تعداد بازدید: 4331

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 26 دی 1390-8:13

ارزیابی خاصی از رد صلاحیت ها ندارم-ادياني

نماينده مردم قائم شهر،سوادکوه و جويبار در مجلس گفت:هرچیزی که در کشور اتفاق می افتد باید در چارچوب قانون و مستند باشد/مفهوم رد صلاحیت را به لحاظ قانونی ، تایید نمی کنم/ رد صلاحیت نهایی مربوط به شورای نگهبان است/چهره های شاخص اصولگرايی و حتی اصلاح طلبان هرچند که کم بودند اما تایید شدند.


مازندنومه:سید علی ادیانی در خصوص رد صلاحیت برخی کاندیداهای انتخابات مجلس نهم به مازندنومه گفت: هرچیزی که در کشور اتفاق می افتد باید در چارچوب قانون و مستند باشد.

وی با بیان اینکه قانون صراحت دارد ، افزود:قانون فصل الخطاب است و در تایید یا رد صلاحیت،میزان قانون است.

نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه،کیاکلا و جویبار در مجلس شوراس اسلامی، در خصوص اینکه رد یا تایید صلاحیت ها بر عهده هیات نظارت است ، بیان داشت: من ارزیابی خاصی از رد صلاحیت ها ندارم.

 وی با اشاره به اینکه مفهوم رد صلاحیت را به لحاظ قانونی ، تایید نمی کنم، تصریح کرد: رد صلاحیت نهایی مربوط به شورای نگهبان است.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رد صلاحیت شده ها حق شکایت دارند، در پاسخ به اعلام نظر در خصوص ردصلاحيت چهره های شاخص اصولگرایی ،یادآورشد: این موضوع را تایید نمی کنم و مصداق را با جمع متفاوت می دانیم.

وی با اشاره به اینکه معتقد هستم که چهره های شاخص اصولگرايی و حتی اصلاح طلبان هرچند که کم بودند اما تایید شدند، خاطرنشان کرد:آنهایی که در هیات های اجرایی رد صلاحیت شدند ، نرم قانون مشخص است و می توانند اعتراض کنند.

 ادیانی در پاسخ به این سوال که برخی نمایندگان بر این عقیده اند که رد صلاحیت ها سلیقه ای انجام شده ، اظهار داشت: رد و اثبات اعمال سلیقه شخصی در این زمینه نیازمند دلیل است.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا رد صلاحیت های گسترده موجب کمرنگ شدن حضور گسترده مردم نخواهد شد، گفت:مردم حضورشان را به گروه ، فرد و یا افراد گره نمی زنند، مردم به خاطر نظام پای صندوق های رای می روند.


  • صلاحیت حسینیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

    با توجه به ردصلاحیت حسینی و علیپور بدلیل نداشتن مدرک فوق لیسانس رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین آقایان اکبری. ادیانی و دکتر نعمت زاده خواهد بود. شایعه سنگین رایزنی های ادیانی برای خارج کردن همشهری خود حسینی از گردونه انتخابات و همچنین هزینه های بسیار زیاد تبلیغات، انتشار دهها هزار جلدی و توزیع کتاب آسیب شناسی انتخابات کارش را کمی دشوار کرده است. پاشنه آشیل اکبری هم نساجی است طلوع صنعت غروب بیکاری وعده او در دوره قبل بود که تاکنون محقق نشده گرچه بیش از ادیانی در جهت احیای آن تلاش کرده است.دکتر نعمت زاده نیز اگرچه دور هفتم با کمترین هزینه و بدون نصب پوستر وارد مجلس شد اما تحقق خواسته های مردم کاری است بس دشوار

    • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

      سلام مازند نومه ای کاش آقای ادیانی با صراحت بیشتری صحبت میکرد ولی خوب اگر الان صراحت باشه خیلی از آرای خودش رو از دست میده صراحت صحبت کردن سبب میشه تا مردم کاندید را خوب بشناسن بنده در تبلیغات خانگی یکی از کاندیدا در استان مجاور با یک سوال کلیشه ای آنچنان کاندید مورد نظر را به صحبت وا داشتم که خیلی از طرفدارانش هم همانجا به من گفتند که به او رای نمی دهند. جناب آقای ادیانی و امثالهم در شهرستان قائمشهر سوادکوه جویبار با صراحت صحبت کنید ممنونم مازندنومه

      • جمعه 14 بهمن 1390-0:0

        ببر ول هکرده تو چه اما ول نکندی. قائمشهر

        • رضا سوادکوهی پاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 4 بهمن 1390-0:0

          آیا آقای ادیانی خود را در رد صلاحیت رقبا بی تاثیر می داند .بهتر است به وجدان خود رجوع کند تا اینکه دم از قانون بزند

          • دوشنبه 3 بهمن 1390-0:0

            ما از طرفدارای آقای ادیانی هستیم برامونم گروه چپ و راستش فرق نمیکنه مهم اینه که از اونا خوب استفاده میکنه تا یه کمکی به مردم بکنه

            • سواد کوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 2 بهمن 1390-0:0


              آقا در سال 84 با افتخار همه جا اعلام می کرد من رییس ستاد هاشمی در مازندرانم حالا میگه من اصولگرا ترین هستم. به مارماهی مانی نه این تمام نه آن / منافقی چه کنی یا مار باش یا ماهی...

