تعداد بازدید: 4224

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 10 آذر 1390-20:29

کار زياد،فرماندار بابل را روانه بيمارستان کرد

فرماندار بابل بعد از پایان همایش تحول اجتماعی در شهرستان محمود آباد،به علت افزایش فشارخون،دربخش مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله روحانی بابل بستری شد.


مازندنومه؛زينب حبيب پور،بابل: "محمد مهدوی" -فرماندار بابل-چهارشنبه شب به دلیل فشارهاي ناشي از کار، در بیمارستان آیت الله روحانی بابل بستری شد.

 مهدوي بعد از پایان همایش تحول اجتماعی در شهرستان محمود آباد،به علت افزایش فشارخون دربخش مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله روحانی بابل بستری شد.

 ظهر روز پنج شنبه جمعی از خبرنگاران،برای ملاقات با این مسئول به بیمارستان مراجعه کردند.

 دکتر "حسن حسن نتاج"- مدیر بیمارستان آیت الله روحانی بابل- که همراه خبرنگاران در این عیادت حضور داشت، حال مهدوی را مساعد خواند و گفت:فرماندار بابل به علت فعالیت بیش از حد دچار افزایش فشار خون شد که در ساعات اولیه با استراحت مشکل بیمار رفع شد و در ساعت هاي آینده از بیمارستان مرخص می شود.

"محمد مهدوی" به عنوان سومین فرماندار بابل در دولت نهم و دهم،در تاریخ 31 شهریور ماه سال 1390 از سوی استاندار مازندران به جای یدالله افشار مقدم به اين سمت منصوب شد.

او پيش از اين فرمانده سپاه قائم شهر بود.


  • چهارشنبه 12 مهر 1391-0:0

    باتشکر فراوان ازفرماندار محترم شهرمان به دلیل تلاش شبانه روزی ایشان و همکاران محترمشان.

    • بابلي مقيم تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391-0:0

      سلام آقاي فرماندار
      با تشكر از تلاش ها و كوشش هاي بي دريغ شما

      • يك هم وطنپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 22 فروردين 1391-0:0

        واقعا براي همچين غلط انداز هاي جامعه ابراز نگراني وتاسف مي كنم . تو كه علم پزشكيت درحد صفره به عنوان يك هم وطن بهت پيشنهاد مي كنم ازاين نظرات ندي بهتره چون سوادت رو زير سوال مي بره. كسي هم نگفته اعتقاد داريم فرماندار هاي كه مريض نمي شوندآدم هاي تنبلي هستند اول چشم هاتو خوب باز كن ببين بقيه اين حرف هارو زدند بعد نظر بده. آقاي خط تيره دوم(-) تو كه هيچ اطلاعاتي در مورد پست هاي قبلي جناب آقاي مهدوي نداري بهتره همون خط تيره بموني .

        • چهارشنبه 16 آذر 1390-0:0

          خاک تو سر آقای غلط انداز که تحلیل های این چنینی داره
          آقای فرماندار شب و روز نداره خواب و خوراک نداره زن و بچه نداره در ضمن ایشون شیمیایی
          بدبخت

          • شنبه 12 آذر 1390-0:0

            مهدوی در همین مدت کم چقدر لاغر شده!!بابا ول کن کارها خودش پیش میره به زن و بچه ات برس

            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 11 آذر 1390-0:0

              یعنی شما اعتقاد دارید فرماندارهایی که مریض نمی شوند آدمهای تنبل و کار نکنی هستند. بالاتر از این ها آقای استاندار که اصلاً رنگ مریضی رو نمی بینه اصلاً کار نمیکنه و یا معاوناش ماشاء الله هر کدومشون گردنی دارند به این کلفتی و الحمدالله کشش خوبی هم برای تناول چیزهای خوب دارند که نگو.
              اصلاً این نماینده ها که همشون بدو بدو اینجا و اونجا می روند تا از رقبا در گرفتن رای کم نیارن چرا اصلاً مریض نمی شوند؟ لابد اینها همه اش چون کار متضاهرانه ای می کنند و خلوص نیت ندارند مریض نمی شوند وگرنه هرکسی مثل فرماندار بابل با خلوص نیت یک کمی هم کار بکنند باید به بیمارستان بروند چون به جای اینکه فشارشون پائین بیاید هی بالا می رود.
              راستی این غلط انداز کمی از آگاهی های پزشکی به دور است و می خواهد بداند در اثر فشار کار و زیاد کارکردن فشار باید پائین بیاید یا بالا برود؟ شاید در اثر پرخوری و خوردن غذاهای چرب و چیلی فشار بالا برود ولی فشار کار احتمالاً فشار را پائین می آورد.
              ای غلط انداز کم اطلاع اون مال آقای افشار بود که چون خیلی کار نمی کرد فشارش فقط پائینی می اومد ولی این آقای مهدوی چون خیلی کار می کند فشارش هی می رود بالا.
              این آقای دکتر حسن نتاج لابد یک چیزایی بهش گفتن که بگو این یکی به خاطر فشار کار فشارش به سمت بالا افت کرده و علم پزشکی هم باید به روز بشه تا مردم بدانند تعهد پزشکی اینگونه است که تفسیرش از مریض تا مریض فرق می کند. اگه فرماندار قبلی باشه در اثر فشار کار فشارش افت می کنه ولی اگر فرماندار فعلی باشه اصل بر این هستش که پرکاره و چون پرکاره فشارش هی بالا میره. بابا ای ول دکترجون.

              • جمعه 11 آذر 1390-0:0

                بیچاره تازه اومد مزه پست جدید رو بچشه مریض شد!هول کرد

                • جمعه 11 آذر 1390-0:0

                  خدا شفا بده

                  • یک شهروندپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    پنجشنبه 10 آذر 1390-0:0

                    در این شب های عزیز شفای عاجل فرماندار محبوب بابل را از خداوند خواستاریم.


                    ©2013 APG.ir