تعداد بازدید: 5863

توصیه به دیگران 22

يکشنبه 14 اسفند 1390-21:53

من رَب و رُب نمی دانم چیست!

یادداشت کلثوم فلاحی-خبرنگار-در دفاع از عملکرد ستاد انتخابات مازندران؛ یوسف نژاد علی رغم عملکرد مثبت و کارنامه درخشانی که در مجلس دارد،نتوانست نظر مساعد مردم را جلب کند اما تاکنون هیچ اعتراضی به نتیجه آرا نداشته و هیچ تهمت و افترایی را نیز به رقبای پیروز ، وارد نکرده است/این ها به صف معترضان پیوسته و ادعای تقلب و تخلف را در انتخابات دارند، حال آنکه در قضیه انتخابات 88 کسانی که برخی ادعای تقلب و تخلف در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند ، همین زارعی ها آن ها را جزء فتنه گران می دانستند.


مازندنومه،:انتخابات مجلس نهم با تمام فراز و فرودها ، پایان خوشی به همراه داشت. برخلاف پیش بینی هایی مبنی بر احتمال حوادث مشابه سال 88 در این دوره و احتمال کاهش مشارکت مردم، اما نه اتفاقی افتاد و نه مشارکت کاهش یافت.

مردم به هر دلیل پای صندوق های رای رفتند و نظر خود را در خصوص فرد مورد نظر، اعلام کردند. در این میان کاندیدای برخی مورد اقبال عمومی قرار گرفت و کاندیدای عده ای دیگر هم حائز آرای مردم نشد.

اصلا" بنا نیست هر فردی که مورد نظر و علاقه ماست ، انتخاب شود، میزان رای ملت است که در انتخاب یک فرد، متجلی می شود.

گاه رقیبان شکست خورده و اطرافیان آن ها به دنبال یافتن بهانه های واهی برای توجیه شکست خود هستند که متهم کردن رقبای پیروز در انتخابات ، به تقلب و تخلف تنها یکی از این بهانه هاست.

علی اصغر یوسف نژاد-نماینده فعلی مردم ساری- علی رغم عملکرد مثبت و کارنامه درخشانی که در مجلس دارد،نتوانست نظر مساعد مردم را جلب کند اما تاکنون هیچ اعتراضی به نتیجه آرا نداشته و هیچ تهمت و افترایی را نیز به رقبای پیروز ، وارد نکرده است.

این طرز برخورد نماینده اصلاح طلب مردم ساری،از اوج شعور و درایت او نشان دارد که به آرا و نظر مردم احترام گذاشته است ، اما کاندیدای شکست خورده دیگر ، منصورعلی زارعی-فرماندار سابق ساری- است که نسبت به صحت انتخابات در ساری ، اعتراض کرده و در این راه کمترین کاری که انجام داده تخریب رقیب است.

منصورعلی زارعی تنها نیست و در این مسیر برادری دارد که پس از برکناری از مسئولیت های دولتی اش،اکنون اما جز مسند تخریب ،نمی دانم در چه شغلی به فعالیت می پردازد!

او که کاسه داغ تر از آش شده،به جای برادر بیانیه و نامه صادر می کند و پرواضح است که اگر برادرش پیروز انتخابات بود و مورد اقبال عمومی قرار می گرفت، حتما پاک ترین و سالم ترین انتخابات برگزار شده بود و معترضان به نتیجه انتخابات ، جزء خائنان به کشور و نظام بودند.

امروز این ها به صف معترضان پیوسته و ادعای تقلب و تخلف را در انتخابات دارند، حال آنکه در قضیه انتخابات 88 کسانی که ادعای تقلب و تخلف در انتخابات ریاست جمهوری را داشتند ، همین زارعی ها آن ها را جزء فتنه گران می دانستند ولی امروز خود نقش فتنه را ایفا می کنند.

این ها امروز به صف فتنه ای جدید پیوسته اند و می خواهند حلاوت و شیرینی انتخابات را به کام مردم و پیروزان میدان ، تلخ کنند.

البته چند سئوال است که هنوز بی پاسخ مانده و اگر این موارد تخلف نیست،پس چيست؟

1- هزینه شام های چند هزار نفره را از کجا تامین کردند؟

2-به چه دلیل پیامک های تخریبی انبوه ، آن هم پیش از زمان قانونی تبلیغات ، برای مردم ارسال می کردند؟

3-به چه دلیل در روز 22 بهمن(پیش از آغاز رسمی تبلیغات)که مردم برای تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب به خیابان ها آمده بودند، اقدام به پخش کارت های تبلیغاتی کردند؟

4-چرا آقای فرماندار سابق از ابتدای امسال در محل کارش به طور غیر رسمی ستاد تبلیغاتی باز کرد ،در حالی که هنوز استعفا نداده بود؟

این جماعت تنها به فکر برد هستند و ظرفیت پذیرش باخت را ندارند.بازی دو وجه دارد:برد و باخت.با کوبیدن بر طبل تقلب و تخلف و هوچی گری ، نمی توان آرای مردم را مصادره به مطلوب کرد.

روی سخنم از این پس با رئیس ستاد انتخابات مازندران و معاون سیاسی استاندار -هادی ابراهیمی- است. آقای ابراهیمی، به چه دلیل با این گروه تخریب گر و افراطی مماشات می کنید؟

چرا در مقابل بیانیه های تحریک آمیز آنها که تشویش اذهان عمومی را به همراه دارد ، برخورد نمی کنید؟ این همه اغماض برای چیست ؟ آیا صرف اینکه شما و آنها زاده یک روستا هستید و نسبت خویشاوندی دارید باید در مقابل تمام توهین های آنها به نماینده منتخب مردم-سیدرمضان شجاعی-سکوت کنید؟ آقای ابراهیمی چرا با این ها مانند فتنه گران رفتار نمی کنید؟مگر فتنه شاخ و دم دارد؟

اینان دیروز عده ای را خواص بی بصیرت می خواندند و اینک اگرچه خواص نبوده و جزئی از عوام هستند ، به عوام بی بصیرت تبدیل شده اند و قصد دارند دستاوردهای انقلاب اسلامی وانتخابات پرشور مردم را زیر سوال ببرند.

