تعداد بازدید: 3002

توصیه به دیگران 87

جمعه 21 بهمن 1390-12:41

مردم توقع دارند ما با هم دعوا نکنيم-متکي

وزير سابق امور خارجه در غرب استان گفت:سناریوی دشمن برای انتخابات این است که حضور مردم بسیار کمرنگ و حداقل شود/در روزهای آینده همه افراد حاضر در لیست اصولگرایان را در تهران گردهم جمع خواهیم کرد/ده سال از روی کار آمدن اصولگرایان می گذرد و ما امروز در سکوی قضاوت قرار داریم.


مازندنومه؛محمدحسين ملايي کندلوسي،نوشهر: وزیر سابق امورخارجه ایران و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که امام خميني سالهای دراز تبعید در غربت را به جان خریدند تا حقانیت اسلام را به اثبات برساند و در این راه نیز موفق شدند،گفت:زمانی که به در بهمن ماه 57 به تهران آمدند بیش از پنج میلیون نفر در تهران از وی استقبال باشکوهی کردند و نیز پس از رحلت این بزرگوار نیز بیش از ده میلیون نفر او را تشییع کردند که در تاریخ هیچ رهبری چنین چیزی دیده نشده است.

منوچهر متکي به حادثه 11 سپتامبر اشاره کرد و اظهار داشت: هنوز ماجرای اصلی حادثه برج دوقلو در 11 سپتامبر روشن نشده است اما غرب این فرصت را پیدا کرد تا بر اساس تئوری هانتینگتون ، میدانی برای مقابله با آن پیدا کند و بر علیه کشوری اقدام کند و این منطق آمریکایی ها است.

وي افزود: یک دهه ترورهای رسانه ای غرب را شاهد بودیم و دشمن تمام توان خود را به کار گرفت تا تفکر اسلامی در جهان نشر پیدا نکند اما در این راه نتوانست موفق شود.

وزير سابق امور خارجه ادامه داد: چاپ کتاب قران و برخی دیگر از کتب دینی در امریکا به حدی گسترش یافت که جز ده کتاب اول در آن شد.

وی گفت: دشمنان ما در این سالها کرسی های اسلام شناسی را دایر کردند تا ببینند این اسلام چیست و نیز تاریخ هشت سال دفاع مقدس ما را بازبینی کاردند تا ببینند در این جنگ چه اتفاقی افتاد که جوانان مسلمان و مومن ایران اسلامی برای شهادت در راه اسلام از یکدیگر سبقت می گرفتند.

متکي اظهار داشت: دشمن با وجود همه تبلیغات منفی که بر علیه اسلام انجام داد اما نه تنها هرگز در کارش موفق نشد،موج اسلام خواهی و بیداری اسلامی رخ داده است که نمونه های بارز آن را امروز در کشورهایی همچون لیبی،تونس،مصر و ... شاهد هستیم و آرای مردمی نیز در این کشورها حکایت از اسلام خواهی و بیداری اسلامی دارد.

وی حضور در انتخابات اسفند ماه را بسیار مهم برشمرد و افزود: رقیب اصلی ما در انتخابات اسفند ماه آمریکا است و استراتژی آن ها نیز مشارکت حداقلی مردم در این عرصه است.

اين ديپلمات سابق ادامه داد: سناریوی دشمن برای انتخابات این است که حضور مردم بسیار کمرنگ و حداقل شود تا از این منظر حرکتی بر ضد ایران در داخل انجام دهند.

متکی با اشاره به حضور جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات اسفند ماه افزود: انتخابات این دوره چند وجهی است و جبهه متحد اصولگرایان در اول ماه مبارک رمضان جلسه رسمی خود را با حضور آیات عظام مهدوی کنی و محمدی یزدی تشکیل داد و در آن ساز و کار استانی خود مشخص کرد.

وی گفت: در ابتدا گزینش نامزد و سپس تبلیغات برای نامزد مورد نظر انجام می گیرد و دراین بین نامزدی که بیشترین رای را در شهرها یا استان بتواند به دست آورد حمایت بیشتری خواهد شد.

اين فعال سياسي اصولگرا تصریح کرد: بر اساس جمعبندی در استانها که در تهران به دست ما رسید ظرف روزهای آینده همه افراد حاضر در لیست اصولگرایان را در تهران گردهم جمع خواهیم کرد و طی جلسه ای برنامه های توجیهی و تبلیغاتی از جمله منشور اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و ... را به آنها اعلام می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ده سال از روی کار آمدن اصولگرایان می گذرد و ما در انتخابات شهرها و روستاها شاهد اقبال عمومی مردم به روبرو شدیم و این نشان می دهد در همه این رخدادها مردم اصولگرایان را تائید و مورد اقبال خود قرار دادند و ما امروز در سکوی قضاوت قرار داریم.

متکی گفت: اکنون کارنامه ای از موفقیت های چشمگیر و فهرستی از عدم موفقیت ها را پیش روی خود داریم و گام هایی که مردم و مجلس برداشتند و در مقابل گام هایی که مسئولان برنداشتند قابل ملاحظه است.

وي در پايان با بيان اين که توقع مردم این است که ما با یکدیگر در درون خود نزاع و دعوا نکنیم،افزود: امیدواريم که جبهه متحد اصولگرا در حوزه نوشهر و چالوس هم بتواند سرافراز شود.


  • يکشنبه 23 بهمن 1390-0:0

    مردم توقع داشتند اصولگرایان نسبت به حقوق اساسی ملت موجوددر قانون اساسی پافشاری کنند و اخلاق را پاس دارند، اما دریغ و صد دریغ!

    • خبر قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 22 بهمن 1390-0:0

      آخرین خبر اینکه دکتر نعمت زاده در لیست مشترک جبهه اصولگرایان . جبهه پایداری و جبهه حامیان ولایت قرار گرفته وی همچنین در لیست جبهه بصیرت و بیداری اسلامی نیز قرار دارد گرچه از قرار معلوم نفر دوم این جبهه ها بعضا ادیانی و یا علیپور قرار داشتند ظاهر علیپور بدلیل نداشتن مدرک فوق لیسانس از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شده است. بدین ترتیب رقابت اصلی انتخابات بین آقایان اکبری ادیانی و دکتر نعمت زاده می باشد.


      ©2013 APG.ir