              • پنجشنبه 29 دی 1390-0:0

                آقای قربان پور کاندیدای مستقل ساروی عضو هیچ حزب و جناحی نیست و می گوید : "شان و منزلت فرهنگیان بالاتر از گدایی و دلالی از کانونهای ثروت و قدرت است "

                • فاضل از قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  پنجشنبه 29 دی 1390-0:0

                  با سلام
                  آقای نصیری شما اگر ذره ای تعهد دارید تهمت نزنید اگرهم آن شخص برادر یا برادرزاده جناب آقای دکتر ادیانی باشد هم اینجا جای بیان این مطالب نیست ، ذره ای اخلاق هم بد نیست تازه اگر آن شخص فامیل آقای دکتر ادیانی باشد ...!!!!

                  • غلام علی تبارپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    چهارشنبه 28 دی 1390-0:0

                    به نظر من ادیانی خیلی با ذکاوت و دقیق جواب دادند، کجاش محافظه کارانه بود؟؟؟؟؟

                    • نصیری ت..یپاسخ به این دیدگاه 1 0
                      سه شنبه 27 دی 1390-0:0

                      آقای ادیانی لطفا اگر کمی تعهد داری به اون قوم و خویشت در اداره بیمه البرز ساری که برادرزاده یا برادر شماست بفرمایید یا سرکارشان حضور داشته باشند یا آنکه کمی شرافت خدمت بمردم را ضمیمه اخلاق و منش کاری خود نمایند.

                      • قربانی سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        دوشنبه 26 دی 1390-0:0

                        مصداق بارز دم خروس و قسم حضرت عباس همین متن (از دوستان آقای سید علی ادیانی) شما دوست هستید یا؟؟؟ بگذریم .... کاش همه کمتر از یک سال مدیر بودند و حجم کارشان مشابه آقای ادیانی بود. به عنوان یکی از طرفداران ادیانی خوشحالم که میبینم ادیانی بیشتر از نمایندگان دیگر در تیر رس رسانه ها قرار دارد این کاملا گویای پر رنگ بودن حضور این نماینده در مجلس را دارد. با تشکر از مازند نومه

                        • ازدوستان اقای سید علی ادیانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          دوشنبه 26 دی 1390-0:0

                          باسلام
                          ایشان متاسفانه هرگز در بیان نظراتشان صراحت ندازند همین مصاحبه را نگاه کنید چند پهلوست و روراست نیست .خاطر های دارم که نقلش بد نیست دومین بار که ایشان کاندید شدند وخواستار حمایت شدند در جمع عده ای از اهالی سوادکوه خواستیم موضع شفاف خود را درمورد مسائل بیان کند وبگوید جناح چپی است یاراستی؟ جواب دادندمن رئس اموزش وپرورش گرگان بودم وحدس بزنید مدیران گرگان در کدام اردوگاه هستند (یعنی من چپ هستم ) اوکمتر از 1سال مدیر نبودند زیرا اقای تقی پور که رایتی تود ومدیرکل استان .خط ایشان را فهمید واورا برکنار کرد .حال که اوضاع بر وفق اصولگراهاست (بخوانید راستی ها) او میگوید در اردو گاه اصول گراهاست.دم خروس یا قسم حضرت عباس؟؟؟؟؟؟

                          در اینده بیشتر مینویسم .انشائ الله

                          • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            دوشنبه 26 دی 1390-0:0

                            سلام
                            خب جناب آقاي ادياني اين حرف ها را نزنند چي دارن بگن؟ ! !
                            واقعا اگه خودشان رد صلاحيت ميشدن همين حرف ها را بزبان ميآوردن؟

                            • دوشنبه 26 دی 1390-0:0

                              منتقدين آقاي ادياني اينترنتشان قطع شده يا ...!

                              • دوشنبه 26 دی 1390-0:0

                                ماجمعی ازفرهنگیان بابل خواستیم ازدکترادیانی خواهش کنیم ازکریمی بخواهد دست ازسربابل بردارد وبرود درسوادکوه هم مادر زن سلام وهمینکه همانجا کاندید بشه


                                ©2013 APG.ir