قانون برای شکایت های انتخاباتی راهکار ارائه داده و بیانیه دادن و خبرنویسی در سایت و بزرگنمایی تقلب و تخلف و سم پاشی علیه نماینده منتخب ، در هیچ قانونی نیامده است.در حوزه بابلسر و فریدون کنار هم نانواکناری-یکی از نامزدها- معترض نتیجه است،اما ضمن آرام کردن فضای ملتهب شهرستان،از کانال های قانونی اقدام کرده و هیچ انگ و اتهام و تخریبی هم نسبت به ستاد انتخابات استان و افراد و شخصیت ها انجام نداده است.

این ها هرگز مجاز نیستند به جای مردان قانون ، فرد یا افراد ، گروه یا یک جریان را به تخلف و تقلب متهم و قصاص قبل از جنایت کنند.

ما آن چه شرط بلاغ بود،گفتیم؛اما گمان نکنیم میخ آهنین در سنگ فرو برود.نقل است که شب اول قبر ، نکیر و منکر بالای سر مرد ساده دلی آمدند و از او درباره خدا و پیغمبر و دین پرسیدند و این که "من ربک،من نبیک..."بیچاره آدم ساده دل گفت:من رَب و رُب نمی دانم چیست،از دسته شاهوردیخانم!


  • رای ما زارعیپاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 6 اسفند 1394-9:16

    بی بصیرت بودن که شد کربلا
    بی بصیرت بودن که شد فتنه 88
    خواهشا بی بصیرت نباشید
    زنده باد زارعی

    • شنبه 30 ارديبهشت 1391-0:0

      نظری گذاشتم که متاسفانه برای نمایش بر روی سایتتان قرار ندادید .

      • جمعه 26 اسفند 1390-0:0

        همه میدونند که حامی آقای زارعی چه جریان و نهادی هست ..... ! رای کیلو چنده !

        • یالثا رات الحسینپاسخ به این دیدگاه 1 0
          پنجشنبه 25 اسفند 1390-0:0

          نظر شورای نگهبان برای همه ما محترم است پس بیا یم تابع قانون باشیم

          • یاران زارعیپاسخ به این دیدگاه 0 1
            سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0


            تو چی میفهمی که رای پاک چیه...

            • دوشنبه 22 اسفند 1390-0:0

              به توصیه مقام معظم رهبری درباره بصیرت که فرمودند:"آن شمری که سر امام حسین (ع) را برید جانباز جنگ صفین بود"، بیچاره سید خدا

              • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

                زارعی ها با اس ام اس مردم را دعوت به ایجاد زنجیره انسانی می کنند

                • جمعه 19 اسفند 1390-0:0

                  شما که زارع رو متهم میکنید چرا حرفی از نحوه رای آوردن ودادن کارت شارژ و فلش و... حرفی نمیزنید؟
                  چرا از رای خریدن ها حرفی نمیزنید....
                  زاعی اعتراض کرده که باید توسط بازرسان بررسی بشه...نگفته بریزید تو خیابون ها و نه...

                  • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

                    فتنه گري به سبك اصولگرائي !!!
                    خيلي باحال شده . اينها به همه ميگفتن فتنه و فتنه گر . الان خودشون شدن عامل دشمن و بهانه به ماهوارها و بحث تقلب و ....
                    متاسفم واستون آقاي زارعي !!!

                    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 0 2
                      چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                      نحوه برخورد زارعی جالب نیست اما عملکردیوسف نژاذدردوره نمایندگی کدام مورذ به نفع ساری بوده؟؟واما جالبتر ازهمه محصول مشترکی از یوسف نژاد و زارعی و ابراهیمی پدید امدبنام شهرستان میاندرود ساری که باعث اختلاف بین مردم شریف ساری شد (فرودگاه و کارخانجات و....)

                      • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                        اقای زارعی......دفترچه عملکرد تمام رنگی که 2 هفته قبل از ااستعفا از فرمانداری چاپ کردی با کدوم پول بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پول کثیف یا پول بیت المال مسلمین؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

                        • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                          فتنه گران ساری در انتظار حماسه 9دی دیگر باشند

                          • محمد صادق کاظمتبار امیریپاسخ به این دیدگاه 1 1
                            چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                            باریکلا به مردم بابل و امیرکلا رکورد بزوننی دست شما درد نکنه آقا ناصری بیشترین رای درسطح شمال کشور بیارده دل رهبر شاد بیه

                            • لبيك يا خامنه ايپاسخ به این دیدگاه 0 1
                              چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                              آقاي همولايتي يه سري به سايت آقاي زارعي بزن با اون نوشته هاي تند و بعد داد بزن كه چه كسي فتنه به پا كرده !

                              • همولایتیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                خانم نویسنده چی فکر کردی قلم دست گرفتی و عکس انداختی حتما فکر کردی خیلی درست مینویسی خطاب من به توئه که اینچنین گستاخانه نوشتی و فتنه به پا کردی اینطور که معلومه خودت هم دست نشانده ی بالا دستیهایی هستی که به قول شما شیرینی به کامشان شد، حتما آینده خوبی را برای شما رقم زدند که اینقدر گستاخانه نوشتی همه آنهایی که پای صندوق های رآی رفتند انقلابشان را دوست داشتند و دارند وآنهایی که رای آوردند این شیرینی به کامشان ، شما چرا این وسط آتیش بیار معرکه شدین یا شاید خواستید خودی نشان دهید که بله من یک نویسنده ام که همه به شما توجه کنند ، نه اینطور نیست اینطور که معلومه شما انگ و تهمت و تخریب را در رسانه منتشر کردید تاسف بر شما

                                • چهارشنبه 17 اسفند 1390-0:0

                                  اجماعا صلوات بر محمد و آل محمد

                                  • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                    امروز پس از تجربه فتنه 88 نباید به حامیان فتنه گری امان داد.امروز باید 9 دی ای در ساری به راه انداخت و برای رضایت روح امام (ره) با این خورده فتنه گران و حامیان ان در هر کجا و به هر طریق جهاد کرد. .......جهاد سیاسی.......حتی جهاد فیزیکی........باید اونها به دست خود مردم سرکوب شوند تا هر که فکر نکند که میتواند با اعمال فشار به اهدافش برسد.........ما جدا از جنود گمنام امام زمان میخواهیم که امان این خائنین که خنجر از پشت میرنند را ببرند.....

