تعداد بازدید: 3519

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:22

با منتخبان خانه ملت/شجاعی:اگر اعتراض دارید،قانونی پیش بروید

در گفت و گوی مازندنومه با سید رمضان شجاعی مطرح شد:مردم علی رغم همه بداخلاقی ها رای دادند/هر کاری که از من ساخته باشد که در خدمت مردم باشم دریغ نمی کنم/ هر کمکی از من برآید برای بهبود وضعیت کاری انجام می دهم/کمیسیون فرهنگی خانه من است/باید به دستگاه های نظارتی اعتماد کنیم.


مازندنومه:سید رمضان شجاعی کیاسری،مدت حضورش را در مجلس به عنوان نماینده مردم ساری و میاندرود 4 سال دیگر تمدید کرد.او که این دوره رقابت نفس گیری را با روحی،یوسف نژاد،زارعی و دامادی داشت،توانست بار حفظ رتبه دومی به مجلس نهم هم پا بگذارد.با نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم گفت و گو کردیم،با این توضیح که او از پشتیبانی ها و حمایت های مستدل مازندنومه نسبت به خودش-قبل و بعد از انتخابات- بسیار قدردان بود.

*  فکر می کنید به چه دلیل دوباره مورد اعتماد و رای مردم قرار گرفتید؟

-به دلیل اینکه آنچه که باید صادقانه با مردم در میان می گذاشتیم را عمل کردیم. از تمام ظرفیت ها برای کمک به مردم استفاده کردیم.مردم علی رغم همه بداخلاقی ها رای دادند ، رای در دل غبار و آتش که نام من بیرون آمد.

*مجلس نهم باید چه مسائلی را در دستور کار قرار دهد؟

-مجلس نهم باید مشکلات مردم را شناسایی کند.اشتغال زایی ، تولید بیشتر و فراهم کردن زمینه های فعالیت های اقتصادی و محرومیت زدایی ، توجه به نیازها و خواست های مردم می تواند در دستور کار مجلس قرار گیرد. در استان های کارهای نیمه کاره وجود دارد که باید رسیدگی شود.

*نخستین اقدامی که در مجلس نهم برای مردم حوزه انتخابیه انجام می دهید ، چه خواهد بود؟

- هر کاری که از من ساخته باشد که در خدمت مردم باشم دریغ نمی کنم.مشکلات عمده مردم بحث بیکاری و تعداد فارغ التحصیلان بیکاری است که در یک خانه هستند.

 بحث کشاورزی و صنعت هم باید مورد توجه قرار گیرد. نگاه ویژه به مشکلات جوانان ، زنان به ویژه زنان آسیب پذیر و سرپرست خانواده خواهم داشت.

*به نمایندگانی که به تازگی وارد مجلس شده اند کمک خواهید کرد که در مسیر قرار گیرند؟

- قطعا هر کمکی از من برآید برای بهبود وضعیت کاری انجام می دهم. این موضوع را عملا در مجلس گذشته نشان دادم، با همکار دیگرم ، علی رغم تفاوت دیدگاه های سیاسی اما تعامل خوبی داشتیم.

اگر افراد جدیدی که وارد مجلس نهم شده اند از من در این راه کمک بخواهند حتما کمک خواهم کرد و اگر طرف مقابل مایل به این کار نباشد مطمئنا از دست من کاری ساخته نیست.

*در مجلس نهم در کمیسیون فرهنگی باقی خواهید ماند یا قصد دارید به کمیسیون دیگری بروید؟

-هنوز تصمیمی نگرفته ام اما کمیسیون فرهنگی خانه من است.

* برخی شکست خوردگان انتخابات مجلس نهم به بداخلاقی روی آورده و شائبه تخلف در انتخابات را بیان می کنند، چه پیشنهادی به این افراد دارید؟

- چند سالی است که تاوان یک کلمه تقلب را در انتخابات 88 پرداخت می کنیم . باید به دستگاه های نظارتی اعتماد کنیم و اگر فردی اعتراضی دارد از راه قانونی پیش برود و حلاوت و شیرینی این انتخابات را به کام مردم و رهبر انقلاب تلخ نکند.


  • شنبه 27 اسفند 1390-0:0

    نماینده ای که ولایت مدار باشد هیچ وقت به خود اجازه نمی دهد که برای رسیدن به نمایندگی مجلس رای مردم را بخرد .

    • شنبه 27 اسفند 1390-0:0

      نماینده ای که ولایت مدار باشد هیچ وقت به خود اجازه نمی دهد که برای رسیدن به نمایندگی مجلس رای مردم را بخرد .

      • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

        برای اینکه مردم بفهمند مدرک را روکنید.آقای شجاعی مدرک دکتری دارد؟ اگر ندارد پس کلاهبرداری کرده . اگه مردی همین کامنت را روی خروجی سایت قرار بده .

        • شنبه 20 اسفند 1390-0:0

          این آقای رنجبر زیادی خودشو بزرگ جلوه میده . اینو مطمئن باش وشک نکن که مردم مازندران یک نفر هم بخاطر تو و ایستادگی رای دادند

          • محمدیان سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

            اقای رنجبر بنده جبهه پایداری را افرادی از اصولگرایان پاکدست می دانستم که بر سر اصول کوتاه نمیآیند اما حمایت این جبهه از کاندیدائی که تک تک مردم ساری میدانند که با خرید رای انتخاب شده تمام باورها را فرو ریخت شما هم دنبال معامله اید

            • لبيك يا خامنه ايپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

              جناب شجاعي نمايندگي ساري حق شماست و نه كسي ديگر . انشااله با همكاري با آقاي مهندس دامادي و مسئولين ، ساري بهتري شكل دهيم.

              • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

                سید مظلوم خدا یار تو مجلس نهم سزاوار تو

                • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

                  آقای شجاعی مورد حمایت جبهه ایستادگی بودند و حضور برنامه ریزی شده آقای دکتر داوود دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد و دارایی در جمع هواداران مردم ساری و بابل نقش حمایتی جبهه ایستادگی برای انتخاب ایشان داشته است. انشاء الله در خدمت به کشور، مازندران و ساری سنگ تمام خواهند گذاشت و از نظرات ارزشمند نخبگان واقعی در استان بهره برداری خواهندکرد.

                  • پنجشنبه 18 اسفند 1390-0:0

                    آقای مازندنومه.من به چی شد و چی نشد کار ندارم.لازم به بحث درجای خودش است و آقایان هم یادگرفته اند چگونه به اصطلاح بپیچانند.
                    آقای مازندنومه به جای گرفتن مصاحبه از آقای شجاعی کاری کنید.مستندات فعالیتشان در طی این سه سال و اندی را همینجا بگذارند ما ببینیم.این که کاری ندارد. بداخلاقی هم نیست.


                    ©2013 APG.ir