و محروم شدن از اصل خبر است که این بسیار وحشتناک است.

 شما رکن چهارم جمهوری اسلامی هستید و می توانید مردم را هوشیار کنید تا درست و به موقع عمل کنند.

*انوشیروان محسنی:توجیه گر سیاست های دولت نیستيد

 مازندنومه یکی از سایت های جدی ، عمیق و پرمحتوا است و در مقابل سایت هایی که در استان فعالیت می کنند از وزن خوبی برخوردار است؛به طوری که با بی طرفي در انعکاس مطالب با واقعیت ها و شرایط موجود ، بدون اینکه پردازش غلط و نادرستی داشته و یا مسائلی را عمدا کمرنگ و یا پررنگ کند،توانسته بین مخاطبان جایگاه داشته باشد.

 مازندنومه حاوی مطالب فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی مبتلابه مازندران است و مشکلاتی را که فراروی مردم است به تحریر درمی آورد.

 مازندنومه باید در انعکاس مطالب بیشتر تقویت شود. نقطه مثبت مازندنومه این است که توجیه گر سیاست های دولت نیست و امروز هم ناکارآمدی این سیاست ها برای اکثریت بی طرف ، مراد شده است.

با ویژگی های یاد شده ، می توان از مازندنومه به عنوان یک سایت موفق و پرطرفدار در جامعه یاد کرد. پیشنهاد می کنم با تلاشی که دست اندرکاران مازندنومه دارند ، مطالب این سایت زودتر نو شود.

*سيد رمضان شجاعی: نوع فعالیت این سایت،بار فرهنگی دارد

مازندنومه را یکی از موفق ترین و حرفه ای ترین سایت های استان می دانم و نوع فعالیت این سایت،بار فرهنگی دارد.

 مازندنومه منهای مسائل سیاسی ، توجه عمده به حوزه فرهنگی دارد. امروز مسائل سیاسی جاذبه ای برای مخاطب ندارد و سمت گیری مازندنومه به سمت فرهنگ، باعث درخشیده شدن و جذب مخاطب شده و روز به روز در حال شکوفایی و رشد بیشتری است.

 همان گونه که از اسم مازندنومه پیداست باید نیاز جامعه ما نسبت به شناخت فرهنگ مازندران را تعمیق بخشیده و این موضوع را از دل تاریخ بیرون بکشد و به مخاطب بشناساند.

*محسن نريمان:تلاش می کنيد واقع بینانه حرکت کنيد

 مازندنومه در حدی که ظاهر می شود خوب ظاهر می شود و تلاش می کند واقع بینانه حرکت کند و دنبال مخاطبینی است که واقع گرا هستند.

 فکر می کنم اینها موفق بوده و مسایل جناحی و سلیقه ای باعث نشده که مازندنومه از رسالت خود فاصله بگیرد.

 همچنین از ذائقه، حقایق و تلاشش این است که تا آنجا که مقدور است عدالت و انصاف را رعایت کند که این یکی از ویژگی های مهم اطلاع رسانی و خبرنگاری است و در تیمی که در مازندنومه ظاهر شده این خصوصیات را می بینم.

در موقع انتخابات انتظار می رود همان روش هایی را که قبلا داشت ادامه دهد. آنهایی که متولیان ثروت و قدرت هستند و از امکانات و امتیازات و قدرت استفاده مي کنند ولی خیلی به نفع جامعه کار نمی کنند، نباید به مجلس راه یابند و اگر مازندنومه بتواند واقعیت ها و حقایق را همانند یک آیینه منعکس کند،می تواند کمک خوبي به نظام بکند که عناصر آزاد،کارآمد و از بطن مردم که قدرت و ثروت ندارند، وارد مجلس شوند.

 ما به دنبال انسان های دلسوزی هستیم که در اعلام مواضع،شجاعانه موضع گیری کنند و مسایلي مثل نام و نشان و تکرار دوره نمایندگی باعث نشود که حقایق را پشت تریبون مطرح نکنند.



    ©2013 APG.ir