                                    • محمدجوادمرادی کیاپیپاسخ به این دیدگاه 0 2
                                      سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                      آقای محترم ،شماکه حتی جرات نوشتن اسم خودت را نداری مدعی چه چیزی هستی ،اگر من بخواهم واقعیتهای که شما عنوان کرده اید را بازگو کنم، چیزهای به مانند خیانت و... می باشد1-دادن تحقیق های کذب وبه دور از واقعیت در خصوص جوانان روستای کیاپی و شهرستان ساری در جهت جلوگیری از بکار گیری جوانان در ادارات دولتی و... 2-سئواستفاده های متعدد از شهداء شاخص کشورهای دیگر مانند لبنان در جهت منافع شخصی خود وخانواده خود 3-انحصار مسجدی خاص وکانون فرهنگی که تمامی هزینه آن از بیت المال بوده که استفاده از این جایگاه ها مستلزم یکسری شرایط خاص برای عموم میباشد واین شرایط ها در خصوص خانواده خودشان وجود ندارد به این دلیل که از وجود این عوامل در جهت رسیدن به اهداف شخصی وقبیله ای خود سئواستفاده کنند 4- اگر بخواهم واقعیت های از ناجوانمردی های شما مربوط به شهید حسینعلی مرادی را بگویم که...
                                      من که به دنبال پست و وجایگاه شغلی خاصی نیستم شما که در دروره قبل از دکتر سید رمضان شجاعی حمایت می کرده اید چرا در این دوره ایشان را بر تمی تابید وجلوهای جدید از ایشان عنوان می کنید. بنده به مانند شما برچسبی نیستم چرا که29 سال پیش هک وثبت شده ام وبرای این انقلاب عزیزتر از جان را تقدیم نموده ام

                                      • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                        /متن کامل خطبه‌های نماز جمعه تهران/ اتحاد و همدلی علاج قطعی بسیاری از مشکلات است
                                        از توطئه‌ دشمن در کار انتخابات غافل نشوید؛ القای فضاى اختلاف و ناامیدى نشود

                                        خبرگزاری فارس: مسئولان از توطئه‌ دشمن در کار انتخابات غافل نشوند. کسانى هم که در انتخابات رأى نمى‌آورند، مواظب باشند کلاهى که سر رأى‌نیاوردگان سال 88 رفت، سر آنها نرود؛ فریب نخورند. همه‌ نامزدهاى انتخابات و هوادارانشان، خود را مقابل توطئه‌ احتمالى دشمن مسئول امنیت بدانند. انتخابات را متهم نکنند؛ کسى آب به آسیاب دشمن نریزد؛ در تبلیغات، القای فضاى اختلاف و ناامیدى نشود.

                                        • محمدجوادمرادی کیاپیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                          آقای که حتی جرات نوشتن اسم خودت رو نداری من همین واقعیت رو بگم که و حضرتعالی را از خواب و توهم بیدار کنم من فرزند شهید حسین علی مرادی کیاپی هستم .همان شهید حسین که در روز به خاک سپار او چه کارهای ....چرا به این شکل من آماده مناظره باشما هستم به صورت حضوری .
                                          بنده با خاطرات پدر شهیدم بزرگ شده ام
                                          نامه امام علی(ع) به مالک اشتر: ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی
                                          بند به فرمایشات مقتدا خود احترام می گذارم و منتظر مناظره با شما هستم .

                                          • مرا تو نشانه بخوانپاسخ به این دیدگاه 0 1
                                            سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                            بنده یکی از مسئولین انتخابات در ساری هستم چند نکته بدانی بد نیست 1 اعتراض به هر دلیل یا با هر عنوانی در لواح قانون حق شرعی و عرفی و قانونی هر کاندیداتور می باشد پس اینقدر تند روی نکنید 2 همگی میدانیم که نیمی از روال انتخابات با رایانه و بصورت ارسال دیتا بوسیله جی اس ام مودم انجام گردید شخصا حدود 20 صندوق را میشناسم که در ساعت 21 شمارش آرای آن به پایان رسید هرچند در صورتجلسه آن با دست قید شده بود ساعت 23 ولی بطرز ناشیانه ای این صورتجلسه در ساعت 21.30 به وزارت کشور ارسال شده بود برای پیگیری آن به دیتا بیس وزارت کشور مراجعه نمایید 3 شخصا با سربازرس وزرات کشور در ساعت 22 روز جمعه صحبت داشتم ایشان فضا را شدیدا مسموم میدانست قرار بود در گزارشش اعلام نماید اینکه اعلام نمود یا خیر را به وجدان بیدار وی واگذار می نمایم 4 حقیر شاهد خرید و فروش آرا بودم در موقع دستگیری افراد نیز حضور داشتم چرا آقای... وساطت نمودند و آزادی آنها را رقم زدند جای سوال و کمی تامل است 5 دوست خوبم فراموش نکن حق گرفتنیست و نه دادنی انتظار نداشته باش که بنشینی و حقت را بیاورند در خانه ات تحویلت دهند 6 خانم نویسنده قلم امانتی دست توست روزی باید قسم خداوند را جواب پس دهی تو رو به مقدساتت قسم آیین سیاست بازی و جانب دارانه را به آیین مقدس نویسندگی در نیاویز وای به روزی که در آید پشت کلامت همان پول کثیف خوابیده

                                            • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                              كاش كمي هم از واقعيت هاي كه گفته شد مينوشتيد شما كه مورد حمايت آقاي دكتر هستيد الان جايگاه شغليتان كجاست ؟ آيا اينمه نيروهاي كه كاشته حق آنها بوده ؟ ميزان حقوق و ... كه در عمرشان هم فكرشان نميرسيد و...

