تعداد بازدید: 2752

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 29 اسفند 1390-0:33

نوروزنامه(2)

گفت و گوی ويژه نوروزي با مسئولان؛انوشیروان محسنی:در 12 سال اخیر هیچ وقت در ایام نوروز به مسافرت نرفتم و امسال می خواهم به زیارت خانه خدا بروم/عبدالوحید فیاضی:بهترین عید مربوط به دوران کودکی ام است که در کنار پدر و مادر بودیم .


مازندنومه:طبق سنوات گذشته بسته های ويژه نوروزي را آماده کرده ایم که در چند باکس تقدیم مخاطبان می شود.در این بسته ها به سراغ برخی مسئولان استان رفته ایم و سئوال هایی را از آن ها پرسیده ایم.پرسش های اصلی ما بدین قرارند:خاطره انگیزترین عید شما کدام عید بوده است؟ و مهم ترین رویداد سال 90 کدام رویداد بود؟در زیر یک نماینده مجلس هشتم و یک منتخب مجلس نهم به این پرسش ها پاسخ داده اند.

--------------------------

*محسنی:عید 91 خاطره انگیزترین عید من است

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که خاطره انگیزترین عید مربوط به کدام سال بوده است ، گفت:‌به نظر من عیدی که در پیش دارم خاطره انگیز خواهد بود.

انوشیروان محسنی ، اظهار داشت:در 12 سال اخیر هیچ وقت در ایام نوروز به مسافرت نرفتم و امسال می خواهم به زیارت خانه خدا بروم.

وی در خصوص مهمترین اتفاق در سال جاری به جز انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد:مصوبه مجلس در خصوص شکایت کمیسیون بهداشت و درمان از پرداخت نشدن بودجه بخش سلامت به نظر من مهمترین اتفاق سال 90 بود.

محسنی ، یادآور شد:دولت سه میلیارد دلار سهم بخش بهداشت و درمان را باید پرداخت می کرد که از انجام این کار سر باز زد، کمیسیون بهداشت هم شکایت کرد و برای نخستین بار در نظام قانونگذاری کشور این اتفاق روی داد و شورای نگهبان هم رای مجلس را تایید کرد.

وی اظهار داشت:‌عید را به همه مردم کشور ، مردم خوب مازندران و به ویژه مردم نوشهر و چالوس و همکاران مازندنومه تبریک می گویم.

*فیاضی:بهترین عید مربوط به دوران کودکی ام است

منتخب مردم نور و محمودآباد گفت:بهترین عید مربوط به دوران کودکی ام است که در کنار پدر و مادر بودیم .

عبدالوحید فیاضی ادامه داد:نوروز سال 62 در جبهه بودم که آنجا هم حال و هوای خاصی حاکم بود.

وی بیداری اسلامی را مهمترین اتفاق سال 90 عنوان کرد و افزود:جنبش بیداری اسلامی توانسته جهان را به سمت تغییر جدی ، عدالت خواهی و اسلام خواهی ببرد.


  • شنبه 5 فروردين 1391-0:0

    در جواب فرهاد
    دروغگو دشمن خداست،محسنی و رئیس دفترش مخالفانشان را................

    • پنجشنبه 3 فروردين 1391-0:0

      درود بر دکتر محسنی که هیچ به کسی دروغ نگفت و با حرفهای عوامفریبی مردم راگول نزد. هیچ وقت با مخالفهایش تسویه نکرد. به راستی با از دست دادن او تازه مردم منطقه احساس میکنند که که سرمایه ای را از دست دادند. همیشه برایش ارزوی سلامتی و تعالی و پیشرفت میکنیم

      • چهارشنبه 2 فروردين 1391-0:0

        درود بر دکتر محسنی!نماینده با اخلاق و خردمند که در دوران نمایندگی مظاهر دینی را به مسلخ سیاست نبرد و عوام فریبی نکردند . مردمداربود و مردمدار ماند .با اینکه دانشیار دانشگاه هستند دربرابر بعضی که حق التدریسی خود را در مدارس غیرانتفاعی مقام استادی نام نهادند!به رخ نکشیدند.بشاش و خوش برخورد بود و نیازی نداشت تا ریاکارانه در برابر مش اسماعیل و حاج اکبر کله پز مثل بعضی ها خود را نود درجه خم کند! در راه باورش لطیف و مقاوم بود نه اینکه همانند بعضی بید مجنون باشد!!


        ©2013 APG.ir