تعداد بازدید: 2334

توصیه به دیگران 1

جمعه 14 بهمن 1390-11:20

افتتاح،زير باران

معاون سياسي،امنيتي استاندار مازندران گفت:باید بخش کشاورزی در استان فعال تر باشد،چرا که ما در دو قطب صنعت و گردشگری نتوانسته ایم به حق خود دست یابیم/نرده ها را تازه روز قبل رنگ زده بودند و لباس يکي از خبرنگاران رنگي شد/يکي از مسئولان هنگام خروج از سالن در آب جمع شده در چاله افتاد.(متن+حاشيه افتتاح چند پروژه در مياندرود)


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی :با حضور هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران،عظیمی مدیر کل جهاد کشاورزی و هاشم پور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران ، رجبی فرماندار و جمعی از مسئولان محلی پنج پروژه بزرگ عمرانی، کشاورزی ، صنعتی و ورزشی در میاندورد افتتاح شد.

روز پنج شنبه سالن ورزشی المپیک بادله در زمینی به مساحت 2640 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان، فاز اول پروژه اصلاح ساختار و توسعه شالیکوبی اسلام آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، پروژه ساختمان دهیاری روستای ماکران با اعتباری بالغ بر80 میلیون تومان ،همچنین پروژه بزرگ سردخانه سورتینگ مهر دشت میاندرود که یکی از بزرگترین پروژه های صنعتی استان است با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در میاندرود افتتاح شد.

مدیریت ساختمان جهاد کشاورزی میاندرود هم با معارفه رسمی شبیر موسوی با حضور عظیمی مدیر کل جهاد کشاورزی مازندران آغاز به کار کرد.

* باید بخش کشاورزی در استان فعال تر باشد

هادی ابراهیمی در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت جهادکشاروزی اظهار داشت: سند بالادستی استغال استان آماده است و سند پیشرفت و توسعه کشاورزی هم اراِئه شده است.

وی گفت: در کشاورزی به رشد کیفی خوبی دست یافته ایم اما ظرفیت های این بخش بالاتر از آمار و ارقام است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ابراز داشت: قطعا با راه اندازی اداره جهاد کشاورزی میاندرود با شناسایی فرصت و ظرفیت های خوب این بخش،شاهد شکوفایی کشاورزی منطقه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی گفت:سطح زیر کشت پنبه ، برنج ،تولیدات باغی و دامی زمینه ای برای رشد اقتصادی و توسعه کشاورزی منطقه فراهم کرده است.

ابراهيمي با بیان اینکه راه مقابله با تحریم ها،خودکفایی داخلی است افزود:باید فضای امید را در بین کشاورزان تقویت کرد.

وي با دسته بندی سه قطب کشاورزی ، گردشگری و صنعت در کشور ابراز داشت: باید بخش کشاورزی در استان فعال تر باشد چرا که ما در دو قطب صنعت و گردشگری نتوانسته ایم به حق خود دست یابیم.

اين مسئول گفت:امیدواریم با حمایت دولت و پیگیری مسئولان در بحث فروش محصولات کشاورزی هم شاهد پیشرفت خوبی باشیم.

حاشیه ها

- ساعت 8.30 دقیقه آغاز مراسم بود که با بارش سنگین باران در میاندورد همراه شده بود،به طوری که برای افتتاح پروژه همه حاضران خیس شدند! با این وجود ابراهیمی برای افتتاح سالن ورزشی المپیک گفت که قرآن تلاوت شود.هنگام خروج هم اصرار ميزبانان برای صرف میوه و شیرینی بی نتیجه ماند،تا زمانی که گفتند شیر داغ در این هوا می چسبد که در این خصوص نظر ابراهیمی مثبت بود!

- هنگام بازدید از رختکن و دوش های سالن ورزشی،لباس خبرنگار يکي از خبرگزاري ها رنگی شد! گویا نرده ها را روز قبل با عجله رنگ زده بودند و هنوز خشک نشده بود!

- در افتتاح کارخانه شالیکوبی،بخشدار گهرباران قرآن تلاوت کرد و بعد از افتتاح نیز مادر پیری با اسپند و صلوات حاصران را بدرقه کرد.

- در افتتاح ساختمان دهیاری روستای ماکران،دهیار روستا به علت حضور در جلسه سازمان تبلیغات استان غایب بود و گزارش توسط یکی از اعضای شورای اسلامی روستا ارائه شد.

- برای افتتاح بزرگترین سردخانه منطقه،قاری سوره ای انتخاب کرد که آیه دومش قدري طولانی بود. جمعیت زير باران به آیات قرآن گوش دادند.

- قبل از افتتاح گوسفندی ذبح شد و با لمس انگشت هادی ابراهیمی کارخانه سورتینگ میاندرود استارت خورد.

- بعد از اتمام مراسم،يکي از مسئولان هنگام خروج از سالن در آب جمع شده در چاله افتاد و کفش و لباسش حسابي خیس شد!


  • حامد رهیrahi_hamed@yahoo.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 15 بهمن 1390-0:0

    آقا بی زحمت بخش کشاورزی رو ازاین فعالتر نکنین!!
    فکر کنم در اونصورت کلا کشاورزا باید جمع کنن برن.

    • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

      سند بالا دستی استغال رو اصالح کنید به سند بالا دستی اشتغال

      • شنبه 15 بهمن 1390-0:0

        میاندرود جزو تاریخ ساری میباشد و بدلیل بحثهای بودجه ای فرماندراری جدا گانه افتتاح شد

        • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 14 بهمن 1390-0:0

          اقای ابراهیمی فراموش نکنید شهرستان میاندرودساری .نام میاندرود ان زمانی که قرار بود ازساری جدا شود میاندرو د ساری بود پس بهتر است میاندرود ساری بماند وجلوی تفرقه بین مردم اری گرفته شود


          ©2013 APG.ir