                                              • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                حالا دوکلوم هم از من -مادر حوا - بشنفین . اخه ما شنیدیم که نقد خوبه و باعث پالایش میشه ولی نوع ابدوغ خیاری اونو نمیگن که ! این خانم نویسنده چرا یه جور لمپن بازی راه انداخت و بعضی ها هم فکر میکنن اگه دوتاخط بنویسن شدن تئوریسین... ننه جان مادر به قربونتون این اراجیف در شان ما نیست که شما ردیف میکنین . مثلا این غلط انداز که معلومه شهوت کلام داره خیال میکنه ردیف کردن یک سری عبارات اونو نویسنده میکنه.....اخه مادر به فداتون بده زشته اینجوری توهین به مردم نکنین بزارین قانون و مسئولین با خلاف برخورد بکنن . توی این حرفا بعضیا که ادرس سرراس میدن از بخور و بپاش و تقلب وحتی اسامی رو هم میگن که سایت شما حذف میکنه ببینم نکنه خود شما خانم نویسنده که همیشه عکس اونجوری هم میزاری کنار اراجیف خودت تعمد داری میونه اتش روشن بشه تا تو بگی به به عجب چیزی نوشتم... اخه فدات شم عیبه چرا سایت شما هر مزخرفی از هر چه میدونم نویسنده یا خبرنگاری رو چاپ میزنه به این مردم راس راسی احترام بزارین و به رای و انقلابشون ننه جان تو هم حیا کن و اینقد پرت و پلا نگو

                                                • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                  ما جمعي از امت حزب اللهي ساري‌، از اداره كل اطلاعات استان مي خواهيم كه فضاي آلوده اي رو كه آقاي زارعي كوچك با حمايت جريان حامي ايشان مثل آقاي سردار،ش و جريان همسو را شناسائي و بر خورد نمايند . به اميد كمك سربازان گمنام اما زمان (ع) ، اينكه اين جريان شكل گرفته فضاي ساري رو با هدف قبلي ( در صورت راي نياوردن )به سمت آشوب بكشند برخورد شود .

                                                  • محمدجوادمرادی کیاپیپاسخ به این دیدگاه 0 1
                                                    سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                    جناب آقای منصور علی زارعی چرا در ایراد کلام از پولهی کثیف استفاده میکنید مگر یادتان رفته که در یادواره شهدای میاندرود که در روستای کیاپی برگزار شده بود جنابعالی و اطرافیان محترمتان برای استارت تبلیغات انتخاباتی از پول بیت المال خرج های کلان کرده اید ،آیا می توانید پاسخ شهداء را بدهید ؟ خرج پول بیت المال مشکل شرعی دارد یا استفاده از پولهای کثیف ؟ یادت کنه نرفته دروره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی که جنابعالی متولی برگزاری انتخابات بوده اید آیا همین اعتراض شما را حجة الاسلام والمسلمین عبدالحمید عبدالاحد به عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی به شما ارائه نداده بود ؟ پاسخ حضرتعالی این بود انتخابات بسیار سالم برگزار شده وهیچ گونه ضعفی در آن دیده نمی شود وباید به حضور ارزشی مردم احترام گذاشت ،البته با این شرایط که ایشان از پول بیت المال در هیچ زمان زندگی خود استفاده نکرده بود. مطالب بسیار مهم تر دراختیار اینجانب می باشد که اگر لازم باشد به عرض مردم شریف شهرستان ساری وحومه می رسانم

                                                    • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                      اگر شما مدعی هستید آقای شجاعی(دکتر)إ تقلب نکرده پس با آن همه حمایتهایی که مرحوم کردان از ایشان کردند چرا نتوانست رای اول را بیاورد آن هم با اختلاف سی هزار رای ؟؟ در ثانی تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . مطمئنا تقلبی صورت گرفته که آقای پیگیر آن هست.

                                                      • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                        اقای زارعی یادت می اید در شب 21 ماه رمضان به روستاها سر میزدی و با بودجه (نمیتوانم مثل اخوی مجتبی چشمانم را ببندم و متهم کنم ) نمیدانم بودجه کجا سکه به مسابقات قرانی میدادی یادش بخیر هر کس حمد هم بلد بود جایزه میگرفت
                                                        این حیف و میل نبود مومن خدا در شهر میگویند داری 30 سال سابقه خود را بخاطر یه نمایندگی مجلس خراب میکنی بیدار شو برادر بیدار شو .. یعنی تمام تلاشت در این سالها برای پست و مقام بود ؟؟؟؟ تمام کن این بازیها رو

                                                        • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                          غلط انداز بازم اومدی؟ خوش اومدی

                                                          • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                            خانم فلاحی مطمئنا خیلی تند رفتی اعتراض حق نامزد است و اینقدر بی پروا تهمت زدن و دروغ گفتن نیز جزء فتنه گری است که شما به پا کردید احتمالا از طرف آقایان قول پست و مقامی را گرفتی که تا مرز تهمت پیش رفتی قلم زدن و قلم دست گرفتن خوب است به شرطی که آبروی مسلمانی ریخته نشود همانطرو که که در قرآن آمده ن و القلم و ما یستطرون ، اگر در اختتامیه نمایشگاه مطبوعات خوب به صحبت های حجت الاسلام ابراهیمی گوش میکردی به این نکته تأکید داشتند که قلم خود را برای خدمت به خلق خدا به نگارش درآورید نه اینکه با تهمت و افترا آبروی مسلمانی را بریزید بیشتر در این زمینه تأمل کنید .

