تعداد بازدید: 3392

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 29 دی 1390-0:28

معلمي:عدم احراز صلاحيت،دليل ناکارآمدي کانديدا نيست

امام جمعه قائم شهر گفت: تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی باید به دور از حب و بغض و با رعایت اصل بی طرفی انجام شود/عدم احراز صلاحیت برخی از نامزدهای انتخاباتی در مرحله اول،دلیل بر ناكارآمدی آنان نیست/ بدون لحاظ كردن طرفداری از نامزد انتخاباتی خاص ، باید با هر گونه تخلف برخورد شود.


مازندنومه؛سکينه مريخ،قائم شهر:نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حضور بیشتر نامزدها را سبب فراهم شدن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات دانست و گفت : تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی باید به دور از حب و بغض و با رعایت اصل بی طرفی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی در جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر افزود : حضور در انتخابات حق و تكلیفی است كه بر گردن آحاد جامعه قراردارد و اعضا و عوامل اجرایی انتخابات نیز با رعایت نكات بی طرفی می توانند اعتماد سازی كرده ، زمینه حضور بیشتر مردم را در این عرصه فراهم كنند .

وی از شورای نگهبان به عنوان مجموعه ای كه تایید یا رد صلاحیت نهایی نامزدهای انتخاباتی را اعلام می كند ، یاد كرد و گفت : عدم احراز صلاحیت برخی از نامزدهای انتخاباتی در مرحله اول در شهرستان ها ، دلیل بر ناكارآمدی آنان نیست.

 امام جمعه قائم شهر گفت : عدم احراز صلاحیت نامزد انتخاباتی از سوی هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ها به معنی فراهم نبودن برخی امكانات برای شناسایی فرد مورد نظر است.

 وی افزود : با تحمل و خویشتنداری و رفع ابهامات توسط نامزدی كه احراز صلاحیت نشده،بايد منتظر جواب نهایی از سوی شورای نگهبان به عنوان متولی نهایی تایید یا رد صلاحیت بود .

معلمی از هیات های اجرایی و نظارت انتخابات خواست تا مقدمات برگزاری یك انتخابات سالم و به دور از حاشیه را در حوزه های انتخابیه فراهم آورند و ادامه داد: باید بسترها فراهم شود تا حضور حداكثری مردم پای صندوق های رای را شاهد باشیم.

 وی خطاب به دست اندركاران برخورد با جرایم انتخاباتی هم اظهار داشت : بدون لحاظ كردن طرفداری از نامزد انتخاباتی خاص ، باید با هر گونه تخلف برخورد شود .


  • صلاحیت علیپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 24 بهمن 1390-0:0

    با توجه به ردصلاحیت حسینی و علیپور بدلیل نداشتن مدرک فوق لیسانس رقابت اصلی این دوره از انتخابات بین آقایان اکبری. ادیانی و دکتر نعمت زاده خواهد بود. شایعه سنگین رایزنی های ادیانی برای خارج کردن همشهری خود حسینی از گردونه انتخابات و همچنین هزینه های بسیار زیاد تبلیغات، انتشار دهها هزار جلدی و توزیع کتاب آسیب شناسی انتخابات کارش را کمی دشوار کرده است. پاشنه آشیل اکبری هم نساجی است طلوع صنعت غروب بیکاری وعده او در دوره قبل بود که تاکنون محقق نشده گرچه بیش از ادیانی در جهت احیای آن تلاش کرده است.دکتر نعمت زاده نیز اگرچه دور هفتم با کمترین هزینه و بدون نصب پوستر وارد مجلس شد اما تحقق خواسته های مردم کاری است بس دشوار

    • مسجد صبوریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 21 بهمن 1390-0:0

      عصر امروز طی مراسمی با حضور مسئولین مرکزی جبهه پایداری و جمعی از مردم قائمشهر در مسجد صبوری قائمشهر دکتر نعمت زاده و سید علی ادیانی بعنوان بعنوان کاندیدای مورد تایید این جبهه معرفی شدند گرچه در پایان این برنامه عده ای نسبت به قرار گرفتن ادیانی در لیست جبهه پایداری اعتراض خود را به دکتر آقاتهرانی ابراز داشته و خواستار تجدید نظر شدند. هزینه های سنگین انتخابات، سابقه گرایشات دوم خردادی در دوره های قبل و عدم توامندی ادیانی از جمله اعتراضات ایشان بود

      • سه شنبه 11 بهمن 1390-0:0

        بنظر می رسد رقابت اصلی انتخابات جاری بین آقایان ادیانی اکبری حسینی و دکتر نعمت زاده باشد اختلافات شدید ادیانی و اکبری برسر مدیریت و سرمایه گذاری نساجی ودلسردی مردم و کارگران از این اوضاع و از طرفی اختلافات پنهان ادیانی با کاندیداتوری حسینی کارشان را کمی سخت کرده است از طرفی حسینی نیز با انرژی و انگیزه مضاعف وارد میدان شده تا تجربه مدیریت تربیت بدنی خود را به خدمت بگیرد گرچه رد صلاحیت وی کارش را دشوار کرده است. دکتر نعمت زاده نیز اگرچه به سلامت و دانش بالای فنی دربین کاندیداها شهرت دارد اما غیبت غیرموجه وی و کناره گیری از صحنه انتخابات سئوالات بسیاری را در اذهان ایجاد کرده است به هرجهت از نظر سنجی ها اینگونه بر می آید با ایرادی که به مدرک تحصیلی علیپور وارد شده شانس حسینی و دکترنعمت زاده بیش از بقیه است

        • يکشنبه 2 بهمن 1390-0:0

          نظر نماینده ما در خبرگان نشان می دهد شاید آقایان هیات اجرایی در رد صلاحیت دقت نکرده باشند. باید نگرش را بالاتر برد.

          • يکشنبه 2 بهمن 1390-0:0

            میگویند بیشترین داوطلبین مجلس در قائم شهر بود و بیشترین رد شدگان هم در این حوزه بودند. اگر حقشان رد نبود تایید می شوند و این نشان از در صحنه بودن مردم این خطه است.


            ©2013 APG.ir