تعداد بازدید: 3155

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 28 دی 1390-23:59

يک شب آتش

بازديد مسئولان آملي از خانواده اي که در اثر آتش سوزي همه چيزشان را از دست دادند؛ در اين آتش سوزي همه اسباب و اثاثیه خانه به همراه جهیزيه دختر دم بخت خانواده نابود شد/شورای شهر در حد توان به اين خانواده کمک خواهد کرد/مجمع خیرین شهرستان وعده داد جهیزیه دختر خانواده را تامين کند.


مازندنومه؛عليرضا عزيزکمالي،آمل:چندي پيش يک باب منزل مسکونی در فجر 12 آمل دچار حريق شد که در اين آتش سوزي مهیب،کلیه اسباب و اثاثیه خانه به همراه جهیزيه دختر دم بخت خانواده سوخت و نابود شد.

 یدالله اکبرزاده -فرماندار شهرستان آمل- به اتفاق رئیس شورای اسلامی شهر ، شهردار و هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان با حضور در محل حادثه از خانوده مصیبت دیده دلجوئی کردند.

 فرماندار آمل با اشاره به اینکه براثر بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی زندگی انسان ها در یک چشم برهم زدن به خاکستر تبدیل می شود،گفت: با شنیدن این حادثه بسیار نگران شدیم و تصمیم گرفتیم جهت کمک به این خانواده بازدیدی داشته باشیم.

اکبرزاده با بيان اين که بايد برای سر و سامان دادن به اوضاع این خانواده چاره اندیشی کنیم،افزود: خوشبختانه همه مسئولان اعلام آمادگی کردند و با پی گیري هایی که صورت مي گيرد،تلاش داريم اين مشکل برطرف شود.

 احمد امیرسلیمانی -شهردار آمل-هم ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: پس از بروز حريق ماموران آتش نشانی به موقع به محل حادثه رسیدند اما آتش سوزی وسعت زيادي داشت.

 وی تاکيد کرد: شورای شهر در حد توان به اين خانواده کمک خواهد کرد.

گفتني ست دراین دیدار مجمع خیرین شهرستان هم وعده داد جهیزیه دختر خانواده را تامين کند.



    ©2013 APG.ir