تعداد بازدید: 3558

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 23 بهمن 1390-16:5

يک اداره کم تر معمولي!

در انتقاد از اداره اي که با تکريم بيگانه است؛براي گرفتن جواب استعلام چند بار مراجعه کردم ولی کسی پاسخگو نيست،یا در اتاق کارمند قفل است یا می گویند برو فردا بیا/اداره ثبت اسناد کنار فرمانداری فریدونکنار مستقر است و مسئولان ارشد شهرستان اگر سرشان را از پنجره بیرون مي آوردند،اجتماع صبح يکشنبه مردم را مشاهده می کردند.


مازندنومه،عظيم غلامي:صبح روز يک شنبه جمعی از شهروندان فریدونکناری طی تماس با ما در مورد تکریم نکردن ارباب رجوع دراداره ثبت اسناد این شهر ابراز تاسف کردند و پيگيري خبرنگار مازندنومه را خواستار شدند.

 "ق . م" که یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است در مورد اینکه برای یک کار کوچک در ثبت اسناد فریدونکنار باید چندین مرتبه رفت و آمد کنیم،گفت:رئیس تازه وارد این اداره،کارمندانش را به مرخصی می فرستد ولی جای گزینی برای شان نمی گذارد و مردم هم با بسته بودن در اتاق کارمند و یا کارشناس سر در گم می شود و باید چند مرتبه مراجعه کنند.

 یکی دیگر از مراجعه کنندگان که دانشجو بود،با بيان اين که مدیريت اين جا اقتدار نداشته و همکارانش نيز از او حرف شنوي ندارند،گفت:در این  اداره به مردم کم محلی و بی احترامی می شود.

 آقای "ک . ا" هم که براي گرفتن جواب استعلامش چندین روز است از دفتر خانه شهر به ثبت مراجع کرده،مي گوید:چندین بار مراجعه کردم ولی کسی نیست که پاسخگو باشد؛ یا در اتاق کارمند قفل است یا می گویند برو فردا بیا! به رئیس اداره موضوع را انعکاس می دهم،فقط نگاه می کند و می گوید باشد، چشم! ولی با گذشت حدود یک ماه هنوز جواب استعلامم را نگرفته ام .

 آقای "ح.گ" که یک مغازه دار است در مورد کارشناسی های ناشیانه کارکنان این موسسه دولتی بیان داشت: بیشتر مردم به جهت متخصص نبودن کارشناسان این واحد چند بار مراجعه می کنند و در بسیاری از مواقع هزینه کارشناسی مجدد را برای پرونده ها از مردم مطالبه می کنند.

به گزارش مازندنومه، فردي که چند ساعت با کارشناسان در اتاقي نشسته بود و با آن ها شوخی می کرد،در راه پله به یکی از مراجعه کنندگان گفت:من حداقل هفته ای 5 روز به این اداره آمد و رفت مي کنم و یک جوری با تعدادی از کارشناسان رفت و آمد خانوادگی دارم ، اگر مشکلي دارید با من تماس بگیرید،جواب پرونده تان را در هر زمینه که باشد کمتر از12ساعت می گیرم ، فقط کمی خرج دارد!

 یادآور می شويم: اداره ثبت اسناد در کنار فرمانداری مستقر است و مسئولان ارشد شهرستان اگر سرشان را از پنجره فرمانداری بیرون مي آوردند، اجتماع صبح يک شنبه مردم را مشاهده می کردند.