                                                            • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                              خدایا سید شجاعی را از شر 2 برادر رادیکال در امان بدار . خدایا تو شاهد بودی که سید رمضان را با تمام قوا تخریب کردند و او سخنی در دفاع از خود نگفت و شاهد بودی که در روز انتخابات همه خریدند اما او گفت هر کس این پیشنهاد را داد از ستاد بیرون کنید و نخرید اما اینان ظالم تر از این حرفها هستند و کرده خود را به گردن سید ما می اندازند خدایا به ما و شجاعی و مردم این شهر صبر بده تا بتوانیم این ادمهای قدرا طلب و جا نماز ابکش رو تحمل کنیم

                                                              • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                                بروبد ببینید که مطلب آن سایت مثلا اصولگرا را چه سایتهایی سوءاستفاده کردند؟تقلب در انتخابات ساری در سایتهای بالاترین-ایران خبر-آزادگی-دانشجوآنلاین و..همه اینها خبرش را از همین سایت زارعی گرفته اند!!!خوراک به دشمن داده اند

                                                                • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0


                                                                  شما قرارست کجا استخدام بشی که بی پروا به ارائ ملت توهین میکنی؟

                                                                  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                                                    سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                                    آقای مجتبی زارعی برادر آقای منصورعلی زارعی یکی از کاندیداهای شکست خورده در ساری که خود را همانند غلط انداز بدبخت و مغبون می داند، از سر تند مزاجی و گنده دماغی روی به تحلیل های تند آورده و آنچه شاید خود همانند غلط انداز در انتخابات برای جناب برادر خود انجام داده را به سایرین نسبت می دهد. آقا غصه نخور دوره های بعدی هم هست. غلط انداز که نمرده خودش آستینش را تا مرفق بالا می زند و برای اخوی گرامی با همان پول های کثیفی که بعداً تمیزش می کند آنقدر رای جمع می کند که بشود نماینده اول شهرستان های میاندرود و ساری. اصلاً می دونید آقا یکی از دلایل کم رویکرد مردم به اخوی چه بود؟ باور کنید غلط انداز تقصیری نداشت. یکی از دلایل این بود که مردم می گفتند این که هنوز به مجلس نرفته همه را متهم به بی دینی می کند و هی اتهام پشت اتهام می زند، به مجلس که راه پیدا کند حتماً فضای شهر را تیره و تار می کند و هم نیروهای قابل رو از شهر می تاراند. در شرایطی که هم شهرها رو به اتحاد و اتفاق آوردند که از منافع مشترک همدیگر دفاع کنند و نیروهای همدیگر را تضعیف نکنند و به آنها شخصیت بدهند غلط انداز که نمی داند چه مرگی شده که در ساری دارند همدیگر را لت و پار می کنند. شما آقا کمی از این بابلی های عزیز یاد بگیرید که چه جوری با هم کنار می آینده و همه بر روی پایتخت سیاسی و فرهنگی بودن آن و کلانشهر جلوه دادن آن تبلیغ می کنند و خجالت هم نمی کشند. البته غلط انداز که از اونور بابل است به خاطر این موضع که از شعور بالای آنان حکایت می کند آنها را تمجید می کند. آقا شما چرا طوری حرف می زنید که مردم می گویند این دو برادر را با هشت من عسل هم نمی شود خورد؟ این جور تند و تیز نویسی و متهم کردن افراد و به هر دری زدن برای اینکه خود را مومن تر و مسلمان تر و تابع تر از همه نسبت به ولایت فقیه نشان دادن نتیجه ای جز توسعه تفرقه و انشقاق در ساری ندارد. من غیر ساروی دلم برای مرکز استانمان می سوزد چون این مرکز استان تنها متعلق به ساروی ها ندارد بلکه به همه اهالی استان تعلق دارد. غلط انداز اینقدر شعور دارد که بفهمد بخش مهمی از منافع استان در قوی بودن و متحد بودن مرکز استان رقم می خورد. شما تمام ظرفیت های رفقای حاج منصور رو در سپاه و بسیج بکار گرفتید و با سردار شمشیربند دست به یکی کردید و چقدر پولهای کثیفی که مدعی هستید را برای همین مردم خرج کردید که در برخی از روستاهای میاندرود برای اخوی رای جمع بکنید (بخرید) اما عمل مشابه اگر توسط هواداران کاندیداهای رقیب صورت گرفته باشد که اثبات آن خیلی سخت است و اعلام قبل از اثبات آن به مطبوعات و جوسازی و تشویش اذهان عمومی هم جرمی است که مدعی العموم باید علیه شما پیگیری کرده و به وظیفه حاکمیتی خود عمل کند. چرا رفتار مجرمانه از خود در اعلام عمومی ارتکاب یک جرم فرضی از خود نشان می دهید؟ غلط انداز را با خود همراه کنید که بتواند از مواهب این تندروی های ذاتی شما بهره مند شود و تلخی ذائقه شهروندانتان را مشاهده کند. البته ۶۰ هزار رای که با هنرمندی برای اخوی جمع شد ارزشمند است و یک ذخیره بزرگی است که می توانید به آن افتخار کرده و فخر فروشی کنید. البته کار بزرگتان شکستن همشهری اصلاح طلب و خارج کردن او از دور انتخاب شدن بود. حرف دیگری که مردم ساری در انتخابات داشتند این بود که عمیقاً از جدایی میاندرود از ساری شاکی هستند و اگر روستاها نبودند فرماندار ساری در ساری از رای قابل توجهی برخوردار نبود. غلط انداز بر خلاف شما چون فقط سکونت موقتی در ساری دارد این پیروزی را برای سوء استفاده های بعدی هم که شده به جناب آقای مهندس دامادی که رکورد شکنی کردند و جناب آقای دکتر شجاعی که خیلی غصه خوردند و هنوز هم نگران هستند که پیگیری های شما آیا ایشان را به زمین زده و برادرتان را به قدرت می رساند یا نه، از صمیم قلب از اون ته ته قلب تبریک عرض می کند تا کمی دلتان را بیشتر بسوزاند و بدانید که بحث دل آزار برنده و بازنده همیشه هست و بفهمی که آقای شجاعی الآن از دست شما چه می کشد؟

