تعداد بازدید: 3168

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 14 اسفند 1390-23:6

با منتخبان خانه ملت/فیاضی:با کسی تسویه حساب نمی کنم

در گفت و گوی مازندنومه با عبدالوحید فیاضی مطرح شد: به دنبال تشکیل اتحادیه نمایندگان شمال کشور یا هلال شمال هستم/عزل و نصب هیچ ارتباطی به نماینده ندارد و کسانی که به این کار اقدام کردند ، کار آنها اشتباه بود/باید بررسی کنم که به کدام کمیسیون بروم.


مازندنومه:بی تردید نتیجه انتخابات مجلس در حوزه نور و محمودآباد را کم تر کسی پیش بینی می کرد.به قول دوستی که برد فیاضی را در مقابل ناطق نوری به پیروزی مثلا" سه بر صفر فوتبال ایران در برابر برزیل مقایسه می کرد که کاری است تقریبا" محال و نشدنی؛اما عبدالوحید فیاضی از پس حریف قدرتمندش برآمد و نامش به تاریخ انتخابات کشور پیوست.یک شنبه شب با این منتخب جدید خانه ملت گفت و گو کردیم.

-------------------

* چه پیامی برای مردم دارید؟

-باید تشکر کنم از مردمی که جانانه در انتخابات حضور یافته،مشارکت حداکثری در مقایسه با کشور داشته و  آگاهانه و شجاعانه انتخاب کردند.

* فکر می کنید نخستین اقدام شما در مجلس چه باشد؟

-در مجلس موظف هستیم به عنوان وکیل مردم از حقوق مردم در چهارچوب قانون اساسی که تاکنون محقق نشده ، دفاع کرده و پیگیرمطالبات مردم باشیم ؛ به ویژه در خصوص عقب ماندگی های مازندران با وفاق و همدلی با تشکیل اتحادیه نمایندگان شمال کشور یا هلال شمال، این موضوع را به نتیجه برسانیم.

* مایل به عضویت در کدام کمیسیون هستید؟

-باید بررسی کنم، این موضوع زمان می برد.

*پس از ورود به مجلس ، به عزل و نصب می پردازید یا به کارهای عقب مانده استان و شهرستان توجه می کنید؟

عزل و نصب هیچ ارتباطی به نماینده ندارد و کسانی که به این کار اقدام کردند ، کار آنها اشتباه بود.باید به مجریان کمک کنیم و از آنها پاسخ بخواهیم.

* در جریان تودیع خود از مدیرکلی آموزش و پرورش مورد هجمه عده ای قرار گرفتید،پس از ورود به مجلس تسویه حساب خواهید کرد؟

 در همان مقطع هم گفتم که من بلدم چگونه از خشت هایی که به سویم پرتاب می شود برای خود خانه محکمی بسازم و این خانه محکم را با همان خشت ها ساختم، پس از ورود به مجلس به کسی پاسخ نمی دهم.



©2013 APG.ir