  • علی اصغر حسین زاده فرپاسخ به این دیدگاه 0 1
    سه شنبه 2 اسفند 1390-0:0

    بسم الله الرحمن الرحیم
    درود و سلام خدا بر همشهریان عزیزم از خطه مبارک فریدونکنار و آرزو می کنم که زادگاهم سرافراز تر از قبل مسیر پیشرفت و توسعه را سپری نماید.
    چندی قبل در سایت وزین مازند نومه مطلبی تحت عنوان "یک اداره کمتر معمولی"در خصوص اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فریدونکنار نظرم را بخود جلب نمود که توسط دوست عزیزـ آقای عظیم غلامی ـ به رشته تحریر در آمده بود.بعنوان یک همشهری و نه یک کارمند ثبت اسناد ضمن تشکر از این دوست گرامی برخود وظیفه میدانم تا نکاتی را یادآور شوم .باشد که در نگارش آن مرضی حضرت دوست و عنایت اهل بیت(ع) و شهدا لحظه ای مرا از مسیر خیرخواهی شهروندان خطه مبارک فریدونکنار دور نسازد.
    همانطور که مستحضرید ریاست محترم ثبت اسناد و املاک فریدونکنار مدتی قبل به این سمت منصوب گردیدند و این نه بدان معناست که ایشان دارای سوابق مدیریتی نبوده بلکه سابقه درخشان و موفق برادر ذبیحی در ثبت اسناد و املاک لاریجان گواهی بر این مدعاست.مدیری دلسوز، مومن و در عین حال توانمند که اولین رئیس ثبت اسناد و املاک لاریجان بوده و علی رغم وچود مشکلات بسیار از نبود امکانات گرفته تا کمبود نیروی انسانی به لطف خدا توانست در اداره ثبت اسناد لاریجان تدبیری عالی داشته و از آن اداره ، اداره ای پویا، کوشا و در عین حال ارباب رجوع مدار بسازد و اگر نبود لیاقت و شایستگی ایشان و تسلط در امور ثبتی ،یقینا از سوی مدیرکل محترم ثبت اسناد و املاک استان به ریاست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فریدونکنار منصوب نمی شدند و صدالبته اگر همشهریان عزیز با خود ایشان ملاقات نموده باشند صحه بر عرائض این برادر کوچک خود خواهند گذاشت که ریاست ثبت اسناد و املاک فریدونکنار شخصیتی مومن ، دلسوز به نظام و در یک کلام خدمتگذار شایسته ایست برای مردم فهیم و ولایت مدار خطه مبارک فریدونکنار.
    اما آنچه که خاطر مبارک همشهریان عزیز را مکدر نموده بی توجهی برخی از کارکنان این اداره به دغدغه های مراجعین می باشد که اگر از کمبود نیروی متخصص و متعهد در این اداره گله مند باشیم، می طلبد که کارکنان این اداره که غالبا از هم استانی های عزیز ما ـ از شهرهای دور نزدیک ـ می باشند خود را غریبه نپندارند بلکه خود را شهروند خطه مبارک فریدونکنار بدانند و آنگونه رفتار نمایند که در خور شآن مردمی ست که بالغ بر 340 شهید تقدیم اسلام انقلاب نموده اند.
    مطمئنا بحول قوه الهی جناب آقای ذبیحی با مدیریت خویش مشکلات موجود در اداره ثبت را در آینده ای نزدیک برطرف می نماید و با بکارگیری نیروهای متعهد و برخورد با افراد خاطی سعی در رضایت مندی شما مردم خوب و زحمت کش فریدونکنار خواهد داشت چرا که به یقین می داند مردم خطه مبارک فریدونکنار خدمتگذاران خود را همچون مرحوم مجدآرا آنگونه ارج می نهند که همگان انگشت حیرت به دهان می گیرند و افراد سود جو و فرصت طلب در دل این مردم جایی نخواهند داشت.
    علی اصغر حسین زاده فر
    دبیرکل مجمع اسلامی کوثر فریدونکنار

    • سه شنبه 25 بهمن 1390-0:0

      این کارمندان همیشه از افعال معکوس استفاده می کنند کسی قدر زحماتشان را نمی داند خداوند جیبشان را بزرگتر فرماید.

      • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 0
        يکشنبه 23 بهمن 1390-0:0

        اصولاً غلط انداز کمی با این لانه هایی که برای تلکه کردن مردم درست می شود میانه خوبی ندارد.
        لاکردار ها برای صاحبان ملک با کمی هدیه ناقابل یک کارسازی هایی می کنند که نپرس. البته باید دست این ها را بوسید چون بالاخره کار مردم را راه می اندازند.
        از مسئولان که جز نه گفتن کاری بر نمی آید لا اقل این ها حالا با هر نرخی که هست کار مردم را راه می اندازند.
        چند سال است درست در گوشه سمت راست پل تجن در مسیر کمربندی جدید زمینی را به تعاونی جانبازان دادند ولی سازمان مسکن و شهرسازی استان طمع کرده و اداره ثبت هم باهاش همکاری کرده که سند به نام جاننبازان صادر نشود و حالا که کارهای اداری دال بر اثبات مالکیت جانبازان انجام شده هیچ مرجعی مجوز صدور سند به نام آنان را صادر نمی کند. اداه ثبت و اسناد ساری قیمت خرج مربوطه رو بفرماید تا غلط انداز نشون بدهد که یک کار چاق کن حرفه ای است.


        ©2013 APG.ir