                                                                    • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

                                                                      خطاب به مرضیه:
                                                                      کسی به اعتراض قانونی زارعی خرده نگرفته ، اما هوچی گری و داد و بیداد راه اعتراض نیست. اینا قانونی وارد نشدن، فکر می کنن دوره عربده کشیه که هرکسی بلندتر عربده بکشه زورش هم بیشتر می شه

                                                                      • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                        اقای زارعی .شجاعی نماینده ای بود که هم علیه فتنه 88 موضع گیری علنی کرد وهم اولین کسی بود که در نطق پیش از دستور علیه جریان انحرافی سخن گفت. و همان موقع شما فرماندار ی بودی که حتی شبهه وابستگیتان به جریان انحراف مطرح بود چه برسد به موضع رسمی علیه ان که هیچگاه توسط شما مطرح نشد. و البته هیچ گونه موضع گیری علیه فتنه 88 از شما مشاهده نگردید.حالا حق غیر از این است که مردم ولایتمدار ساری به شجاعی رای میدهند نه به شما و موقع فتنه انگیزی شما و اخوی تان از او حمایت کنند نه اینکه برای شما اردو کشی کنند...............افتاد الااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                                        • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                          مقام ولایت امر حضرت ایت الله خامنه ای دامت برکاته: جمهوری اسلامی هیچگاه اهل خیانت در رای مردم نیست........{نماز جمعه در 29 خرداد 88 پس از فتنه}

                                                                          • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                            اقای زارعی.چرا مسئولین نظام را وادار به برخورد با قانون شکنی های خود میکنید؟......چرا نظام را نسبت به خود و همدستانتان و کسانی که با شما قصد ایجاد فضای ضد ملی و ضد اسلامی دارند حساس میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا خود و مسائلتان را تبدیل به موضوع امنیتی میکنید؟؟؟؟؟ چرا مردم را مشوش میکنید؟؟؟؟

                                                                            • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                              اقای زارعی مردم را دعوت به شورشمیکنید و ناامنی .اگر اتفاقی بیفتد مسئول ان شما و همه همدستانتان هستید.

                                                                              • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                میبینید امروز داعیه ی زارعی چیست:میگوید من میفهمم و شورای نگهبان . استانداری . ماموران انتظامی و امنیتی نمی فهمند ...پس فریاد میزند ای مردم بریزید تو خیابونا.........ای جمهوری اسلامی رای ما رو پس بدید........... احتملا دو روز دیگه هم میگن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران..... مردم را با پیامک دعوت به شورش میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟ خود را درساری تبدیل به منافقین مطرود نکنید

                                                                                • حزب اللهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                  دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                  به ولای علی و به ولایت سید علی و به روح روح الله قسم حزب الله اجازه هیچ گونه فتنه انگیزی را به افراد فریب خورده در ساری نخواهد داد.شاید عده ای از بچه بسیجی ها به زارعی رای دادند ولی حالا ایشون میرود که به همراه برادرش از سران فتنه در ساری شود و اون روز دیگر حزب الله ولایت ونظام را رها نکرده و او را ترجیح نخواهد داد بلکه تو دهن اونها خواهد زد.

                                                                                  • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                    جراتش داشته خریده،حالا حاشیه چرا.....

                                                                                    • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                      با سلام بنده ناظر يكي از كانديداها در يكي از بزرگترين حوزه‌هاي قائم شهر بودم. تخلفات حضرات به لحاظ حضور افراد ناشناس و وابسته به آقايان: ...و... در بيرون حوزه و چسبيده به ديوار حوزه و همچنين داخل حوزه به صورت گروهي و تبليغ علني براي كانديداهاي مورد نظر بيداد مي‌كرد. البته داخل حوزه بيشتر براي آقايان ...و ...خصوصاً بيشتر مشهود بود. اعتراضات مكرر به نماينده فرماندار، شوراي نگهبان و بازرسان دوره‌يي ره به جايي نمي‌برد و دوستان در نهايت خونسردي برخوردي نمي‌كردند. آقايان حتي زحمت تشكيل صف در حوزه را نمي‌دادند تا به اين طريق حضور افراد ذي‌نفوذ مشهود نباشد. جاي بسي تعجب است كه آقاي فرماندار قائم شهر اعلام مي‌كند كه تخلفات در حد 2 الي 3 مورد بيشتر نبود. پس بگذاريد رسماً اعلام كنم آقاي فرماندار بررسي فرماييد كه آقايان ... در حوزه مسجد جامع ... و مدرسه عبدالمنافي، ... در شعبه ... كياكلا، ... رئيس شوراي روستاي ... در حوزه ...و اين روستا، برادران ... در حوزه ... كياكلا با خريد رأي با پرداخت پول مرتبط با كدام كانديداها بودند. بررسي فرماييد تبليغ رسمي عضو هيأت اجرايي ( نويسنده رأي ) در شعبه ... قائم شهر مربوط به كدام كانديدا بود؟؟ بررسي فرماييد حضور فيزيكي 40 دقييقه‌يي الي يك ساعته آقاي ... در حوزه امام زاده عبدالحق زيراب بر اساس كدام ماده قانوني در روز رأي گيري بود؟؟ بررسي فرماييد توزيع بسته‌هاي حاوي مبالغ 20 هزار تومان پول، خودكار، cd و ... در روز انتخابات توسط عوامل آقاي ... در حوزه‌[اي ياد شده بر اساس كدام قانون انتخاباتي بود؟؟؟؟ خواهشاً فقط بررسي و پاسخ دهيد/

                                                                                      • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                        فتنه گر و متقلب کسی است که رای می خرد و پول کثیف می دهد.

