تعداد بازدید: 3123

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 23 بهمن 1390-15:42

نصرالله نژاد:با برنامه ریزی سفر کنيد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت:پیش فروش اینترنتی بلیت های مسافربری از 23 تا 30بهمن ماه انجام می شود/در ایام نوروز دغدغه ناوگان حمل و نقل نداریم/در ایام پیک مسافرت سرویس های در بستی ونیز محموله های ترافیکی و باری را برای ایمن تر شدن جاده ها ممنوع کردیم/ نرخ بلیت ها در ایام نوروز 20 درصدی افزايش مي یابد.


مازندنومه،اعظم کردان:مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران روز يک شنبه در نشست خبری با اعلام اینکه طرح های نوروزی این اداره کل از 25 اسفندماه آغاز می شود،گفت:این طرح تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

 مجيدرضا نصرالله نژاد با بیان اینکه پیش فروش اینترنتی بلیت های مسافربری از 23 تا 30بهمن ماه انجام می شود، افزود: پس از پیش فروش از طریق سایت های مربوطه ، پیش فروش به صورت مستقیم و حضوری در مراکز پایانه ها، شرکتهای مسافر بری از اول اسفندماه آغاز می شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم با برنامه ریزی مسافرت کنند،تصریح کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مردم در برنامه ریزی های ما برای ارایه خدمات به آنان تاثیرگذار خواهد بود.

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران ضمن اشاره به اینکه در ایام نوروز دغدغه ناوگان حمل و نقل نداریم افزود: 7 هزار و 500دستگاه اعم از مینی بوس،اتوبوس و سواری در استان به مردم خدمات دهی می کنند.

 وی خاطر نشان ساخت: در ایام پیک مسافرت یعنی از 25 اسفندماه تا اول فروردین سال آینده و 12 تا 15 فروردین سال 91 سرویس های در بستی ونیز محموله های ترافیکی و باری را برای ایمن تر شدن جاده ها ممنوع کردیم و در این راستا هیچ پروانه عبوری نیز صادر نخواهد شد.

 نصرالله نژاد با اشاره به وجود 131 شرکت باربری فعال در استان گفت: این شرکت ها در ایام نوروز برخی از مکان های فیزیکی از جمله مسجد و...خود را در اختیار مسافران قرار می دهند.

 وی در ادامه سخنانش به افزایش 20 درصدی نرخ بلیت ها در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: این افزایش نرخ ها با هماهنگی سازمان های صنعت، معدن وتجارت و تعزیرات در راستای حمایت از رانندگانی که در ایام تعصیل مسافر ندارند صورت گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران با بیان اینکه با شرکت های مسافربری که تخلف می کنند برخوردهایی از جمله توبیخ تذکری و کتبی، یک تا 6 ماه تعطیلی و...به عمل می آید، ادامه داد: امسال 3 مورد تعطیلی موقت و چند مورد هم تعطیلی دایمی داشتیم.

 نصرالله نژاد با بیان اینکه تاکید داریم خودروهای حمل و نقل مسافر برون شهری در مراکز رفاهی توقف کنند،گفت: برای این منظور در سال قبل 11 مرکز و امسال نیز 10 مرکز رفاهی به بهره برداری رسیده است ، همچنین درنظر داریم سالانه 10 مرکز رفاهی در استان افتتاح شود.

 وی در خصوص امداد خودروها در جاده ها گفت: بدین منظور یکصد دستگاه وانت بار از ما مجوز گرفتند.

 نصرالله نژاد با تاکید بر اینکه این خودروها در قبال خدماتی که ارایه می دهند مبالغی نیز دریافت می کنند خاطرنشان ساخت: این طرح در محورهای کوهستانی پررنگ تر است.

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران، استقرار 15 دستگاه جرثقیل در پاسگاههای پلیس راه،نیز ایجاد گشت نامحسوس در محورهای مختلف را از دیگر طرح های نوروزی دانست و ادامه داد: در حال حاضر در 10 محور از جمله 4 نقطه محور هراز ،آمل به بابل،ساری به قائم شهر و 3 نقطه در محور کندوان و نور به نوشهر، دوربین های نظارت تصویری نصب شده است که به منظور امنیت بیشتر رانندگان و مسافران این دوربینها به 25 عدد درمحورهای مواصلاتی خواهد رسید.



    ©2013 APG.ir