                                                                                        • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                          خانم محترم، اعتراض مطابق قانون بهیجوحه مصداق فتنه نیست. ضمناً هر کس خرید هزاران رای توسط یکی از مسئولان ستاد شجاعی که دستگیر شد انکار میکند یا خبر ندارد یا منافعش ایجاب نمیکند

                                                                                          • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                            برادر عزیزم زارعی جان،چرا تهمت میزنی و باطناب پوسیده ی رفقای ناباب توی چاه میری، من میخواستم به شما رأی بدم،ولی روز پنجشنبه وجمعه توی یکی از مناطق ساری،رفتارگروهی از طرفدارانت، که...بگذریم،پشیمانم کرد.برادربسیجی،مقصرخودتی،چراجوگیرشدی؟بعدهم روزجمعه بااهل وعیال بفرموده ی رهبرفرزانه،پای صندوق حاضر و به دکترشجاعی رأی دادم.چون آقا فرمودند:اصلح،آره نازنینم،اصلح ،آره فدات شم،اصلح. اینو به اخوی محترم هم بگو :هزاربارکلمه ی اصلح رو بنویسه و فرمایشات آقاروهم چندباره گوش کنن.

                                                                                            • به نام خداپاسخ به این دیدگاه 0 1
                                                                                              دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                              آقاياني كه ميگويند شجاعي راي خريده با چه برهاني اين حرف غير اخلاقي رو ميزنند . من تعجب ميكنم از اين جريان فتنه شكل گرفته در ساري ! بر همه عالم و آدم مشهود بود كه يك ماكسيما براي آقاي ... راي ميخريد و صندوق عقب رو بالا ميزد و پول ميداد . حالا آقاي شجاعي راي خريده ؟ شما ها كه انقلابي هستيد تا حالا رفتين زير بارون راه پيمائي؟ من زير بارون 22 بهمن امثال ديدم كه آقاي زارعي برگه هاي تبليغاتي پخش ميكرد . اين ها خلاف قانون نيست ؟ از آدمهاي بي انصاف كمي بيذازم ! مگر شجاعي چه گناهي كرده كه جريان فتنه جديد به سمت آن حمله ور شده ؟ چرا آقاي ... رو زير سوال نميبرند در نطق هاي كوبنده مثلا اصولگرايانه شان !!!! در ستاد آقاي ... كسي كه ورود ميكرد به ستاد با يك كارت شارژ مورد استقبال قرار ميگرفت ! چرا به راه آهن نمي رويد و استعلام نميكنيد كه قطاري كه آمد و مسافران غير بومي همه مي گفتند ستاد آقاي... كجاست ؟ نزديكترين صندوق كجاست ؟ و ...... هو الحق

                                                                                              • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                همين طرفدار آقاي زارعي جلوي درب يكي از مساجد ساري وايستاده بود و به اهالي محل ميگفت حتما به آقاي زارعي راي بدهيد . هر كس را به يك روشي متقاعد ميكرد و چون همه آشنا هستند و همسايه از رو خجالتي اينكارو ميكردند و به آقاي زارعي راي ميدادند . من خودم با چشماي خودم ديدم . حالا نميدونم چرا اين آقاي زارعي دنبال اين حاشيه ها ميرود . انشاالله بشه از توانمندي ايشان در كابينه و يا جاهاي ديگر استفاده كرد . ايشان با خط گيري به اين سمت بيشتر شخصيت سياسي خودشان را زير سوال ميبرند . و خيلي بايد مواظب باشند كه با آبروي خود بازي نكنند .

                                                                                                • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                  انشاءالله آتش فتنه ای که برافروختی به زودی خاموش خواهد شد ،وهمگان یقین می کنند که شما ها چه کاره هستید ،اما این را بدانید که روسیاهی فقط برای کسانی است که سیاه نمائی می کنند،ولاغیر ،مطمئناً زارعی شائبه تقلب را مطرح نکرد وفقط از یک حق قانونی که قانون برای همگان قائل شده استفاده کردند واین خیالبافی ها تنها زائیده فکر شما ودست اندرکاران پشت صحنه است ،خواستی نشر بده ،خواستی نده ،حقیقت همینیه که گفتنم

                                                                                                  • افسانه فلاحی پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                    دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                    همیشه وقتی قرار است یکی از بین چند تن انتخاب بشود ، بازنده دلایل خودش را در توجیه ناکارآمدی اش در ترازوی ( رقبا دست به تخریب زدند ) می گذارد و برنده در کفه ی ( ملت قادر به تشخیص سره از ناسره اند ) میزان را رای مرم می داند.
                                                                                                    اما صحبت بر سر این است که چه می شود که عده ای از منتخبین پس از نزول اجلال بر کرسی وکالت ، آنچه درفشانی نموده بودند را از خاطر برده و وارد بازی های سیاسی می شوند که هیچ ربطی به سود و یا زیان مردم حوزه ی انتخابیه اش ،ندارد.
                                                                                                    براستی مردم در کجای برنامه ریزی وکلای مجلس قرار دارند . اینکه شعار های زیبا در زمان انتخابات بر زبان جاری شود و پول های بی زبان خرج هزینه های تبلیغاتی ، نه راه گشا خواهد بود و نه دوام و بقای کاندیدا را تضمین خواهد کرد.
                                                                                                    پس چقدر خوب است که فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانند.
                                                                                                    وبلاگ خبری http://reporter2.blogfa.com/ به روز شد .

                                                                                                    • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                      اقایان از همه برتر اخوین زارعی لطفا کام انتخابات و حضور حماسی مردم را به کام انها تلخ نکنید هر کاری که دوست داشتید در انتخابات کردید کسی ندید اینقدر این سید خدا را اذیت نکنید از جدش بترسید از ما گفتن

                                                                                                      • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                        خود زارعی از شب قبل مشغول خرید ارا بود رای خوابگاه دانشگاه کشاورزی را کامل خریداری کرد و در منطقه طالقانی اول و دوم بشدت به مردم در روز انتخابات رسیدگی میکردو به شدت به اونها پول و ناهار میداد

                                                                                                        • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                          انتخابات خوب است،خیلی خوب است،خیلی خیلی خوب است...تا موقعی که اخوی رای بیاره!وگرنه اخ است،تقلب شده است،تخلف شده است،بیخود است،دموکراسی مال خارجی هاست و...!!!

                                                                                                          • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                            1- خیلی جالبه! خانم فلاحی و این سایت که عمق تفکرات و اعتقاداتشون برای همه روشنه دارن دم از انقلاب و فتنه و ... میزنن 2- صحبت از تخلف یک کاندیداست نه تقلب در انتخابات... کسی به سلامت انتخابات شک نداره. اگه داشته باشه اشتباه میکنه، حتی زارعی 3- همه میدونن آقای شجاعی چقدر رأی خریده و چه تخلفاتی کرده، دوره قبل هم همینطور بوده... پس نیاز به سیاه نمایی نیست. 4- همه میدونن خیلی از مدیران استان مشمول حمایت آقای شجاعی بودن و هستن و متاسفانه چقدر از بیت المال دولتی برای ایشان خرج شده! 5- عزیزان به اصطلاح اصلاح طلب با شکستی که خوردن چیزی ندارن روش مانور بدن... گیر دادن به این چیزها 6- تاکید بر بند قبلی! به یارو گفتن: اگه وسط دریا بیافتی و داری غرق میشی چیکار می کنی؟ گفت: دستمو بلند می کنم شاخه درختو می گیرم. گفتن: وسط دریا درخت کجا بود؟ گفت: مجبورم، می فهمی؟!

                                                                                                            • وحيد جعفري زيدپاسخ به این دیدگاه
                                                                                                              سه شنبه 18 اسفند 1394-21:27

                                                                                                              احسنت سر بسته كفتي كامل بكم بي برده در تمام مطالب ...

                                                                                                            • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                              تنها دلیل رای نیاوردن یوسف نژاد عملکردش تو حوزه انتخابیش(ساری) بود که ضعیف بود اما عملکرد ملیه خوبی داشت

                                                                                                              • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                                اوهوی
                                                                                                                اینان رو با اینان دیگه چه مربوط!
                                                                                                                تا دلت خاست عقده گشایی کردیا
                                                                                                                زارعی و دادای اون شاید خیلی کارا دارن میکنن ،اون اونا چه ربطی به ما داره که هنوزم از فتنه 88 نفرتمون در میاد و هنوزم در بدر دنبال بی بصیرتایی مث شماییم!!!
                                                                                                                آجی کلثوم تو هم مث امیر خان ما که امشب خارجه تشریف دارن و روز انتخابات تا لنگ ظهر خوابید و تا فهمید آی خاتمی رفته رای داده رف تو فیس بوک که ببینه واقعا....!!!!و دید که واقعا...
                                                                                                                آره تو هم مث اوون داری کج و کوج میری و انگشتت 12 اسفن جوهری نشد و حالا ....
                                                                                                                و اما داداش زارعی شاید هم کاسه مشایی باشه و....

                                                                                                                • دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                                  واقعا مرسی و حرف دل تمام سارویها رو زدی . امثال این آقایان سازنده فتنه و در واقع خواهان تسویه حساب شخصی هستند . ولی کور خوندند کسانی که بخواهند جلوی رای مردم مقاومت کنند یعنی اینها می خواهند جلوی خود مردم بایستند . اگه قصد امنیتی کردن باشه شهر به آشوب کشیده میشه با تندروی و فرافکنی و دروغ های آقای دکتر زارعی کوچک . به نظرم مسولین امنیت استان و اداره اطلاعات باید جلوی این اقدامات خلاف شرع این جریان فتنه به سبک جدید را بگیرند . با سپاس

                                                                                                                  • جانباز صالح نژادپاسخ به این دیدگاه 0 1
                                                                                                                    دوشنبه 15 اسفند 1390-0:0

                                                                                                                    بخاطر حضور گسترده مردم فیلتر شورای نگهبان را خیلی گشادش کردند و کسانی که رد صلاحیت شده بودند بدون هیچ دلیلی تایید شدند ...

                                                                                                                    نیروی انتظامی و شورای نگهبان و هیئت نظارت در انتخابات نهم نقش تمااچی را داشتند
                                                                                                                    در 22 بهمن در قائم شهر علنا کارت و سی دی پخش میکردند..
                                                                                                                    4 سال تمام فلان کاندید در قائم شهر برای مردم اس ام اس میداد و تبلیغات را شروع کرده بود اما کو گوش شنوا
                                                                                                                    اونوقت در پشت تریبونها فریاد قانونمداری سر میدهند
                                                                                                                    ای خدا خودت شاهد باش
                                                                                                                    انتخابات نهم بیشترین تخریب و تخلف را دارا بود

                                                                                                                    • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                                                                                                                      من رای ندادم ولی دلم به حال این یوسف نژاد سوخت - دلمم باید به حال مجلس بسوزه در واقع که ایشون را ازد ست داد

                                                                                                                      • مـــعجزه خامــوشپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                        يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

                                                                                                                        فتنه؟ ! ! بالاخره آخرش من نفهميدم منظور ازبكاربردن كلمه فتنه پس از وقايع سال 88 چي بود؟ ! مويد حرفم همين مقاله ي سركارخانم فلاحيست.
                                                                                                                        فتنه و سران فتنه و جريان انحرافي و . . . .
                                                                                                                        خب كه چي؟ ! ! ! ! ! !


                                                                                                                        ©2013 APG.ir